Pepe píše:To může dšlat reduktor, nebo vstřiky. Při velkým zatížení mi to dělal reduktor, musel jsem dá silnější. Vstřiky mi taky ze začátku vypadávali, měli špatný odpor, tak je vyměnili a bylo to vpohodě.
Díky, už jsem se s tím zasztavil v servisu, kde mi to montovali. Po připojení řídící jednotky k diagnostice se zjistilo, že LPG jednotka nedostává signal z benzínového vstřiku na 5. válci. Nejdřív zkusili vyměnit řídící jednotku (LANDI RENZO OMEGA) za novou, žádná změna ale nenastala, bohužel. Filtr byl taky ok, takže jim tak nějak došly nápady. Řikají, že si s tím budou muset vyhrát asi celý den, z čehož nejsem moc nadšen

.
Tak trochu doufám, že je to třeba svíčkama, ale teď tam mám relativně nové BMW High Power BKR6EQUP, na které jsem najel na LPG cca 20000 km.
Ta chybovost při jizdě na LPG narůstala celkem progresivně, takže asi ještě zkusím vyměnit všechny svíčky. Co myslíte, má to cenu?