Jak se projevuje regenerace filtru pevných částic?
-
micko525
- Registrovaný
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned 04.03.2007 01:00
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
za jízdy hukot, na místě citíš smrad pálené izolace... spuoští se to dle potřeby (při couračkách častěji) za podmínky delší jízdy a tuším min 10 litrů paliva v nádrži... dobré je tomu dát pravidelně řádně napít např. na nájezdu na dálnici, špatné jsou krátké jízdy se studeným motorem po městě...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
micko525
- Registrovaný
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned 04.03.2007 01:00
Takže když se začne regenerovat je lepší mu dát pořádně napít ? Tak to mě to dělá přesně co sem si myslel,regeneruje se,ale docela často,poslední dobou snad pokaždé asi po ujetí cca 10km po městě,pak je jakoby prodleva v plynu,když zastavim smrdí jakoby spálená guma a při jízdě hutnější zvuk.Co s tím když se regeneruje takto často ? Už je v háji a je lepší ho vyhodit ?Docela mě to otravuje,nejvíc ta prodleva plynu 
-
micko525
- Registrovaný
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned 04.03.2007 01:00
-
Oooz
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: ned 07.11.2010 01:00
-
Maca
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Klubové ID: 57
Nevím jak moc mají jinej systém u VW, ale zrovna ve středu se ženský na Touranu rozsvítila kontrolka "Filtr pevných částic". Z návod jsem pochopil, že poněvadž jezdí víceméně po městě neudělala se regenerace automaticky během jízdy a proto se rozsvítila kontrolka. V návodu je psáno - jet na zvýšené otáčky, cca 2.500 ot/min dokud kontrolka nezhasne (přibližně 15 minut). Tak jsem vzal ve čtvtek Tourana na výlet do práce. Vyjedu z města, nechám za čtyři, otáčky 2500, po pár vteřinách jsem pocítil drcnutí současně se snížením výkonu a za autem se objevila kouřová clona. Celkem hustý kouř ustával až tak po půl kilometru přestal úplně, ale kontrolka pořád svítlila. Pak jsem musel zpomalit a když jsem zase dal 2500 ot, opakovala se kouřová clona. Každopádně je po cestě docela provoz a dost vesnic, takže jsem otáčky neudržel konstantní a kontrolka nezhasla ani po 40-ti km. Když jsem jel zpátky, vzal jsem to po dálničním přivaděči, kde už se ve dvou pruzích podařilo udržet konstantní otáčky a po 7km to drclo, výkon se vrátil a kontrolka zhasla. Tož tak. 
-
micko525
- Registrovaný
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned 04.03.2007 01:00
-
micko525
- Registrovaný
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned 04.03.2007 01:00
Tak jsem absolvoval asi cca 60km jízdu po dálnici s cca 3tis. otáčkami jestli se filtr zregeneruje a nic ,když jsem najíždel na dálnici regenerace se zapnula(hutnější zvuk,o něco hůř auto jelo za plynem) po sjezdu z dálnice to bylo opět o.k. ale jen co jsem ujel pár kilometrů tak se opět projevovalo jakoby regenerace filtru(hutnější zvuk,hůř za plynem a spálenina izolace z výfuku)
už nevim co s tím.Asi nechám přehrát SW a filtr dám pryč .
-
Oooz
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: ned 07.11.2010 01:00
-
micko525
- Registrovaný
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned 04.03.2007 01:00
-
Maca
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Klubové ID: 57
Je to sice od VW a ne BMW, ale přesto se podělím o dokončení historky (začátek viz. pár příspěvků zpět). takže sice kontrolka zhasla, ale po 100 km se znova rozsvítila, tak jsem znova udělal regeneraci až zhasla a za dalších 100 km se zase rozsvítila, tak jsem to nechal asi 50 km svítit načež se rozblikala kontrolka "motor do dílny" a přepnulo se to do nouzového režimu (vůbec to netáhlo, kopce jsem jel na 2 nebo 3 rychlostí 50 km/h) po pár dalších kilometrech se rozsvítila i "závada na výfukovém potrubí". No vzal jsem to k "svému" BMW servisu a domluvili jsme se na vyjmutí, mechanickém vyčištění a vrácení. Odpoledne byla však situace úplně jiná, jednak museli rozebrat nápravnici, aby se k tomu vůbec dostali a zjistili, že filtr má na vstupu i výstup koleno do pravého úhlu, takže se tam wapkou pořádně nedostanou a nemělo by to cenu ani zkoušet. Výsledek: filtr zahodit, nahradit trubkou a přehrát software (přehrání cca 5.000,- a něco za práci). Ve středu by to mělo být hotový, tak jsem na to zvědavej.
