Prospeedy píše:Za naftu neplatim ani kačku

,ale mam právě strach z ropáků..Skočim do benála, to už jsem se rozhodnul.Bude to něco od 2.8 do 3.5..Podle toho co se naskytne ke koupi..A jak je to s dílama?mam na mysli díly náprav (čepy apod.) a takový ty věci co se musej časem dělat.Mam strach aby mě to nestáhlo z kůže..Všude slyšim že je báwo držák, tak snad to tak je..
Jenom taková technická poznámka,pokud by se ti naskytnul 535i V8,tak to jdi už radši do 540i V8,stejná spotřeba,ale o cca 50PS větší výkon.To samé pravidlo platí u 520i a 525i.Jinak s těma nápravama,na našich silnicích není držák žádný auto,to je myšleno spíše na motorovou část a spolehlivost,na to,že i po 200tiskm ti nevržou plasty na palubce atd..Jinak na čepy budeš kupovat celý ramena,silenbloky se daj vyměnit zvlášť,docela odcházej ložiska kol,cena cca 4700kč/ks.,tyčky stabilizátoru lehaj taky,ale origo stojí 890kč/ks,takže pohoda.No radši si auto při koupi nech zkontrolovat nejlépe na nějakým STK a spíš se neboj koupit o něco dražší auto oproti průměrné ceně na trhu ojetin,pokud tomu bude odpovídat stav a né "levnou mrdku",do které pak zahučiš ani nevíš jak,vyplatí se to!Prostě nejlepší koupě je od nadšence,kterej se nebojí investovat a není mu to líto!!
