Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Automatická převodovka

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#41 Příspěvek od Radek »

JFK píše:
darmon píše:
JFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu :)


to my nemusíš vysvětlovat :) Ale mluvím o tom, co jsem slyšel 8O :D


jo ty si slysel a ja to i videl a zazil :roll: presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe :roll: Kazdy svyho stesti strujcem......
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od RuDoSh »

Radek píše:
JFK píše:
darmon píše:[quote="JFK"]tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu :)


to my nemusíš vysvětlovat :) Ale mluvím o tom, co jsem slyšel 8O :D


jo ty si slysel a ja to i videl a zazil :roll: presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe :roll: Kazdy svyho stesti strujcem......[/quote]

me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuze
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#43 Příspěvek od abdul »

RuDoSh píše:
Radek píše:
JFK píše:[quote="darmon"][quote="JFK"]tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu :)


to my nemusíš vysvětlovat :) Ale mluvím o tom, co jsem slyšel 8O :D


jo ty si slysel a ja to i videl a zazil :roll: presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe :roll: Kazdy svyho stesti strujcem......[/quote]

me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuze[/quote]

nechapu jak timhle postupem chce usetrit na spotrebe, navic ve 30km/h mu tam zase cvaknout kvalt, no nevim nevim... beru kdyz vyradi se "zamerem" ze ma akorat takovou rychlost, ze tam na ten neutral dojede presne na konec kolony nebo na caru ke krizovatce...
TOMMANO_V12
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 24.09.2004 00:00
Bydliště: Karosa B 941E
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od TOMMANO_V12 »

darmon píše:uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc

Cus Darmone, kdy uz to das na forum?? Ja jen ze asi za par dni uz me to konecne bude jezdit, tak si to nechcu zkurwit znovu.... :? :oops:
TOMMANO_V12
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 24.09.2004 00:00
Bydliště: Karosa B 941E
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od TOMMANO_V12 »

jo a mimochodem co je teda lepsi? Na krizovatce stat na brzde pri Dcku, bo vyradit? Ja sem na ni vetsinou stal... :roll:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#46 Příspěvek od skautik Čestný člen »

TOMMANO_V12 píše:jo a mimochodem co je teda lepsi? Na krizovatce stat na brzde pri Dcku, bo vyradit? Ja sem na ni vetsinou stal... :roll:


podle me vyradit, zbytecne se tlakuje olej ale hovno tomu rozumim :)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od RedBaron »

skautik píše:podle me vyradit, zbytecne se tlakuje olej ale hovno tomu rozumim :)


Tak do toho proboha nemel, když už to o sobě víš :)

Samozřejmě, že nechat D a s ničím nekvedlat, od toho je ta převodovka automatická.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#48 Příspěvek od skautik Čestný člen »

tak pardon :)

jak jsem slysle tak prodavam :) krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?

to mi teda vysvetli :)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od RuDoSh »

skautik píše:jak jsem slysle tak prodavam :) krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?


prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitel :-) ) delal repas...
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#50 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Nechápu proč se o tom tady debatí na čtyřech stránkách když se potom zjistí, že Skautík stejně neumí číst :D :D :D Je to tady napsaný asi 20x: nevyřazovat a nejhorší je to za jízdy!
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od darmon »

skautik píše:tak pardon :)

jak jsem slysle tak prodavam :) krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?

to mi teda vysvetli :)
ano, normalne se bude michat kapalina v menici a ten se bude trosku hrat, kdezto na P resp N, to nebude tolik tlakovat a a akorat se bude ta prevodovka kurvit. Hazet tam N, nebo P ma smysl tak od minuty a dyl stani, aby se zbytecne nenamahaly brzdy a lamely a hral menic atd.
Tak jo, ja to teda dopisu
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#52 Příspěvek od skautik Čestný člen »

takze jsem mel tak trochu pravdu, pokud vidim ze budu stat delsi dobu, prdnu tam N nebo P

lamky :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od darmon »

nemel protoze dotaz byl na stani na krizovatce :)
takze jsi stale Obrázek :lol:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#54 Příspěvek od skautik Čestný člen »

ale jsem docela fesak :)
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00

#55 Příspěvek od Dande »

skautik píše:ale jsem docela fesak :)


A jakej fešák :D
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od darmon »

skautik píše:ale jsem docela fesak :)
tobe bych ze stary znamosti hnusnou lamu nevybral :)
johny121
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: čtv 06.03.2003 01:00
Bydliště: Pardubice

#57 Příspěvek od johny121 »

RuDoSh píše:
skautik píše:jak jsem slysle tak prodavam :) krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?


prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitel :-) ) delal repas...


Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od RuDoSh »

johny121 píše: Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.


jo, neni to uplne presne, ale nekurvi se tim jako kdybys stal v kopci bez brzdy a drzela by te na miste jen prevodovka
Kubajs
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Praha

#59 Příspěvek od Kubajs »

myslim,že je jedno jestli tě brzdí kopec nebo brzdy :wink:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od darmon »

Kubajs píše:myslim,že je jedno jestli tě brzdí kopec nebo brzdy :wink:
tak si to mysli a rovnou zacni setrit na repas :)
Odpovědět