Andrej píše:M3maniac píše:Andrej píše:
3.2 myslim nejni uplne to pravy, to je lepsi trilitr, je za lepsi penize, je min poruchovej je to ctverec atd, na 3.2 se mi libi akorat ten sestikvalt

Jasně

3,2ka je úplně napiču

je to sice kompletně předělané auto od podvozku,přes motor,brzdy a již zmíňovanou převodovku,ale je úplně napiču... mimochodem právě ta převodovka chodila v 3,0litru líp

To je jako kdybych měl Porsche 911 GT3 a říkal,že je lepší než GT2

ale tím nechci říct,že 3,0 je špatný ,je to supr kára! ale třeba do 5000 tisíc to jede jak 328ma,nevěřil jsem co udělá 200cm a double vanos (ikdyž ten se rád sere po nějakých 100-130tkm)No a jako důkaz auta na piču,které je sice konstrukčně staré asi 9let je to,že úřadující mistr evropy v závodech do vrchů je Šenkýř s tímto vozem

nevim proc se zbytecne vysiras, rek sem vlastni nazor, 3.2 sem nemel a mit nebudu mimo jine z tech duvodu co sem rek, proste si myslim ze za ten rozdil (krom toho ze je to novejsi auto) nestoji.
Co to meleš? kdo se vysírá ? mám tam asi 10 smajlíků,takže nechápu tvý reakce... a navíc si nemyslím,že ten rozdíl je tak obrovskej mezi 3,0 a 3,2 jako mezi 3,2e36 a M3 e46 tam zaplatíš za 20 ferdů 500-700k víc

to už je rozdíl

jo a taky nechápů jak můžeš napsat ,že je lepší 3,0 než 3,2 když tu veřejně přiznáváš,žes ji nikdy neměl

a kde tě napadlo,že se víc sere? pokud se o toto auto člověk stará vydrží strašně hodně.... pokud na to člověk sere zničí cokoli... taky veřejně přiznávám,že rozdíl mezi 3,0 a 3,2 není rapidní,ale je to hold novější auto s nějakýma vychytávkama navíc.Zároveň přiznám,že raději budu mít 3,0litr v top stavu než mrdku 3,2ku!Toď vše k tomu vysírání! Ale 90% lidí si u nás klidně mrdku koupí,protože jim jde hlavně o cenu a o to mít M3
