Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325i coupé s vanosem

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#21 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No, záleží, jestli máš nebo nemáš :-) Já mám, takže si trocufám tvrdit, že si mi do Saloona vejde stejně, jako do Coupé 8)
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 865
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Lion »

Speedy píše:No, záleží, jestli máš nebo nemáš :-) Já mám, takže si trocufám tvrdit, že si mi do Saloona vejde stejně, jako do Coupé 8)
No já zase pro změnu u Saloona zadní sklopný sedáky nemám takže Coupátko o dost prostornější...Však když sem si od Hanze vezl M3 nárazník tak on ho měl v poho v kufru a sklopený sedáky a já jak vocas ho musel dát přez celou polovičku interieru, jen stačilo zapnout pás u spolujezdce aby byl nárazníček v bezpečí... :)...Samo sebou sklopný sedáky sou velkým PLUSem... :wink:
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od Peet »

Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fatal Design »

Peet píše:Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík
ÁÁÁÁle jsou tam ty obrázky ...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=vanos
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#25 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Peet píše:Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík
Kamo, je rozdíl mezi: do provozu 93 a vyrobeno po 9/92. Každopádně jak již jsem psal a nejen já, tak VANOS poznáš podle boule na čele hlavy motoru. Ty fotky tu pořád jsou, stačí prohledat fórum.
Do motoru bez VANOSU bych já osobně nešel, ten motor je línější a víc si vezme benálu. Pamatuju si, jaxem se byl dívat na docela pěknou E36 v moc dobrý výbavě ještě s LukášemH a LOPOLEM (kluci jistě pamatuji :-)) a nakonec jsem ji nevzal, páč to byla volejnička bez VANOSU.
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#26 Příspěvek od Peet »

OK, pánové, už jsem to hledal a fotky tam prostě nebyly, asi jste je našli jinde v jiném tématu. Přiřkňeme to mojí neschopnosti :D .
Jinak díky za ten odkaz s fotkama i za info. Taky myslím, že bez vanosu to nemá smysl. Co se týče 9/92 verzus 93, já jsem nemluvil o uvedení auta do provozu, ale o roku výroby.
Co se týče toho kódového označení typu motoru, info nemáte? I když to je asi k ničemu.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Fatal Design »

Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??

Víte to někdo ??

Dikes
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#28 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Fatal Design píše:Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??

Víte to někdo ??

Dikes
325i se s 4x el. okny dělala, dvojitou klimou taky ,ale myslím ne digi, 2 bagy dle ETK bylo možné již od začátku výroby E36, každopádně byly za příplatek.
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Klubové ID: 68

#29 Příspěvek od cabadaj »

Je to v rychlosti , ale pro názornost to snad stačí
Přílohy
Vanos.jpg
Vanos.jpg (32.18 KiB) Zobrazeno 925 x
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#30 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

cabadaj píše:Je to v rychlosti , ale pro názornost to snad stačí
Tohle je M52 motor, ten ma ten výstupek plastovej u M50 je kovovej. To je pro doplnění.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Fatal Design »

Speedy píše:
Fatal Design píše:Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??

Víte to někdo ??

Dikes
325i se s 4x el. okny dělala, dvojitou klimou taky ,ale myslím ne digi, 2 bagy dle ETK bylo možné již od začátku výroby E36, každopádně byly za příplatek.
Škoda, nedá se ta klima přehodit (na digital) :?: :?:
... asi ne, co :?: :cry:
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK
Klubové ID: 155

#32 Příspěvek od adam »

Ja pomalu ztracim iluze o tom, ze sezenu e36 325 coupe do 150 tisic treba. A to bych mohl zit i bez vanosu... asi to budu resit az na jare az roztaje snih :(
Uživatelský avatar
bergos Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4075
Registrován: sob 02.10.2004 00:00
Bydliště: OSTRAVA!!!
Klubové ID: 159

#33 Příspěvek od bergos Člen Klubu »

adam píše:Ja pomalu ztracim iluze o tom, ze sezenu e36 325 coupe do 150 tisic treba. A to bych mohl zit i bez vanosu... asi to budu resit az na jare az roztaje snih :(
S tím časovým řešením to vidím skoro stejně, ikdyž já sháním něco krapet jinýho. Nějaký sedan v TOP stavu.

Další zima ve škůdce :cry: Aspoň nerozšířím statistiky bouraček BMW. :wink:
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
8-)
Odpovědět