Co to meleš? kdo se vysírá ? mám tam asi 10 smajlíků,takže nechápu tvý reakce... a navíc si nemyslím,že ten rozdíl je tak obrovskej mezi 3,0 a 3,2 jako mezi 3,2e36 a M3 e46 tam zaplatíš za 20 ferdů 500-700k vícAndrej píše:M3maniac píše:JasněAndrej píše: 3.2 myslim nejni uplne to pravy, to je lepsi trilitr, je za lepsi penize, je min poruchovej je to ctverec atd, na 3.2 se mi libi akorat ten sestikvalt3,2ka je úplně napiču
je to sice kompletně předělané auto od podvozku,přes motor,brzdy a již zmíňovanou převodovku,ale je úplně napiču... mimochodem právě ta převodovka chodila v 3,0litru líp
To je jako kdybych měl Porsche 911 GT3 a říkal,že je lepší než GT2
ale tím nechci říct,že 3,0 je špatný ,je to supr kára! ale třeba do 5000 tisíc to jede jak 328ma,nevěřil jsem co udělá 200cm a double vanos (ikdyž ten se rád sere po nějakých 100-130tkm)No a jako důkaz auta na piču,které je sice konstrukčně staré asi 9let je to,že úřadující mistr evropy v závodech do vrchů je Šenkýř s tímto vozem
nevim proc se zbytecne vysiras, rek sem vlastni nazor, 3.2 sem nemel a mit nebudu mimo jine z tech duvodu co sem rek, proste si myslim ze za ten rozdil (krom toho ze je to novejsi auto) nestoji.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nejlepší BMW z e36?
Jo a taky jsem zapoměl dodat,že jsem tu nepsal o emku proto,že je to nej kompromis e36ky,jen jsem reagoval na článek o tom že za to 3,2ka nestojí...
Pro mě byl vždy NEJ kompromis 325i kupé z roku 94-95. Prostě 192 koníků z obsahu 2,5litrů ,prostě slušná spotřeba,výkon i pojistka.(jasně starej motor...) No a pokud se mám vrátit k 3,2 emku... tak si myslím,že je to asi nejlepší kompromis v poměru výkon-cena-praktičnost.Prostě 321 koní v autě co s ním můžete jezdit kdykoli a kdekoli a za slušnou spotřebu. Teda pokud to zrovná netestujete
Pro mě byl vždy NEJ kompromis 325i kupé z roku 94-95. Prostě 192 koníků z obsahu 2,5litrů ,prostě slušná spotřeba,výkon i pojistka.(jasně starej motor...) No a pokud se mám vrátit k 3,2 emku... tak si myslím,že je to asi nejlepší kompromis v poměru výkon-cena-praktičnost.Prostě 321 koní v autě co s ním můžete jezdit kdykoli a kdekoli a za slušnou spotřebu. Teda pokud to zrovná netestujete
No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou???fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
Kdyz mu das cip tak to trosku jede...bbbmw píše:No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou???fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
N54 PWR
-
TOMMANO_V12
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
- Kontaktovat uživatele:
co to je jede?bbbmw píše:No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou???fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
diesel je auto na pohodu ne nakraveni ikdyz Lukas s tim dela uplne vsechno
ja s tim jezdim v klidku a prumerna spotreba do 7l
auto netlacim a mam to bez chipu
presne tak, diesel je na pohodovu jazdu, s 2,5 tds sa da jazdit aj sportovo a nemusis to vytacatskautik píše:co to je jede?bbbmw píše:No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou???fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
diesel je auto na pohodu ne nakraveni ikdyz Lukas s tim dela uplne vsechno, dokaze to jet rychle, zatah docela ujde, ale na benzin to zdaleka nema
ja s tim nejezdim opravdu na pohodu a prumerna spotreba do 7l
auto netlacim a mam to bez chipu
ja mam teraz 1,8 tds a a to je uz len na pohodu
ale je mimoriadne usporny, spolahlivy (zatial ma len 155000) a ked jazdim sam tak sa kompaktik dokaze aj rozbehnut
mno, 328 ma slabej spodek(1-2k ot/min), vybornej stred(3-5) a zadnej vrsek(5+)... (ve srovnani s M3 3,0).... a ze jede stejne? tatik jel prede mnou s M3 do kopce a ja mu stihal dejchat na zada, ale pak mi rika, ze jel na 4ku, kdezto ja mel 3ku v optimalnich otackachM3maniac píše:3,2ka je úplně napiču ... mimochodem právě ta převodovka chodila v 3,0litru líp ... ale tím nechci říct,že 3,0 je špatný ,je to supr kára! ale třeba do 5000 tisíc to jede jak 328ma,nevěřil jsem co udělá 200cm a double vanos (ikdyž ten se rád sere po nějakých 100-130tkm)Andrej píše:3.2 myslim nejni uplne to pravy, to je lepsi trilitr, je za lepsi penize, je min poruchovej je to ctverec atd, na 3.2 se mi libi akorat ten sestikvaltFilozof píše:Určitě 328i coupátko v plné palbě![]()
Ale kdo má více peněz, tak jedině M3 3,2 coupe v plné
jinak mam ted beznou jizdou spotrebu 10,6 (po cca 2k km)... s 328 jsem mel 8,9-9,6
“Ability is what you're capable of doing.”
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
To jsem z toho srnec. Když jsem se ve fóru ptal co koupit, skoro všichni co mi odpověděli se shodli na 323i a v tématu Super motory M52 si chrochtáte blahem jaké to nejsou super motůrky, ale když příjde na krájení chleba (spíše motorů
) tak kromě cabadaje tady vydím samé 328i (což mě tak neudivuje), ale hlavně 325i.
Tak co je potom lepší ?? 325i nebo 323i (samosebou Vanos) .. ???
Tak co je potom lepší ?? 325i nebo 323i (samosebou Vanos) .. ???
Si to napsal jako by 325ky vanos nemělycabadaj píše:323i je novější a taky lepší . Hlavně proto že (jak správně píšeš) má vanos .
Jinak ale kluky celkem chápu. Ono je rozdíl mezi tím co je supr motor a tím co je rozumné koupit.
Mě by se taky líbila M3 ale na každodenní ježdění po městě je to škoda.
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
cabadaj, m3maniac :
No, to přesně řeším i já. Chtěl bych 323i kvůli motoru M52, ale zase mám pocit, že za stejné peníze koupím buď "mrdku" 323i, protože na 323i je to málo, nebo super 325i, protože na tohle auto je to už dost.
Jediné co řeším a čeho se nechci vzdát je dig.klima, protože jsem takový HiTech človíček a ikdyž vím, že s dig.klimou jsou problémy, tohle musím v autě mít, protože mým heslem je : "čím více čudlíků tím lépe"
Nevím ale, jestli se do 325i vůbec kdy dig.klima dávala a pokud ne, jde to předělat ??
... s tím číslem v TP jsem natom stejně jako m3maniac
No, to přesně řeším i já. Chtěl bych 323i kvůli motoru M52, ale zase mám pocit, že za stejné peníze koupím buď "mrdku" 323i, protože na 323i je to málo, nebo super 325i, protože na tohle auto je to už dost.
Jediné co řeším a čeho se nechci vzdát je dig.klima, protože jsem takový HiTech človíček a ikdyž vím, že s dig.klimou jsou problémy, tohle musím v autě mít, protože mým heslem je : "čím více čudlíků tím lépe"
Nevím ale, jestli se do 325i vůbec kdy dig.klima dávala a pokud ne, jde to předělat ??
... s tím číslem v TP jsem natom stejně jako m3maniac
