Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
schéma zásuvky motoru M40, M43
Našel jsem něco k e30, ale u motoru M40 by to mělo být minimálně podobné jako to poslední pro třícu. Jestli je to to co sháníš nevím, nicméně víc toho nemám
1 0,75 bl Lichtmaschine
2 0,75 blge Ölniveau statisch
3 -
4 0,75 brvi Fernthermometer
5 0,75 swbr Öldruck
6 1,5 grge Zündplus gesichert
7 1,5 gr Zündplus ungesichert
8 -
9 -
10 0,75 grvi Ölniveau dynamisch
11 0,75 blws SI
12 -
13 1,5 rtvi Benzinpumpe
14 -
15 -
16 0,75 ws SI
17 -
18 1,5 swge Anlasser
19 -
20 -
---
a nebo


1 0,75 bl Lichtmaschine
2 0,75 blge Ölniveau statisch
3 -
4 0,75 brvi Fernthermometer
5 0,75 swbr Öldruck
6 1,5 grge Zündplus gesichert
7 1,5 gr Zündplus ungesichert
8 -
9 -
10 0,75 grvi Ölniveau dynamisch
11 0,75 blws SI
12 -
13 1,5 rtvi Benzinpumpe
14 -
15 -
16 0,75 ws SI
17 -
18 1,5 swge Anlasser
19 -
20 -
---
a nebo


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mě se ten obrázek nezobrazuje, ale z kódu jsem vyčetl tento:
[code:1]http://img237.imagevenue.com/img.php?image=26913_motorstecker_122_343lo.jpg[/code:1]
ale to je nejspíš fakt pro starší ročníky, mě vyhovuje ten tvůj popis, z překladu ale uplně jasno nemám... potřebuju teploměr chl. kapaliny a otáčkoměr na palubce...
1 0,75 bl alternátor
2 0.75 blge statické hladiny oleje
3 -
4 0,75 brvi Dálkový teploměr // budík teploty chl. kapaliny??
5 0,75 swbr tlak oleje
6 1.5 grge zapalování chráněných // otáčkoměr???
7 1.5 gr zapalování nezajištěné
8 -
9 -
10 0,75 grvi oleje dynamické
11 0.75 blws SI
12 -
13 1,5 benzín pumpa RTVI
14 -
15 -
0.75 16 SI WH
17 -
18 1.5 Starter swge
19 -
20 -
...
neměl by někdo něco podobného i pro M43/M44? díky!!!!!
Net.
[code:1]http://img237.imagevenue.com/img.php?image=26913_motorstecker_122_343lo.jpg[/code:1]
ale to je nejspíš fakt pro starší ročníky, mě vyhovuje ten tvůj popis, z překladu ale uplně jasno nemám... potřebuju teploměr chl. kapaliny a otáčkoměr na palubce...
1 0,75 bl alternátor
2 0.75 blge statické hladiny oleje
3 -
4 0,75 brvi Dálkový teploměr // budík teploty chl. kapaliny??
5 0,75 swbr tlak oleje
6 1.5 grge zapalování chráněných // otáčkoměr???
7 1.5 gr zapalování nezajištěné
8 -
9 -
10 0,75 grvi oleje dynamické
11 0.75 blws SI
12 -
13 1,5 benzín pumpa RTVI
14 -
15 -
0.75 16 SI WH
17 -
18 1.5 Starter swge
19 -
20 -
...
neměl by někdo něco podobného i pro M43/M44? díky!!!!!
Net.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Zkus něco najít tady: http://www.jonkensy.com/DTA/ETM/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokud ten motor je z e36 a davas ho zase do e36 tak jen zacvaknes motorovou zasuvku to zapojeni je stejny
ze 4valu zapojis i sestivál normalne , jen do pinu sedm se popripade dopoji signal ews...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
můj problém je čtyřválec-čtyřválec, ovšem minulý majitel to nabastlil tak nějak divně, nefunguje otáčkoměr ani teplota vody, je tam motor M40B16 a původně tam byl M43B19 - dráty jsou napojený dost divně a vůbec nesouhlasí barvy...
nicméně jakmile dořeším plechy, vrátím barvy drátů jak mají být a nasypu tam motor M44, pak začne ta správná svěžest až budu zkoušet a zjišťovat proč to proboha nedělá co to dělat má :c))
Net.
nicméně jakmile dořeším plechy, vrátím barvy drátů jak mají být a nasypu tam motor M44, pak začne ta správná svěžest až budu zkoušet a zjišťovat proč to proboha nedělá co to dělat má :c))
Net.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to vypada jakoby tu m40 nekdo pouzil z e30 asi ?! a tim padem predelaval elektriku do e36 jelikoz pokud by ten motor byl z e36 neni nutny prepinovavat zasuvku , mas to prepojeny pred zasuvkou na elektrice motoru , a nebo to mas predelany za zasuvkou jakoby v elektrice auta ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1993% ... Manual.pdf
motorová zásuvka je x20
motorová zásuvka je x20