Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problem s motorom M40 E30
ahojte mam takyto problem s mojim motorom m40 poradte mi cim to moze byt ... motor nedrzi otacky pri pomalom pridavani plynu motor ako tak ide no ked mu zoslapnem plyn na podlahu dusy ho a pri jazde neskutocne trha a zalieva sviecky benzinom ... myslel som si ze to bdue chybnim zapalovacim kablom na ktorom je snimac otacok ale po vymene sa nic nezmenilo ak by mi niekto vedel pomoct sem s napadmi ... dakujem ..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-doors/Europe/318i-M40/LHD/M/1990/may/browse/engine_electrical_system/ignition_wiring_sparkplug/
zkontorluj vse pod dilem c.1
jde o to esi bude problem v zapalovani ci nekde jinde
zkontorluj vse pod dilem c.1

jde o to esi bude problem v zapalovani ci nekde jinde

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
lambda sonda nema na to vubec vliv na studenym motoru , ta houpe z volnobehem pokud je motor hodne prehratej , ale to co popisujes ty by mohla delat i vaha vzduchu ale rikam prover prvne to zapalovani a vymen hlavne svicky 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
prosel bych vsechny podtlakove hadicky ...
nektera muze byt praskla nebo nesedet dobre ... pri vyssi podtlaku to pribere vzduch a blbe ..
(a ze jich tam tech hadicek je
) ...
ja je nakonec vsechny menil, protoze me to nebavilo porad resit ...
(nektere nestoji parkorun, ale ve vysledku se to vyplatilo ... )
nektera muze byt praskla nebo nesedet dobre ... pri vyssi podtlaku to pribere vzduch a blbe ..
(a ze jich tam tech hadicek je

ja je nakonec vsechny menil, protoze me to nebavilo porad resit ...
(nektere nestoji parkorun, ale ve vysledku se to vyplatilo ... )