Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

oktavka 19 tdi

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od petrh »

Ahoj kámoš má oktavu 19tdi a po čipnuti ma mít 120KW , 395Nm. :?
Měl na vyzkoušení take bmw z4 2.5 po upravě ma asi kolem 220 koní a tvrdí že ta jeho oktavka jezdi o dost líp(výkonově) :smich2: pokud mužete skuste napsat váš názor jak mu mužu oponovat ja sám nemám zkušenosti.Je to muj šef v práci tak a? ho naštvu,dik petr
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#2 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Z4 2,5 v benzinu srovnavat s Ochcavkou 1,9tdi..... to je holy nesmysl.
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#3 Příspěvek od pepus »

s tim motorem se da dostat cipem na 160ps, ale to musi bejt ta verze 136ps, nebo 90ps se vstrikama z ni a uz tak je to dost extrem. Lip nez Z4 to mohlo jet, jestli s tou Z4 netocil pres 3000 (no spis 2500) otacek :-).

jinak ty TDIcka berou od spodu fakt bezvadne, ale tak ve 3000 to uvada, proste super pohodlny na bezny jezdeni, ale blbnout se s tim neda.
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Bombarder »

Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bombarder »

pepus píše:s tim motorem se da dostat cipem na 160ps, ale to musi bejt ta verze 136ps, nebo 90ps se vstrikama z ni a uz tak je to dost extrem. Lip nez Z4 to mohlo jet, jestli s tou Z4 netocil pres 3000 (no spis 2500) otacek :-).

jinak ty TDIcka berou od spodu fakt bezvadne, ale tak ve 3000 to uvada, proste super pohodlny na bezny jezdeni, ale blbnout se s tim neda.


PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..
Tatros
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Tatros »

Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


Bezpečných 120kw tak max. na 30tkm :!:
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#7 Příspěvek od pepus »

Bombarder píše:PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..


Mozna ne primo uvadaji, ale proste prestavaj tahnout (ve srovnani s commonrail dieslama a benzinakama a treba TDSem - to je zas mrtvy v malejch otackach). Ve firme sem jezdil passatem 90ps, pak sme ho chipli na 136ps a este si obcas pucuju otcovu A4 TDI 136ps, takze nejake srovnani mam :)
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#8 Příspěvek od pepus »

pointa ale je, ze jestli si pan petrh_sef ( :) ) sedl do Z4, tak tam asi ocekaval kopanec z malejch otacek jako ma TDI, kterej se ovsem nekonal. Mit vykon k dispozici hned od spoda je samozrejme prijemny, ale 2.5 ze Z4, kdyz se vytoci, nakonec lip pojede urcite.

(ale jenom podle koni posuzovat nelze - treba 2.5 benzin co mame ve Wrangleru ma papirove 150ps, pritom kdyz z nej presednu treba do toho 136ps TDIcka, tak si pripadam jak v rakete. To proto, ze tech 150ps ma nekde kolem 6000ot, ale nez se vytoci trva 100 let.)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Bombarder »

pepus píše:
Bombarder píše:PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..


Mozna ne primo uvadaji, ale proste prestavaj tahnout (ve srovnani s commonrail dieslama a benzinakama a treba TDSem - to je zas mrtvy v malejch otackach). Ve firme sem jezdil passatem 90ps, pak sme ho chipli na 136ps a este si obcas pucuju otcovu A4 TDI 136ps, takze nejake srovnani mam :)


Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Bombarder »

Tatros píše:
Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


Bezpečných 120kw tak max. na 30tkm :!:


A proč ne? Když E36 vydrží 700PS..
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#11 Příspěvek od pepus »

Bombarder píše:Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..


ok, dostal si me :o , ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD? :oops:
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Bombarder »

pepus píše:
Bombarder píše:Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..


ok, dostal si me :o , ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD? :oops:


Aha?! :(

Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.

http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm
sumachr
Registrovaný
Příspěvky: 2017
Registrován: úte 07.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od sumachr »

petrh píše:Ahoj kámoš má oktavu 19tdi a po čipnuti ma mít 120KW , 395Nm. :?
Měl na vyzkoušení take bmw z4 2.5 po upravě ma asi kolem 220 koní a tvrdí že ta jeho oktavka jezdi o dost líp(výkonově) :smich2: pokud mužete skuste napsat váš názor jak mu mužu oponovat ja sám nemám zkušenosti.Je to muj šef v práci tak a? ho naštvu,dik petr


myslim si ze tvuj sef jen na tebe machruje a ani v Z4 nikdy nesedel jinak by mu to z huby nevylezlo a nebo jen keca zavisti ze musi chudak brouzdit silnice v octavii :smich:
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#14 Příspěvek od pepus »

Bombarder píše:
pepus píše:
Bombarder píše:Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..


ok, dostal si me :o , ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD? :oops:


Aha?! :(

Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.

http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm


jeee, sorrry, pumpe-duse samo znam, samozrejme ze sem mel na mysli tohle. Audina stara 3 roky, pasik 4.... a po 3000 to vykon proste ztraci :lol:
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Bombarder »

pepus píše:
Bombarder píše:
pepus píše:[quote="Bombarder"]
Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..


ok, dostal si me :o , ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD? :oops:


Aha?! :(

Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.

http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm


jeee, sorrry, pumpe-duse samo znam, samozrejme ze sem mel na mysli tohle. Audina stara 3 roky, pasik 4.... a po 3000 to vykon proste ztraci :lol:[/quote]

90 koňový pašík není PD..

A v tom grafu to vypadá trochu jinak :?
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#16 Příspěvek od pepus »

Bombarder píše:90 koňový pašík není PD..

A v tom grafu to vypadá trochu jinak :?


pravda, pravda... ale teda musim rict, ze mezi tou audinou (ktera teda PD je, nebo ne?) a pasikem po chipu sem teda uz rozdil skoro nepoznal...
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od petrh »

myslim si ze tvuj sef jen na tebe machruje a ani v Z4 nikdy nesedel jinak by mu to z huby nevylezlo a nebo jen keca zavisti ze musi chudak brouzdit silnice v octavii :smich:[/quote]


Výborně :potlesk: :cool2:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Baxon »

Bombarder píše:
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..

já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#19 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


Ty voe ja te nepoznavam, jeste nedavno jsi tu zaryte tvrdil ze nafta patri jen do kamen a ted tohle... No jdes do sebe chlape, jen tak dal... :)
N54 PWR
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Bombarder »

Lukas H. píše:
Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..

Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..


Ty voe ja te nepoznavam, jeste nedavno jsi tu zaryte tvrdil ze nafta patri jen do kamen a ted tohle... No jdes do sebe chlape, jen tak dal... :)


Njn, jdu prostě s dobou :D
Odpovědět