Není to divný, protože při stojícím vozidle, i když šlapeš na plyn jak chceš, tak motor stejně jede bez zatížení.Wallow píše:Divné je, že když auto stoji a nejede, tak na plyn motor můžu prohánět do jakkoliv vysokých otáček, a to klidně dlouho, a bez sebemenších problému - nic neškube, kontrolka motoru se nerosviti, motor se krásně nechá vytáčet. Jakmile se auto ale rozjede, je to v háji (cuká to, rosviti se kontrolka, pak to jede na jen na per valců).
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
- Kontaktovat uživatele:
-
illa-illa
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Mel bych par dotazu
Zajimalo by me jake jsou tedy typy vstrikovani ... a jake jsou mezi nimi rozdily. Pise se tady hodne o tom sekvencnim, ale netusim co to znamena .. pokud mi nekdo poradi budu moc rad .. nebo mi prosim dejte adresu, kde se to muzu docist
Dale by me zajimalo jake jsou ceny techto prestaveb, zrejmne i zalezi na tom typu vstriku
Dekuji za rady panove
Zajimalo by me jake jsou tedy typy vstrikovani ... a jake jsou mezi nimi rozdily. Pise se tady hodne o tom sekvencnim, ale netusim co to znamena .. pokud mi nekdo poradi budu moc rad .. nebo mi prosim dejte adresu, kde se to muzu docist
Dale by me zajimalo jake jsou ceny techto prestaveb, zrejmne i zalezi na tom typu vstriku
Dekuji za rady panove
Díky, už jsem se s tím zasztavil v servisu, kde mi to montovali. Po připojení řídící jednotky k diagnostice se zjistilo, že LPG jednotka nedostává signal z benzínového vstřiku na 5. válci. Nejdřív zkusili vyměnit řídící jednotku (LANDI RENZO OMEGA) za novou, žádná změna ale nenastala, bohužel. Filtr byl taky ok, takže jim tak nějak došly nápady. Řikají, že si s tím budou muset vyhrát asi celý den, z čehož nejsem moc nadšenPepe píše:To může dšlat reduktor, nebo vstřiky. Při velkým zatížení mi to dělal reduktor, musel jsem dá silnější. Vstřiky mi taky ze začátku vypadávali, měli špatný odpor, tak je vyměnili a bylo to vpohodě.
Tak trochu doufám, že je to třeba svíčkama, ale teď tam mám relativně nové BMW High Power BKR6EQUP, na které jsem najel na LPG cca 20000 km.
Ta chybovost při jizdě na LPG narůstala celkem progresivně, takže asi ještě zkusím vyměnit všechny svíčky. Co myslíte, má to cenu?
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
- Kontaktovat uživatele:
Vyměnit svíčky má cenu - nestojí to horentní sumu a výsledek se dostaví hned. Můj servisák na LPG mě při potížích říkal, že to mám zkusit, protože by to stejně byla první věc, co by udělal až bych za ním dojel. Doporučoval svíčky Brisk Silver, tak jsem na něj dal a bylo po potížích. Třeba Ti to taky pomůže.
Moje spotřeba u E39 525iT je dlouhodobě cca o 15 - 20 procent vyšší než původní spotřeba benzínu. Spotřeba na benzín (kombinovaná, ale více město) je za poslední dva roky přesně 9.8 l/100km.
Jinak mám toridiní nádrž kam se vejde 52 dcm3 LPG, párkrát se mi podařilo jezdit na LPG se spotřebou pod 10 l/100km (typicky na trase Praha-Karlovy Vary-Praha, kde nemá smysl to moc honit), takže jsem někdy ujel i o něco více než 520 km na jednu nádrž.
Jinak mám toridiní nádrž kam se vejde 52 dcm3 LPG, párkrát se mi podařilo jezdit na LPG se spotřebou pod 10 l/100km (typicky na trase Praha-Karlovy Vary-Praha, kde nemá smysl to moc honit), takže jsem někdy ujel i o něco více než 520 km na jednu nádrž.
