Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

schéma zásuvky motoru M40, M43

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Netopyr »

Zdravím,

neměl by někdo schéma zapojení zásuvky motoru pro M40 a M43?
chybí mi zapojit posledních 6 pinů na 6 drátů a nejsem schopnej to zpytlíkovat :c(

diky

Net.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#2 Příspěvek od Dan td »

Myslíš diagnostickou zásuvku (tu mám) nebo motorovou elektriku, ten velkej konektor motor-auto (to mám možná taky, ale nejsem si jistej:-))?
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Netopyr »

diagnostiky je plnej internet :c)

potřebuju konektor kastle-motorová elektrika :c) mam to tam brutálně dobastlený...

Net.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#4 Příspěvek od Dan td »

Našel jsem něco k e30, ale u motoru M40 by to mělo být minimálně podobné jako to poslední pro třícu. Jestli je to to co sháníš nevím, nicméně víc toho nemám :-(

1 0,75 bl Lichtmaschine
2 0,75 blge Ölniveau statisch
3 -
4 0,75 brvi Fernthermometer
5 0,75 swbr Öldruck
6 1,5 grge Zündplus gesichert
7 1,5 gr Zündplus ungesichert
8 -
9 -
10 0,75 grvi Ölniveau dynamisch
11 0,75 blws SI
12 -
13 1,5 rtvi Benzinpumpe
14 -
15 -
16 0,75 ws SI
17 -
18 1,5 swge Anlasser
19 -
20 -
---

a nebo
Obrázek
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Netopyr »

mě se ten obrázek nezobrazuje, ale z kódu jsem vyčetl tento:
[code:1]http://img237.imagevenue.com/img.php?image=26913_motorstecker_122_343lo.jpg[/code:1]

ale to je nejspíš fakt pro starší ročníky, mě vyhovuje ten tvůj popis, z překladu ale uplně jasno nemám... potřebuju teploměr chl. kapaliny a otáčkoměr na palubce...

1 0,75 bl alternátor
2 0.75 blge statické hladiny oleje
3 -
4 0,75 brvi Dálkový teploměr // budík teploty chl. kapaliny??
5 0,75 swbr tlak oleje
6 1.5 grge zapalování chráněných // otáčkoměr???
7 1.5 gr zapalování nezajištěné
8 -
9 -
10 0,75 grvi oleje dynamické
11 0.75 blws SI
12 -
13 1,5 benzín pumpa RTVI
14 -
15 -
0.75 16 SI WH
17 -
18 1.5 Starter swge
19 -
20 -
...

neměl by někdo něco podobného i pro M43/M44? díky!!!!!

Net.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#6 Příspěvek od magorcondoria »

Upřesni co máš za auto M40 je tochu širokej pojem(min. tři řady).Origo schémata mám,ale jen na US verze.
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Netopyr »

motor je M40B16 a originál tam byl motor M43B19

Net.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#8 Příspěvek od mequi »

Máš na mysli tohle?

Obrázek
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#9 Příspěvek od mequi »

Zkus něco najít tady: http://www.jonkensy.com/DTA/ETM/
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Netopyr »

díky, ale to není přesně co hledám... prošel jsem snad všechny "TroubleShooting Manuals" ale buď to tam není, nebo jsem prostě slepej.

hledám schéma zapojení motorové zásuvky pro motor M43, tzn. volně přeloženo že bych potřeboval vědět, kterej pin zásuvky kam vede a kam je připojený...

diky

Net.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#11 Příspěvek od magorcondoria »

z Vividu.
Přílohy
M43B16.png
M43B16.png (50.25 KiB) Zobrazeno 2473 x
M40B16.png
M40B16.png (45.55 KiB) Zobrazeno 2473 x
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Netopyr »

mno... čumim na to jak husa do flašky (už po třetí), ale furt jsem z toho ťumpachovej...
nejsem schopen z toho schématu vycucat informace, že v motorový zásuvce je pin 1 k altíku, dvojka např. tlak oleje ..... ap.

Net.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pokud ten motor je z e36 a davas ho zase do e36 tak jen zacvaknes motorovou zasuvku to zapojeni je stejny :) ze 4valu zapojis i sestivál normalne , jen do pinu sedm se popripade dopoji signal ews...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#14 Příspěvek od mequi »

To s tím zapojením 4-válu a 6-válu bych nebral tak vážně. Jo, zapojíš to ale fungovat to nebude. Když mi odešla řídící jednotka, tak jsem koupil jinou. (Byl jsem dost blbý na to abych si to neprověřil předem.) Koupil jsem na 4- vál a mám 6-vál. Nefungovalo to. Je jasné, že tam ty 2 válce chybí. :wink:
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Netopyr »

můj problém je čtyřválec-čtyřválec, ovšem minulý majitel to nabastlil tak nějak divně, nefunguje otáčkoměr ani teplota vody, je tam motor M40B16 a původně tam byl M43B19 - dráty jsou napojený dost divně a vůbec nesouhlasí barvy...

nicméně jakmile dořeším plechy, vrátím barvy drátů jak mají být a nasypu tam motor M44, pak začne ta správná svěžest až budu zkoušet a zjišťovat proč to proboha nedělá co to dělat má :c))

Net.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MattyX Moderátor »

to vypada jakoby tu m40 nekdo pouzil z e30 asi ?! a tim padem predelaval elektriku do e36 jelikoz pokud by ten motor byl z e36 neni nutny prepinovavat zasuvku , mas to prepojeny pred zasuvkou na elektrice motoru , a nebo to mas predelany za zasuvkou jakoby v elektrice auta ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Netopyr
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Netopyr »

samozřejmě, že to ten matlák zmatlal mezi zásuvkou a kastlí... takže až budu napojovat drátky, budu se modlit aby tam nebyly dva stejný a já to mohl udělat jenom podle barev... což ovšem už teď vím, že to tak neni... jsou tam dva naprosto stejný zeleno-bílý :c(

no ... uvidíme :c)

Net.
marek17
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 08.09.2015 00:00

#18 Příspěvek od marek17 »

Lidi a nemate jeste nekdo zapojeni zasuvky motoru e36 m42b18
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#19 Příspěvek od Foldas »

marek17
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 08.09.2015 00:00

#20 Příspěvek od marek17 »

jaký x20? nemužu to najít
Odpovědět