E36 ideální snížení.....???
-
Jirka-328
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
Zdravím, přemýšlím výhledově o novým podvozku a zajímalo by mě kolik je ideální snížení předek/zadek aby to bylo i pěkný a dalo se stím jezdit.
Teď tam mám ještě origo Mtechnik. Ani nevim o kolik je to oproti serii snížený (hádám 25/25mm), ale chtěl bych zadek asi tak stejně a předek trošičku níž.
Bylo by super když byste sem hodily nějaký to foto a k tomu popis okolik je to poslaný k zemi.... popřípadě nějaký postřehy co je super a na co bacha.
Díky Jirka
Teď tam mám ještě origo Mtechnik. Ani nevim o kolik je to oproti serii snížený (hádám 25/25mm), ale chtěl bych zadek asi tak stejně a předek trošičku níž.
Bylo by super když byste sem hodily nějaký to foto a k tomu popis okolik je to poslaný k zemi.... popřípadě nějaký postřehy co je super a na co bacha.
Díky Jirka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
podvozek bych nechal, jen dal jiny kola (vetsi + mensi ET) + dopredu origo lizatko... s Mkem jsem bez problemu odjezdil zimu, neni problem zajet k obrubniku, retardery v poho atd... cokoliv nizsiho bude kompromis kvuli mizivymu pocitu snizeneho auta
viz foto (8x17 ET35 a 8+9x18ET40-45? a 7,5+8,5x17ET50-55?)
viz foto (8x17 ET35 a 8+9x18ET40-45? a 7,5+8,5x17ET50-55?)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
“Ability is what you're capable of doing.”
-
psena
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
-
Jirka-328
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?Speedy píše:Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
-
Jirka-328
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
Těch -50/30mm vypadá skvěle ale praktičnost je asi v háji.
Přikláním se tak k těm 40/15mm jestli to je ovšem sehnatelný.
Líbil by se mi i štelovatelnej jenže ten začíná na snížení 40/30 a štelovat jde dolů, no a to je asi moc. Ted píšu o KW.
Možná že jinej výrobce umí třeba 0-40/0-30mm. To by bylo jiný kafe.
Jinak jsem našel v manualu od Bentleyho jak změřit stávající snížení oproti originálu - fajn věc, jenom se mi nechtěly dávat ty závaží ( a cigi kompars na parkovišti jsem si nestřihnul
) tak jsem to na parkovišti rychle změřil a mám to na prázdným autě s 1/2 nádrže oproti originálu -24/18mm. Takže hádám že to bude ve výsledku -25/25mm......
Přikláním se tak k těm 40/15mm jestli to je ovšem sehnatelný.
Líbil by se mi i štelovatelnej jenže ten začíná na snížení 40/30 a štelovat jde dolů, no a to je asi moc. Ted píšu o KW.
Možná že jinej výrobce umí třeba 0-40/0-30mm. To by bylo jiný kafe.
Jinak jsem našel v manualu od Bentleyho jak změřit stávající snížení oproti originálu - fajn věc, jenom se mi nechtěly dávat ty závaží ( a cigi kompars na parkovišti jsem si nestřihnul
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
No, je tam komplet sada tlumičů + pružin Sachs Performance s nižšíma dorazama(byly v sadě s tlumičema) a v předu jsem dal ještě o 2cm nižší péra s progresivním stoupáním závitů. + samo komplet všechny uložení a čepy. Co jsem ještě nestihl jsou stabilizátory, ale snad brzydarmon píše:a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?Speedy píše:Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
-
Jirka-328
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
tak to jo, ty bushingy jsou dulezity pri snizovani asi jako nic jinyho, dobra prace,pochvaluji.Speedy píše:No, je tam komplet sada tlumičů + pružin Sachs Performance s nižšíma dorazama(byly v sadě s tlumičema) a v předu jsem dal ještě o 2cm nižší péra s progresivním stoupáním závitů. + samo komplet všechny uložení a čepy. Co jsem ještě nestihl jsou stabilizátory, ale snad brzydarmon píše:a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?Speedy píše:Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Díkydarmon píše:tak to jo, ty bushingy jsou dulezity pri snizovani asi jako nic jinyho, dobra prace,pochvaluji.Speedy píše:No, je tam komplet sada tlumičů + pružin Sachs Performance s nižšíma dorazama(byly v sadě s tlumičema) a v předu jsem dal ještě o 2cm nižší péra s progresivním stoupáním závitů. + samo komplet všechny uložení a čepy. Co jsem ještě nestihl jsou stabilizátory, ale snad brzydarmon píše:a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?
2 Jirka-328: no, přes 10K za předek(všechno, co se dalo vyměnit) se slevama. Dával jsem navíc M3 silentbloky do těch ok, co jsou v podlaze. Na zadku jsem čepy zatím neměnil, nenašel jsem tam nějaké vůle, i když asi tam nějaký budou, ale nic nemlátí a geometrie je 100%. co jsem měnil všude(preventivně) bylo uložení stabilizátorů.
Změny: nic nemlátí, řízení jde přesně, zmenšilo se naklánění v zatáčkách hlavně při kličkování to má lepší stabilizaci. Ale zázraky to nejsou, prostě to teď asi jezdí jako nový(pominu-li ty tlumiče a tak). Nejvíc tomu pomohly ty silentbloky z M3, nemluvíme-li o tom snížení.
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
