Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Želví Pawr Rejsink do 15 let starýho motoru?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#1 Příspěvek od Serifus »

Zdravím! Nacpal jsem plnou tohohle "unikátu" s vyšším oktanem. Je to v E34 520i 24V. Co myslíte, udělal jsem dobře? Nebo je to blbost a zhuntuje mi to motor víc, jak je? :D
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Klubové ID: 950
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWPower »

Úplná zbytečnost... :wink:
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#3 Příspěvek od kosh »

Nízkootáčkový motor 100 oktanů nepotřebuje
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#4 Příspěvek od Serifus »

Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#5 Příspěvek od Danny Moderátor »

vpodstatě vyhozené peníze - pouze tzv placebo efekt :D
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#6 Příspěvek od michal09 »

Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:
:lol: :lol:

Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý... :wink:
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1859

#7 Příspěvek od pepino5xx »

Úplná zbytečnost, jenom to bude více žrát a pojede stejně.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Huska »

papírově je to nesmysl .. realita je jiná. Už i do Š120 jsem tankoval pouze 100 oktanový benzín a jezdila líp. Rozhodující je jestli jsi poznal rozdíl, mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček. Na normální jízdě jsem rozdíl nepoznal.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od RuDoSh »

Huska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
tomu nerozumim :lol:
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Zave »

RuDoSh píše:
Huska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
tomu nerozumim :lol:
no co kdyz si nastavis volnobeh na 5tis rpm... :D
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RuDoSh »

Zave píše:
RuDoSh píše:
Huska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
tomu nerozumim :lol:
no co kdyz si nastavis volnobeh na 5tis rpm... :D
tak to bude ten volnobeh ok i na petrolej :-)
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#12 Příspěvek od Serifus »

michal09 píše:
Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:
:lol: :lol:

Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý... :wink:
Vůle? Jakto? 8O
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno
Klubové ID: 1830

#13 Příspěvek od petabmw »

vysokooktanovi paliva maji smysl pouze u motoru s velkym kompresnim pomerem.
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#14 Příspěvek od Serifus »

Danny píše:vpodstatě vyhozené peníze - pouze tzv placebo efekt :D
No... tak do čeho se leje tenhle benzín? :D
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#15 Příspěvek od Serifus »

petabmw píše:vysokooktanovi paliva maji smysl pouze u motoru s velkym kompresnim pomerem.
A to jsou který třebas? Nic mě nenapadá :evil:
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#16 Příspěvek od Serifus »

pepino5xx píše:Úplná zbytečnost, jenom to bude více žrát a pojede stejně.
Počkej... Proč víc? Spíš míň, ne? Obrázek
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#17 Příspěvek od Serifus »

Huska píše:papírově je to nesmysl .. realita je jiná. Už i do Š120 jsem tankoval pouze 100 oktanový benzín a jezdila líp. Rozhodující je jestli jsi poznal rozdíl, mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček. Na normální jízdě jsem rozdíl nepoznal.
Rozdíl jsem poznal hned. Nejen v peněžence. To auto mi přišlo takový divný... Nemám moc srovnání. Najel jsem s tím zatím 200 km :lol: Chvilku mi přišlo, že má takovej jinačí zvuk. Ale asi je to blbost. Těžko říct... Obrázek
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno
Klubové ID: 1830

#18 Příspěvek od petabmw »

napriklad honda acord typeR tam je predepsana min.98
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#19 Příspěvek od michal09 »

Serifus píše:
michal09 píše:
Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:
:lol: :lol:

Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý... :wink:
Vůle? Jakto? 8O
Když máš 15 let starej motor, kterej má natočeno 300k km a zničeho nic do něj začneš lejt 100 oktanovej benzín, kterej do něj nikdo předtím nelil, tak můžu vzniknou vůle v motoru, protože ten 100 okt. mimo jiné čistí motorové prostory a u starýho zanešenýho motoru to může uvolnit různé usazeniny atd. a tak můžou vzniknout vůle. Taková teorie, ale nejsem mechanik, možná kecám :lol:

Když jsme u toho 100okt, benálu, občas to tankuju do motorky - 125ccm, 9kw a musím říct že je to znát, ve vysokých otáčkách to je živější, odzkoušeno... :twisted:
mirda
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Klubové ID: 1955

#20 Příspěvek od mirda »

zkoušel jsem to do escorta 1,6 16v, do íesa a do husqvarny te610e, a nikdy jsem žádnej rozdíl nepoznal.
Odpovědět