Zdravim.Dnes jsem si delal diagnostiku na inpe a vyjela mi tato chyba 1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuato.Zajimalo by me jestli to ma nejakou spojitost s egr ventilem pripadne cim by tato chyba sla odstarnit.DIKY
Vložením budíku co měří podtlak, na hadičku, která vede od ventilu ke klapce EGRka. Z EGR jí sundáš a připojíš na budík. Měří se to buď při nastartovanym motoru (při zvýšených otáčkách) a nebo ten ventil aktivuješ přes diagnostiku.
Tou INPA, co jsi s ní našel tu chybu, se to dá dále otestovat. Je to v menu motoru - Steuerung - tam si vyber test EGR ventilu. Ale musíš mít spuštěný motor, aby jsi měl podtlak v hadičkách. A v těch hadičkách právě bude problém. Pokud bude děravá, někde prodřená, tak se bude ztrácet podtlak na to ovládání - ono to totiž nesyčí ven, ale saje dovnitř. Podívej na http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 , ten elektroventil je Pos.1. Tyhle ventily tam jsou 3, a jsou úplně stejné : na AGR, na turbo a na zpevnění ložisek kliky a silentbloky motoru. Tak si půjčíš ten elektroventil od zpevnění ložisek kliky a uvidíš. Ale pokud budeš mít kdekoliv prodřenou hadičku, třeba na tom silenbloku motoru - viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05 Pos.17 , tak Ti bude tudy unikat vakuum a bude blbě fungovat EGR i regulace turba.
na inpe jsem tes egr ventilu nasel ale po otevreni je tam 0% nebo tak neco tak to mam dat na 90% nebo jak to spustit.Inpu mam kratce takze se v tom jeste tak nevyznam
Tak dnes jsem zkousel ten ventil odpojit od kabelu a zapnul jsem diagnostiku tak to hlasilo charge air pressure control or charge air pressure actuator[/img][/quote]