měl jsem 318iS skoro 2 roky a byl jsem s tím autem spokojenej. Je to takový auto na běžný ježdění a do města je to uplná paráda. Jak napsal killča, takový plug and play. Sedneš a jedeš.
Neměl jsem s ním žádné potíže dokud mi nezačal chybět výkon. Po čase mi přišlo že už mi to nestačí a nedalo se s tim driftovat
Náklady na údržbu motoru jsem neměl žádné ( nepočítám li preventivní svíčky a oleje ), taky jsem měnil uhlíky v altíky ale to bylo snad vše co jsem na motoru dělal.
Tím že se ten motor musí neustále točit ( pokud si chce člověk užít ten výkon ) tak se dá předpokládat větší opotřebení a pak následná údržba rozvodů atp, ale s tím autem se dalo jezdit i s klídkem a bylo to spořivý. Dalo se jezdit za 7l s velmi klidnou nohou, průměr jsem měl nějak 8-9L a ve městě si vzal 10 ( šlo by určitě i míň kdybych všude dodržoval předpisy a držel se za dědečkem hříbečkem ve favoritu ).
Pokud máš ted felinu 1.6, bude se ti to líbit. Jde to rychle do otáček a od 4000-6000rpm to jede jak pila ( a pokud ne, motor neni ok ).
Nicméně na šestiválec to nemá a ted když do toho sednu připadá mi to jako hrozná zdechlina, bohužel

. Ale když už R6 tak minimálně 323i a nebo 320i ale s novějším vanosovým motorem M52, tam je ta spotřeba taky moc příznivá, 320i M50 je žíznivá stejně jak 325i.
takže asi tak.
já ale stejně doporučuju 328i
