Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

KW V3

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#1 Příspěvek od kosh »

Jen tak pro zajímavost jak se u KW varianty 3 seřizují ty dvě tuhosti? Díky
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#2 Příspěvek od kosh »

Kurde každý den tady někdo řeší stavitelné podvozky...jen se to tady hemží závodníkama a to nikdo neví takovou prkotino. No ták
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00
Klubové ID: 117

#3 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

kosh píše:Kurde každý den tady někdo řeší stavitelné podvozky...jen se to tady hemží závodníkama a to nikdo neví takovou prkotino. No ták
zeptej se angel :D
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT
Klubové ID: 479

#4 Příspěvek od lupik »

alp píše:
kosh píše:Kurde každý den tady někdo řeší stavitelné podvozky...jen se to tady hemží závodníkama a to nikdo neví takovou prkotino. No ták
no obavam se ze kw3ku tu nikdo nema :)

jinak u Street comfort ktera je odvozena od KW 3 se steluje na pistnici nahore. Byl k tomu prilozenej jakejs takejs navod, na kterem byly zobrazeny jeste stelovaci dirky na urovni horni casti patrony ... funguje to click mechanismem, kdy je tam x urovni a podle natoceni cerviku jako prepinace se voli uroven.

lisi s to ale ruznejma verzema pro ruzna auta ... v essenu meli vystaveny pro jine auto a tam bylo stelovani primo na patrone 2ma dourkama ...
já KW3ku mam, ale už si to nepamatuju 8) , páč to leží zaprášený na dílně...
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#5 Příspěvek od kosh »

Třeba varianta 2 měla štelovaní tuhosti u zadních tlumiču tak že se celý tlumič musel vytáhnout a pak se to muselo nějak naštelovat. Což je v podstatě k ničemu
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#6 Příspěvek od kosh »

alp píše:to se musi i ta kw3 (teda aspon u 5ky), proto jsem vzal verzi SC, ktera ma charakteristiky KW3 ale ma predprogramovane rezimy, ktere se prepinaji nahore z ulozeni ... a na civila si s tim nepotrebuju tolik hrat :)
Tak to je príma. Člověk si koupí KW 3 do civilního auta v domění že si to bude hezky nastavovat dle libosti a nakonec dopadne takhle. No uvidíme no :)
Hm tak to by mě zajímalo jak je na tom bilstein
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#7 Příspěvek od kosh »

kurde, to je život :(
jinak moc děkuji za vysvětlení
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#8 Příspěvek od kosh »

Ted mi jeden známý říkal že na bilstein podvozku (PSS10) pro M3 E46 se zadek šteluje bez vytáhnutí tlumiče. Stačí prý jen vlézt pod auto a nastavit to.

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... M5-C668-H0
Přílohy
2.jpg
2.jpg (55.8 KiB) Zobrazeno 1291 x
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#9 Příspěvek od kosh »

To je fakt. No snad se KW nenechá zahanbit a příjde se stejným řešení
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#10 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

co ja vim, tak jogurt ma bilsteina a erozhodne nic vyndavat nemusi. KW2 to ma proto, ze josu to tlumice koni, ktery proste musis vyndat u e36(e46). ja si myslim, ze na to budou dva stelovaky, ale u e92 tezko rict, kde.
jogurt
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: pon 21.04.2003 00:00
Klubové ID: 99

#11 Příspěvek od jogurt »

mam bilstein B16PSS9 a stelovani je dole na tumici takze sundavat se nic nemusi :)) vsechny 4 tlumice mam sestelovane behem 5 minut
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#12 Příspěvek od kosh »

jogurt píše:mam bilstein B16PSS9 a stelovani je dole na tumici takze sundavat se nic nemusi :)) vsechny 4 tlumice mam sestelovane behem 5 minut
No kolik tě ta sranda vyšla? Jak ten podvozek využíváš ( denní ježdění nebo nějaké závody )?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#13 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

kosh píše:Třeba varianta 2 měla štelovaní tuhosti u zadních tlumiču tak že se celý tlumič musel vytáhnout a pak se to muselo nějak naštelovat. Což je v podstatě k ničemu
Tuhle variantu mam ja a rekl bych, ze je to nevyhoda jenom zdanliva. Stelovat tuhost na zadku by me stejne nenapadlo stejne jako to nedelam na predku. Mam ho nastavenej, funguje jak ocekavam a drobnosti racingovyho charakteru uz neladim. Pokud nehonis desetinky na okruhu tak je to stelovani uplne zbytecny.
jogurt
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: pon 21.04.2003 00:00
Klubové ID: 99

#14 Příspěvek od jogurt »

kosh píše:
jogurt píše:mam bilstein B16PSS9 a stelovani je dole na tumici takze sundavat se nic nemusi :)) vsechny 4 tlumice mam sestelovane behem 5 minut
No kolik tě ta sranda vyšla? Jak ten podvozek využíváš ( denní ježdění nebo nějaké závody )?
Ted uz ho mam jen na race :)) takze utazenej na maximum. Driv sem si snim trosku hral takze asi takhle. Pokud ho mas uplne povolenej je dostatecne pohodlnej na denni jezdeni i po Praze. Dlouhou dobu sem ho mel utazenej na 50% byl to takovej rozumnej kompromis. Pokud je na maximum je to kostitras na okruh a dobre silnice super. Mam verzi pro M3 E36 Street varianta pak se dela jeste Club sport je tvrdsi, ale nema takove snizeni a je ve dvou variantach pro 3.0 a 3.2. Cena se pohybuje kolem 50k. Nejlevneji vyjde ho jet koupit primo do Essenu v Bilsteinu. Mel sem moznost porovnat s KW2 a jiz na prvni pohled je rozdil ve zpracovani. Pruziny Bilsteinu dela HR. Jeste pozor nevim jak je tomu u ostatnich modelu , ale u e36 bylo potreba pridat podlozky 5mm na predek. U serioveho podvozku konci pruzina nad kolem a u stavitelneho je po celem tele. zalezi dost na ET kola.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Problém s podložkama v předu jsem měl také a mám D2 Racing podvozek. je to dáno konstrukcí tlumičů.
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#16 Příspěvek od kosh »

jogurt píše:
kosh píše:
jogurt píše:mam bilstein B16PSS9 a stelovani je dole na tumici takze sundavat se nic nemusi :)) vsechny 4 tlumice mam sestelovane behem 5 minut
No kolik tě ta sranda vyšla? Jak ten podvozek využíváš ( denní ježdění nebo nějaké závody )?
Ted uz ho mam jen na race :)) takze utazenej na maximum. Driv sem si snim trosku hral takze asi takhle. Pokud ho mas uplne povolenej je dostatecne pohodlnej na denni jezdeni i po Praze. Dlouhou dobu sem ho mel utazenej na 50% byl to takovej rozumnej kompromis. Pokud je na maximum je to kostitras na okruh a dobre silnice super. Mam verzi pro M3 E36 Street varianta pak se dela jeste Club sport je tvrdsi, ale nema takove snizeni a je ve dvou variantach pro 3.0 a 3.2. Cena se pohybuje kolem 50k. Nejlevneji vyjde ho jet koupit primo do Essenu v Bilsteinu. Mel sem moznost porovnat s KW2 a jiz na prvni pohled je rozdil ve zpracovani. Pruziny Bilsteinu dela HR. Jeste pozor nevim jak je tomu u ostatnich modelu , ale u e36 bylo potreba pridat podlozky 5mm na predek. U serioveho podvozku konci pruzina nad kolem a u stavitelneho je po celem tele. zalezi dost na ET kola.
Super. Děkuji za popis. Jinak přeji štastný nový rok
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#17 Příspěvek od kosh »

http://cgi.ebay.de/Bilstein-B16-PSS10-G ... 240%3A1318


Tak jsem na to už konečně přišel :)
Takže pokud se ted M3 nerozsype jako to je u zbytku flotily tak by nový podvozek bodnul :)
Odpovědět