JFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu
to my nemusíš vysvětlovat Ale mluvím o tom, co jsem slyšel
jo ty si slysel a ja to i videl a zazil presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe Kazdy svyho stesti strujcem......
darmon píše:setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu
to my nemusíš vysvětlovat Ale mluvím o tom, co jsem slyšel
jo ty si slysel a ja to i videl a zazil presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe Kazdy svyho stesti strujcem......
me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuze
JFK píše:
to my nemusíš vysvětlovat Ale mluvím o tom, co jsem slyšel
jo ty si slysel a ja to i videl a zazil presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe Kazdy svyho stesti strujcem......
me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuze
nechapu jak timhle postupem chce usetrit na spotrebe, navic ve 30km/h mu tam zase cvaknout kvalt, no nevim nevim... beru kdyz vyradi se "zamerem" ze ma akorat takovou rychlost, ze tam na ten neutral dojede presne na konec kolony nebo na caru ke krizovatce...
darmon píše:uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
Cus Darmone, kdy uz to das na forum?? Ja jen ze asi za par dni uz me to konecne bude jezdit, tak si to nechcu zkurwit znovu....
jak jsem slysle tak prodavam krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
skautik píše:jak jsem slysle tak prodavam krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitel ) delal repas...
Nechápu proč se o tom tady debatí na čtyřech stránkách když se potom zjistí, že Skautík stejně neumí číst Je to tady napsaný asi 20x: nevyřazovat a nejhorší je to za jízdy!
jak jsem slysle tak prodavam krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
to mi teda vysvetli
ano, normalne se bude michat kapalina v menici a ten se bude trosku hrat, kdezto na P resp N, to nebude tolik tlakovat a a akorat se bude ta prevodovka kurvit. Hazet tam N, nebo P ma smysl tak od minuty a dyl stani, aby se zbytecne nenamahaly brzdy a lamely a hral menic atd.
Tak jo, ja to teda dopisu
skautik píše:jak jsem slysle tak prodavam krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitel ) delal repas...
Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.
johny121 píše: Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.
jo, neni to uplne presne, ale nekurvi se tim jako kdybys stal v kopci bez brzdy a drzela by te na miste jen prevodovka