Chtěl bych se zeptat na nějaký informace o tomto voze, kolik to žere, jak je to spolehlivý, ceny dílů, co nejvíce odchází, jak BMW reznou, na c o si dávat pozor při koupi atd pokud by jste měli někdo nějaký rady sem snima
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupit e36 318is??
-
Phobos
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 14.12.2008 01:00
- Bydliště: Most
- Klubové ID: 2801
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim momentálně jsem majitelem lehce upravené Felicie 1.6, ale zalíbila se mi zadokolka a uvažuji o prodeji feldy a o koupi e36 318is.
Chtěl bych se zeptat na nějaký informace o tomto voze, kolik to žere, jak je to spolehlivý, ceny dílů, co nejvíce odchází, jak BMW reznou, na c o si dávat pozor při koupi atd pokud by jste měli někdo nějaký rady sem snima
díky
Chtěl bych se zeptat na nějaký informace o tomto voze, kolik to žere, jak je to spolehlivý, ceny dílů, co nejvíce odchází, jak BMW reznou, na c o si dávat pozor při koupi atd pokud by jste měli někdo nějaký rady sem snima
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
zdravim,doporucil bych funkci "hledat" , protoze spousta veci na co se ptas se tu uz nekolikrat rozebirala
a taktez v levo "nejcastejsi dotazy" a tam najdes hodne informaci 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
nejvic reznou e36 pod rocnik 94, pak je to jen podle zachazeni s autem, bez bouracky by nemely reznout vubec
4valec ISo je auto takovy plug and play,sednout za kazdyho pocasi a jet a ma primovy vykon vuci spotrebe, je to zivy auto, ale musi se hodne tocit
nejvice odchazi na starsich bmw vaha vzduchu a predni naprava, ale vetsinou to lidi co auto vlastni daj dycky do kupi a tak drahy to neni
ja sem menil vsechy cepy a silenty na predni naprave a vyslo to na 8 klacku (4za material a 4 za praci i s geoskou)
a jinak doporucuju precist tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
4valec ISo je auto takovy plug and play,sednout za kazdyho pocasi a jet a ma primovy vykon vuci spotrebe, je to zivy auto, ale musi se hodne tocit
nejvice odchazi na starsich bmw vaha vzduchu a predni naprava, ale vetsinou to lidi co auto vlastni daj dycky do kupi a tak drahy to neni
ja sem menil vsechy cepy a silenty na predni naprave a vyslo to na 8 klacku (4za material a 4 za praci i s geoskou)
a jinak doporucuju precist tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
KEAN
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: sob 10.12.2005 01:00
- Bydliště: D1 66km
- Klubové ID: 1204
Ahoj, tady je má nabídka pokud se budeš chtít bavit o mém voze, poskytnu rád veškeré info a zkušenosti.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Záleží to na tom, co od auta očekáváš? ISo je na běžný ježdění dostačující, ale dá se s ním i celkem dobře svýzt, když motor vytáčíš. Samozřejmě 6R je 6R. Spotřebu mám kolem 7l na 100, teď když se ochladilo tak o cca 0,5l stoupla. Jinak ND jsou v poho., je to 15. let starý auto takže ceny dobrý, seženeš cokoliv i tady na stránkách. Svezení určitě lepší jak s fildou a o výbavě se snad ani nemá smysl bavit...S tou korozí to záleží hlavně na tom, jak se kdo o auto stará. Jinak csi myslím, že tohle auto nějaký charakteristický závady nemá, snad jen co tady čtu tak volnoběh a obecně u E36 náchylnější přední náprava.
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
měl jsem 318iS skoro 2 roky a byl jsem s tím autem spokojenej. Je to takový auto na běžný ježdění a do města je to uplná paráda. Jak napsal killča, takový plug and play. Sedneš a jedeš.
Neměl jsem s ním žádné potíže dokud mi nezačal chybět výkon. Po čase mi přišlo že už mi to nestačí a nedalo se s tim driftovat
Náklady na údržbu motoru jsem neměl žádné ( nepočítám li preventivní svíčky a oleje ), taky jsem měnil uhlíky v altíky ale to bylo snad vše co jsem na motoru dělal.
Tím že se ten motor musí neustále točit ( pokud si chce člověk užít ten výkon ) tak se dá předpokládat větší opotřebení a pak následná údržba rozvodů atp, ale s tím autem se dalo jezdit i s klídkem a bylo to spořivý. Dalo se jezdit za 7l s velmi klidnou nohou, průměr jsem měl nějak 8-9L a ve městě si vzal 10 ( šlo by určitě i míň kdybych všude dodržoval předpisy a držel se za dědečkem hříbečkem ve favoritu ).
Pokud máš ted felinu 1.6, bude se ti to líbit. Jde to rychle do otáček a od 4000-6000rpm to jede jak pila ( a pokud ne, motor neni ok ).
Nicméně na šestiválec to nemá a ted když do toho sednu připadá mi to jako hrozná zdechlina, bohužel
. Ale když už R6 tak minimálně 323i a nebo 320i ale s novějším vanosovým motorem M52, tam je ta spotřeba taky moc příznivá, 320i M50 je žíznivá stejně jak 325i.
takže asi tak.
já ale stejně doporučuju 328i
Neměl jsem s ním žádné potíže dokud mi nezačal chybět výkon. Po čase mi přišlo že už mi to nestačí a nedalo se s tim driftovat
Náklady na údržbu motoru jsem neměl žádné ( nepočítám li preventivní svíčky a oleje ), taky jsem měnil uhlíky v altíky ale to bylo snad vše co jsem na motoru dělal.
Tím že se ten motor musí neustále točit ( pokud si chce člověk užít ten výkon ) tak se dá předpokládat větší opotřebení a pak následná údržba rozvodů atp, ale s tím autem se dalo jezdit i s klídkem a bylo to spořivý. Dalo se jezdit za 7l s velmi klidnou nohou, průměr jsem měl nějak 8-9L a ve městě si vzal 10 ( šlo by určitě i míň kdybych všude dodržoval předpisy a držel se za dědečkem hříbečkem ve favoritu ).
Pokud máš ted felinu 1.6, bude se ti to líbit. Jde to rychle do otáček a od 4000-6000rpm to jede jak pila ( a pokud ne, motor neni ok ).
Nicméně na šestiválec to nemá a ted když do toho sednu připadá mi to jako hrozná zdechlina, bohužel
takže asi tak.
já ale stejně doporučuju 328i
-
Phobos
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 14.12.2008 01:00
- Bydliště: Most
- Klubové ID: 2801
- Kontaktovat uživatele:
Jo díky všem za informace, pořád se rozhoduju, možná až budu mít nějakou pořádnou sumu chechtáků našetřenejch budu se rozhodovat rychlejš. Docela mě ale zaráží jak všechny bmw maj najeto tolik km všechny kolem 200 250 i 300 tisíc to pro mě člověka který se nepohyboval u BMW je docela šokující jsem zvyklej max na 150 
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
jo to je u skodaren normalPhobos píše:Jo díky všem za informace, pořád se rozhoduju, možná až budu mít nějakou pořádnou sumu chechtáků našetřenejch budu se rozhodovat rychlejš. Docela mě ale zaráží jak všechny bmw maj najeto tolik km všechny kolem 200 250 i 300 tisíc to pro mě člověka který se nepohyboval u BMW je docela šokující jsem zvyklej max na 150
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Phobos:
Je to tak s těma kilometrama, ale není se čemu divit, jak psal dsvatos 9 z 10ti aut má stočenej tacháč. Když kupuješ e36 v německu, pravděpodobnost stočených km je mnohem menší (nikdo si to tam nedovolí) a upřímně radši koupím bavoráka z Německa se 200tisíci km než v Česku se 100tisíci km protože ten v Česku bude mít v reálu najeto stejně, možná víc a ještě k tomu bude v horším stavu vlivem českých silnic a mentality národa... Na kilomtrech nezáleží, důležitej je technickej stav a jak bylo o auto staráno... Amen
Je to tak s těma kilometrama, ale není se čemu divit, jak psal dsvatos 9 z 10ti aut má stočenej tacháč. Když kupuješ e36 v německu, pravděpodobnost stočených km je mnohem menší (nikdo si to tam nedovolí) a upřímně radši koupím bavoráka z Německa se 200tisíci km než v Česku se 100tisíci km protože ten v Česku bude mít v reálu najeto stejně, možná víc a ještě k tomu bude v horším stavu vlivem českých silnic a mentality národa... Na kilomtrech nezáleží, důležitej je technickej stav a jak bylo o auto staráno... Amen
