Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
proč nejde diagnostika
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj lidi, prosim Vás, co by mohl způsobovat, že mi nejde zdiagnostikovat auto?Jedná se o bmw Z3,r.v.96.Carsoft,INPA beznadějně.Pak jsem byl u jednoho kluka z Prahy(místní člen), který má GT1 a taky beznadějně.V bmw servise mají prý stejnou, tak tam prý nemám ani jezdit, ale vážně netušim čím to může být.Jediný co mi jde vymazat, tak je olej, ale do ničeho jiného se nedostanem.Díky moc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Konkrétní schéma pro motor M43B18 sice ve WDS nenajdeš, to najdeš na http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm . Ale rozmístění a funkce jednotlivých pinů jsou universální. Takže koukni na http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm a dej vyhledat X6002 nebo D100 a tady najdeš schéma i s čísly pojistek zodpovědných za napájení dutinek 4, 14 a 16. Tady hledej chybu, na těchto dutinkách musíš po zapnutí klíčku do polohy 2 najít 12Voltů proti zemi - dutinka 19.

A potom se rozhodni, kam půjdeš na diagnostiku, protože když diagnostik nezná příčinu tohoto .... A potom bych si ještě tipnul, že má interfejs připojený přes USB a s tím starší řídící jednotky nevybudíš.

A potom se rozhodni, kam půjdeš na diagnostiku, protože když diagnostik nezná příčinu tohoto .... A potom bych si ještě tipnul, že má interfejs připojený přes USB a s tím starší řídící jednotky nevybudíš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Budto tam chybi napajeni, nebo nekdo z nejakeho duvodu strihnul rx nebo tx nebo oba. Pokud o tom moc nevis, sveril bych to nekomu kdo se vyzna, v podstate je to velmi jednoduche zjistit proc to nejde. Nebuden to nic hrozneho. Nevim jak to tvoje auto, ale u e36 si vybavuju ze tam byly zastrkane draty v paticich a klidne mohl nejaky lehce vypadnout. Pokud vypadl zrovna ten co je k diag. zasuvce, bude se to chovat presne jak popisujes..
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Vedení může být přerušené z mnoha důvodů. U kulaté zásuvky je třeba bolístka v izolaci v motorovém prostoru. Spousta aut má narušené fabrické omotávky kabeláže, potom stačí, aby uhnil nebo se uklepal nějaký drát, nebo aby se tímhle někdo nezabýval po nehodě. Nebo to někdo přerušil úmyslně před prodejem auta, to už jsem taky viděl.
Já měl ten pocit, že jsi to Ty, já byl ten druhý, co se stavil na kus řeči
Já měl ten pocit, že jsi to Ty, já byl ten druhý, co se stavil na kus řeči

a isto ma origo gt1? lebo neorigo stoji okolo 600e a original stoji tisicky eur
a v inpe ti nesli vsetky jednotky alebo niektore sa chytili? ak to neslo vobec zacal by odspodu diagnostickej zasuvky a konektorom tusim ze X20 sice neviem ako u z3 ake u e36 je vedla diagnostickej zasuvky ..je to tiez gulaty konektor len je mensi..podla schemy je to vlastne taky "uzol"... takze zobrat merak a prepipavat

a v inpe ti nesli vsetky jednotky alebo niektore sa chytili? ak to neslo vobec zacal by odspodu diagnostickej zasuvky a konektorom tusim ze X20 sice neviem ako u z3 ake u e36 je vedla diagnostickej zasuvky ..je to tiez gulaty konektor len je mensi..podla schemy je to vlastne taky "uzol"... takze zobrat merak a prepipavat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se konečně dostal k autu a mohl jsem proměřit zásuvku.Milan nahoře píše, ať proměřim zásuvku a na dutinkách 4,14,16 musim mít 12V proti zemi(dutinka 19).Radši jsem si tu zásuvku vyfotil a jestli někdo může, ať se mrkne, jestli ji má taky takovou.Motor M43B18.Na pozici 4 totiž nemám žádnou dutinku.Pouze prázdný otvor.Tak jsem proměřil co šlo.Pozice 1-11.25V,7-10,92V,12-1.153,14-11,7V,15-9.78,16-11.51,17-0.041,18-0.009,20-0,714
- Přílohy
-
- 25022011302.jpg (114.79 KiB) Zobrazeno 607 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
Rx a Tx nemáš.Máš K-line.Na tom pinu by mělo být proti zemi 9,5 až 11,5V .Pokudje tam je více(např.napětí aku.), máš zkrat na +.Pokud méně změřit přímo na příslušném pinu ECU.Pokud to stále nebude ono,odpojit kabel z pinu a změřit nap. přímo na ecu.Můžeš na ní přímo připojit i diag.
Ale závadu ECU bych téměř vyloučil,pokud diag. vedení zkratuješ ,nebo ho připojíš na +,nic se nezničí.
Ale závadu ECU bych téměř vyloučil,pokud diag. vedení zkratuješ ,nebo ho připojíš na +,nic se nezničí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)