
Měl na vyzkoušení take bmw z4 2.5 po upravě ma asi kolem 220 koní a tvrdí že ta jeho oktavka jezdi o dost líp(výkonově)

PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..pepus píše:s tim motorem se da dostat cipem na 160ps, ale to musi bejt ta verze 136ps, nebo 90ps se vstrikama z ni a uz tak je to dost extrem. Lip nez Z4 to mohlo jet, jestli s tou Z4 netocil pres 3000 (no spis 2500) otacek.
jinak ty TDIcka berou od spodu fakt bezvadne, ale tak ve 3000 to uvada, proste super pohodlny na bezny jezdeni, ale blbnout se s tim neda.
Bezpečných 120kw tak max. na 30tkmBombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Mozna ne primo uvadaji, ale proste prestavaj tahnout (ve srovnani s commonrail dieslama a benzinakama a treba TDSem - to je zas mrtvy v malejch otackach). Ve firme sem jezdil passatem 90ps, pak sme ho chipli na 136ps a este si obcas pucuju otcovu A4 TDI 136ps, takze nejake srovnani mamBombarder píše: PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..
Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..pepus píše:Mozna ne primo uvadaji, ale proste prestavaj tahnout (ve srovnani s commonrail dieslama a benzinakama a treba TDSem - to je zas mrtvy v malejch otackach). Ve firme sem jezdil passatem 90ps, pak sme ho chipli na 136ps a este si obcas pucuju otcovu A4 TDI 136ps, takze nejake srovnani mamBombarder píše: PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..
A proč ne? Když E36 vydrží 700PS..Tatros píše:Bezpečných 120kw tak max. na 30tkmBombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Aha?!pepus píše:ok, dostal si meBombarder píše: Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor.., ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD?
myslim si ze tvuj sef jen na tebe machruje a ani v Z4 nikdy nesedel jinak by mu to z huby nevylezlo a nebo jen keca zavisti ze musi chudak brouzdit silnice v octaviipetrh píše:Ahoj kámoš má oktavu 19tdi a po čipnuti ma mít 120KW , 395Nm.![]()
Měl na vyzkoušení take bmw z4 2.5 po upravě ma asi kolem 220 koní a tvrdí že ta jeho oktavka jezdi o dost líp(výkonově)pokud mužete skuste napsat váš názor jak mu mužu oponovat ja sám nemám zkušenosti.Je to muj šef v práci tak a? ho naštvu,dik petr
jeee, sorrry, pumpe-duse samo znam, samozrejme ze sem mel na mysli tohle. Audina stara 3 roky, pasik 4.... a po 3000 to vykon proste ztraciBombarder píše:Aha?!pepus píše:ok, dostal si meBombarder píše: Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor.., ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD?
Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.
http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm
90 koňový pašík není PD..pepus píše:jeee, sorrry, pumpe-duse samo znam, samozrejme ze sem mel na mysli tohle. Audina stara 3 roky, pasik 4.... a po 3000 to vykon proste ztraciBombarder píše:Aha?!pepus píše: ok, dostal si me, ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD?
Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.
http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm
já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.Bombarder píše:
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Ty voe ja te nepoznavam, jeste nedavno jsi tu zaryte tvrdil ze nafta patri jen do kamen a ted tohle... No jdes do sebe chlape, jen tak dal...Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Njn, jdu prostě s dobouLukas H. píše:Ty voe ja te nepoznavam, jeste nedavno jsi tu zaryte tvrdil ze nafta patri jen do kamen a ted tohle... No jdes do sebe chlape, jen tak dal...Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..