Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chybovy kod z diagnostiky

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#1 Příspěvek od Johny9 »

Zdravim.Dnes jsem si delal diagnostiku na inpe a vyjela mi tato chyba 1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuato.Zajimalo by me jestli to ma nejakou spojitost s egr ventilem pripadne cim by tato chyba sla odstarnit.DIKY
muunky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 24.01.2009 01:00

#2 Příspěvek od muunky »

a co je to za auto ?
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#3 Příspěvek od Johny9 »

Bmw e39 530D r.v.99
muunky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 24.01.2009 01:00

#4 Příspěvek od muunky »

je to chyba na podtl. ventilu co ovlada EGR
muunky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 24.01.2009 01:00

#5 Příspěvek od muunky »

koukni jestli nemas pridrenou klapku (EGR) popr. zkontroluj podtl. ventil
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#6 Příspěvek od Johny9 »

nekdo mi rikal ze to muze byt i zasobnik tlaku od turba
muunky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 24.01.2009 01:00

#7 Příspěvek od muunky »

Jestli ti ta chyba naskočí i po smazání, tak bych začal kontrolou toho ventilu, klapky a pak popř. kabeláže.
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#8 Příspěvek od Johny9 »

i kdyz ji smazu tak je tam porad
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Rupitch »

Zkontroluj jestli ti chodí ten ventil. Pokud nebude vadný ventil koukni na kabeláž a na ovl. napětí od jednotky.
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#10 Příspěvek od Johny9 »

a jak jde zjistit jeho spravna funkcnost.Dnes jsem ho mel venku a vypadal v poradku
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Rupitch »

Jde. Budíkem na měření podtlaku a nebo sondou na podtlak zapojenou na osciloskop.
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Rupitch »

On na pohled bude vypadat v pohodě, ale ve skutečnosti může být nefunkční.
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#13 Příspěvek od Johny9 »

na jakem principu tento ventil vubec funguje a k cemu slouzi
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Rupitch »

Vložením budíku co měří podtlak, na hadičku, která vede od ventilu ke klapce EGRka. Z EGR jí sundáš a připojíš na budík. Měří se to buď při nastartovanym motoru (při zvýšených otáčkách) a nebo ten ventil aktivuješ přes diagnostiku.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#15 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tou INPA, co jsi s ní našel tu chybu, se to dá dále otestovat. Je to v menu motoru - Steuerung - tam si vyber test EGR ventilu. Ale musíš mít spuštěný motor, aby jsi měl podtlak v hadičkách. A v těch hadičkách právě bude problém. Pokud bude děravá, někde prodřená, tak se bude ztrácet podtlak na to ovládání - ono to totiž nesyčí ven, ale saje dovnitř. Podívej na http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 , ten elektroventil je Pos.1. Tyhle ventily tam jsou 3, a jsou úplně stejné : na AGR, na turbo a na zpevnění ložisek kliky a silentbloky motoru. Tak si půjčíš ten elektroventil od zpevnění ložisek kliky a uvidíš. Ale pokud budeš mít kdekoliv prodřenou hadičku, třeba na tom silenbloku motoru - viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05 Pos.17 , tak Ti bude tudy unikat vakuum a bude blbě fungovat EGR i regulace turba.
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Rupitch »

Kdyby měl prodřenou hadičku, tak ta chyba jde smazat. On píše, že smazat nejde.
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od Rupitch »

Ventil slouží k ovladání klapky EGR.
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#18 Příspěvek od Johny9 »

na inpe jsem tes egr ventilu nasel ale po otevreni je tam 0% nebo tak neco tak to mam dat na 90% nebo jak to spustit.Inpu mam kratce takze se v tom jeste tak nevyznam
Johny9
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 22.04.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#19 Příspěvek od Johny9 »

Tak dnes jsem zkousel ten ventil odpojit od kabelu a zapnul jsem diagnostiku tak to hlasilo charge air pressure control or charge air pressure actuator[/img][/quote]
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od Rupitch »

To jsi ale odpojil jiný ventil co ovladá nastavování lopatek turba. On je na pohled stejný jako ten na EGR
Odpovědět