Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

oktavka 19 tdi

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Bombarder »

Baxon píše:
Bombarder píše:
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..

já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............


Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Baxon »

Bombarder píše:
Baxon píše:
Bombarder píše:
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..

já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............


Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.

ani Superb 2.5TDI kterej má snad všechny písmenka červený má mslím taky nějak 120kW, mně taky neujel. Z PHY do LBC je kousek za Prahou na dálnici hodně dlouhá rovinka. Jel jsem za ním na chlup, ale opravdu na chlup stejně. Nemohl jsem se k němu ani na 1cm přiblížit a ani on mi o mm neujel až do nějakých 210km/h. Na konci tý rovinky se to mírně zvedá do kopce a tam jsem ho v tý maximálce cca o 10km/h víc předjel.
Dál pokračuje pár zatáček, který nejsou nějak extra ostrý, ale zatáčky. Ne káždý auto je projede 220km/h a ten Superb na to asi opravdu neměl, protože za chvilku už se ztratil ve zpětným zrcátku.
Tak si myslím, že toho diesla 325i pojede jako prd., ale asi ne 15let stará hyjena, která si o původních 192 kobylách může nechat jenom zdát :) .
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Bombarder »

Baxon píše:
Bombarder píše:
Baxon píše:[quote="Bombarder"]

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..

já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............


Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.

ani Superb 2.5TDI kterej má snad všechny písmenka červený má mslím taky nějak 120kW, mně taky neujel. Z PHY do LBC je kousek za Prahou na dálnici hodně dlouhá rovinka. Jel jsem za ním na chlup, ale opravdu na chlup stejně. Nemohl jsem se k němu ani na 1cm přiblížit a ani on mi o mm neujel až do nějakých 210km/h. Na konci tý rovinky se to mírně zvedá do kopce a tam jsem ho v tý maximálce cca o 10km/h víc předjel.
Dál pokračuje pár zatáček, který nejsou nějak extra ostrý, ale zatáčky. Ne káždý auto je projede 220km/h a ten Superb na to asi opravdu neměl, protože za chvilku už se ztratil ve zpětným zrcátku.
Tak si myslím, že toho diesla 325i pojede jako prd., ale asi ne 15let stará hyjena, která si o původních 192 kobylách může nechat jenom zdát :) .[/quote]

V žádném případě netvrdím, že něco od Škody bude mít lepší jízdní vlastnosti. Každopádně by to nebylo špatné vyzkoušet. :?
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Baxon »

Bombarder píše:
Baxon píše:
Bombarder píše:[quote="Baxon"][quote="Bombarder"]

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..

já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............


Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.

ani Superb 2.5TDI kterej má snad všechny písmenka červený má mslím taky nějak 120kW, mně taky neujel. Z PHY do LBC je kousek za Prahou na dálnici hodně dlouhá rovinka. Jel jsem za ním na chlup, ale opravdu na chlup stejně. Nemohl jsem se k němu ani na 1cm přiblížit a ani on mi o mm neujel až do nějakých 210km/h. Na konci tý rovinky se to mírně zvedá do kopce a tam jsem ho v tý maximálce cca o 10km/h víc předjel.
Dál pokračuje pár zatáček, který nejsou nějak extra ostrý, ale zatáčky. Ne káždý auto je projede 220km/h a ten Superb na to asi opravdu neměl, protože za chvilku už se ztratil ve zpětným zrcátku.
Tak si myslím, že toho diesla 325i pojede jako prd., ale asi ne 15let stará hyjena, která si o původních 192 kobylách může nechat jenom zdát :) .[/quote]

V žádném případě netvrdím, že něco od Škody bude mít lepší jízdní vlastnosti. Každopádně by to nebylo špatné vyzkoušet. :?[/quote]
Je jasný, že 160 koňový malý auto, který trochu jede, v provozu potrápí kde koho.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#25 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Tady jsem vystrachal neco pro pobaveni, kort dobry jsou hlasky Bombardera... :lol:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=nafta
N54 PWR
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Baxon »

Lukas H. píše:Tady jsem vystrachal neco pro pobaveni, kort dobry jsou hlasky Bombardera... :lol:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=nafta

Jak člověk stárne, tak se mění a pořád vyvíjí. Přehodnocuje své názory a dostává rozum :) . Určitě tu někde vyhrabeš i diskusi, jak tvrdím, že je automat úplně k hovnu a že bych to nikdy nechtěl. A dneska :D .
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#27 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Baxon píše:
Lukas H. píše:Tady jsem vystrachal neco pro pobaveni, kort dobry jsou hlasky Bombardera... :lol:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=nafta

Jak člověk stárne, tak se mění a pořád vyvíjí. Přehodnocuje své názory a dostává rozum :) . Určitě tu někde vyhrabeš i diskusi, jak tvrdím, že je automat úplně k hovnu a že bych to nikdy nechtěl. A dneska :D .


myslim, ze ta diskuze se odehravala nekdy k ranu v Rudoshove TDS a ne na foru :) :)
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Baxon »

skautik píše:
Baxon píše:
Lukas H. píše:Tady jsem vystrachal neco pro pobaveni, kort dobry jsou hlasky Bombardera... :lol:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=nafta

Jak člověk stárne, tak se mění a pořád vyvíjí. Přehodnocuje své názory a dostává rozum :) . Určitě tu někde vyhrabeš i diskusi, jak tvrdím, že je automat úplně k hovnu a že bych to nikdy nechtěl. A dneska :D .


myslim, ze ta diskuze se odehravala nekdy k ranu v Rudoshove TDS a ne na foru :) :)

tam taky? :D :D :D :D
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#29 Příspěvek od bavo »

mě přijde divnej už prvotní výběr auta tvýho šéfa:
úsporný praktický rodinný sedan X dvoumístný roadster..
nerozhodoval se původně třeba mezi motorkou a dodávkou? :Slina:
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od petrh »

bavo píše:mě přijde divnej už prvotní výběr auta tvýho šéfa:
úsporný praktický rodinný sedan X dvoumístný roadster..
nerozhodoval se původně třeba mezi motorkou a dodávkou? :Slina:



Ochcavka je jeho jak píšeš:úsporný praktický rodinný sedan ,krasanec Z 4 jen pujčený na projetí stejně si to nevychutnal

:sneaky:.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#31 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


jj,zas jeden jistý zákazník .... :D bodejd když maj bezpečných 120kW :D při tvé jízdě tak na těch 30tkm jak už tu někdo psal.... řek bych že bezpečných by bylo kolem 100kW,je sranda že někteří tuneři klído pído přidělaj 60PS bez vlivu na životnost motoru....nejsem proti čip tuningu,ale tady je třeba se k tomu postavit trochu realisticky... a nejezdit nonstop plnej,pak totiž strácí smysl vlastnit úspornou tdi jednotku ,když se spotřeba pohybuje kolem 9-10l nafty....
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#32 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

tady je jedno tdi z dob mého čip tuningu :D sériových 110PS....čip,KIT sání JR,laděnej vejfuk cca 130-140PS a musím říct ,že to jelo pěkně,když majitelé audi A6 2,5tdi za 1,5 mega kroutili hlavou,stejně tak 325i prý 200PS nechápal co že se mu nalepilo na nárazník,říkal si vytuněná VR6 a když jsem kolem něj prohučel s kouřovou clonou tak prostě nechápal...na benzince u kávičky jsme to probrali :-)
Přílohy
Můj Golf.jpg
Můj Golf.jpg (30.01 KiB) Zobrazeno 535 x
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#33 Příspěvek od bavo »

Bratranec mýho kámoše(servisák od Škody) načipoval ochcávu tdi 66kw
a zanedlouho ohnul kliku :wink:
Ten kámoš má zase zánovní Audi Allroad 2,5tdi 132kw a do 150km/h si ani
neškrtne na mýho kadetta kombi 85kw a s mým bávem se mu hrubě
vysmívám... :wink:
Jinak na cestování jsou to motory k nezaplacení, ty tdi-čka.
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Bombarder »

bavo píše:Bratranec mýho kámoše(servisák od Škody) načipoval ochcávu tdi 66kw
a zanedlouho ohnul kliku :wink:
Ten kámoš má zase zánovní Audi Allroad 2,5tdi 132kw a do 150km/h si ani
neškrtne na mýho kadetta kombi 85kw a s mým bávem se mu hrubě
vysmívám... :wink:


.. a potom jsi se probudil.. :wink: :D
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#35 Příspěvek od bavo »

Bombarder píše:
bavo píše:Bratranec mýho kámoše(servisák od Škody) načipoval ochcávu tdi 66kw
a zanedlouho ohnul kliku :wink:
Ten kámoš má zase zánovní Audi Allroad 2,5tdi 132kw a do 150km/h si ani
neškrtne na mýho kadetta kombi 85kw a s mým bávem se mu hrubě
vysmívám... :wink:


.. a potom jsi se probudil.. :wink: :D


si nevymejšlím..no tak ani neškrtne je možná silnej výraz,ale mě prostě na asfaltu neujede ani o vlas do těch 150-ti(když jedu v kadettu),má to v automatu,4kolka a těžkopádný jako sviňa..
0-100 má za 10s.
a na bávo absolutně nemá,na to vem jed! :wink:
xsun
Registrovaný
Příspěvky: 1065
Registrován: ned 27.06.2004 00:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od xsun »

Bombarder píše:Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Bombarder »

xsun píše:
Bombarder píše:Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...


No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#38 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Bombarder píše:
xsun píše:
Bombarder píše:Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...


No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..


jojo ,ale pro tvůj agregát :-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Bombarder »

M3maniac píše:
Bombarder píše:
xsun píše:[quote="Bombarder"]
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...


No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..


jojo ,ale pro tvůj agregát :-)[/quote]

Ne-éé, ja bude jezdit slušně. Plyn na podlahu opravdu jen ve vyjímečných případeh..
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od vally »

Bombarder píše:
M3maniac píše:
Bombarder píše:[quote="xsun"][quote="Bombarder"]
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...


No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..


jojo ,ale pro tvůj agregát :-)[/quote]

Ne-éé, ja bude jezdit slušně. Plyn na podlahu opravdu jen ve vyjímečných případeh..[/quote]
To pak ale celý trošku ztrácí smysl, nemyslíš?
Odpovědět