jo ty si slysel a ja to i videl a zazilJFK píše:to my nemusíš vysvětlovatdarmon píše:setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynuJFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...Ale mluvím o tom, co jsem slyšel
![]()
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automatická převodovka
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuzeRadek píše:jo ty si slysel a ja to i videl a zazilJFK píše:to my nemusíš vysvětlovatdarmon píše:setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynuAle mluvím o tom, co jsem slyšel
![]()
presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe
Kazdy svyho stesti strujcem......
nechapu jak timhle postupem chce usetrit na spotrebe, navic ve 30km/h mu tam zase cvaknout kvalt, no nevim nevim... beru kdyz vyradi se "zamerem" ze ma akorat takovou rychlost, ze tam na ten neutral dojede presne na konec kolony nebo na caru ke krizovatce...RuDoSh píše:me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuzeRadek píše:jo ty si slysel a ja to i videl a zazilJFK píše: to my nemusíš vysvětlovatAle mluvím o tom, co jsem slyšel
![]()
presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe
Kazdy svyho stesti strujcem......
-
TOMMANO_V12
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
- Kontaktovat uživatele:
Cus Darmone, kdy uz to das na forum?? Ja jen ze asi za par dni uz me to konecne bude jezdit, tak si to nechcu zkurwit znovu....darmon píše:uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
-
TOMMANO_V12
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
- Kontaktovat uživatele:
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitelskautik píše:jak jsem slysle tak prodavamkrome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
ano, normalne se bude michat kapalina v menici a ten se bude trosku hrat, kdezto na P resp N, to nebude tolik tlakovat a a akorat se bude ta prevodovka kurvit. Hazet tam N, nebo P ma smysl tak od minuty a dyl stani, aby se zbytecne nenamahaly brzdy a lamely a hral menic atd.skautik píše:tak pardon![]()
jak jsem slysle tak prodavamkrome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
to mi teda vysvetli
Tak jo, ja to teda dopisu
Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.RuDoSh píše:prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitelskautik píše:jak jsem slysle tak prodavamkrome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
) delal repas...
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
jo, neni to uplne presne, ale nekurvi se tim jako kdybys stal v kopci bez brzdy a drzela by te na miste jen prevodovkajohny121 píše: Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.
