Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dekarbonizace motoru
-
MartyH
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
už jsem tu!!!
trochu těžká nestíhačka, hrůza su v zaměstnání a musím pracovat
Takže s tím jak se projevuje: menší spotřeba, lepší dynamika! Je to opravdu znatelné.
Jinak ano, su z Brna, ale tuhle kůru jsem dělal u známýho v servisu v Uherským Hradišti kde bývám dost často. Dnes za ním jedu dám s ním řeč o aktualních cenách a kromě toho bude určitě vedět kterej jeho "známej"
to dělá tady v Brně (já totiž tady svoje auto mechanikovy do ruk po jistých zkušenostech nedám a dělám na něm sám nebo v Hradiš?u) za ty háky o jsem psal. Napíšu Vám přesnej typ toho třísložkovýho sajrajtu s kterým dělá.
zjistím co se dá................
.............sorry průser, musít jít někoho sprdnout, za chviklu se zas ozvu.................
trochu těžká nestíhačka, hrůza su v zaměstnání a musím pracovat
Takže s tím jak se projevuje: menší spotřeba, lepší dynamika! Je to opravdu znatelné.
Jinak ano, su z Brna, ale tuhle kůru jsem dělal u známýho v servisu v Uherským Hradišti kde bývám dost často. Dnes za ním jedu dám s ním řeč o aktualních cenách a kromě toho bude určitě vedět kterej jeho "známej"
zjistím co se dá................
.............sorry průser, musít jít někoho sprdnout, za chviklu se zas ozvu.................
-
MartyH
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
.......tak mám zas pár minut.
Padlo tu menší kuckání.......tak to přesně jak ALP psal....vstřiky, protože jeden ten ....se pouští přes sání a jde přes vstřiky, ten je určenej na čištění sání a vstřiků. Další plechovku do paliva a další do oleje.
Co ale doporučuju tak tuto "akci" provést souběžně s výměnou palivovýho filtru!
Zkusím o víkendu zjistit, jestli jsou kluci s kterýma dspolupracuje v brně schopni to případným zájemcům za nějaký socialní peníz obstarat nebo minimálně dám vědět přesný typ toho co používá on a co je na 100% vyzkoušené a funkční.
jinak ještě nevím jestli to tu zaznělo, ale ta kůra fakt trvá běžne tak 20 min (u BMW troch déle!
) ale po ní je potřeba to trochu prohnat aby veškerý přebytky šly z motoru ven 
2ZAve: jasně štatl je můj rodilý domov, jen mám smůlu se Váma ostatníma z Brna někde srazit, málo který čtvrtek stíhám
ale hodlám to brzo napravit. Snad hned příští týden...........
Padlo tu menší kuckání.......tak to přesně jak ALP psal....vstřiky, protože jeden ten ....se pouští přes sání a jde přes vstřiky, ten je určenej na čištění sání a vstřiků. Další plechovku do paliva a další do oleje.
Co ale doporučuju tak tuto "akci" provést souběžně s výměnou palivovýho filtru!
Zkusím o víkendu zjistit, jestli jsou kluci s kterýma dspolupracuje v brně schopni to případným zájemcům za nějaký socialní peníz obstarat nebo minimálně dám vědět přesný typ toho co používá on a co je na 100% vyzkoušené a funkční.
jinak ještě nevím jestli to tu zaznělo, ale ta kůra fakt trvá běžne tak 20 min (u BMW troch déle!
2ZAve: jasně štatl je můj rodilý domov, jen mám smůlu se Váma ostatníma z Brna někde srazit, málo který čtvrtek stíhám
-
MartyH
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak víkend je za námi
a já slíbil aktualní ceny, takž tady jsou:
disel :1000,-
benzin klasika:1100,-
bemzin emisní:1300,-
jsou to ceny +/- nějaká korunka včetně práce a DPH, takže trochu méně jak v Praze.
Materiál je původem z USA.... JB (justice bros).
tak to byly ty pozitivní zprávy! Ty negativní: tento system tady v Brně prý nikdo nedělá, takže zajet bud do hradiště, nebo je tu ještě jedna možnost a to , že se najde nějakej mechoš co by to chtěl dělat, pak by mohlo jít domluvit mu zastoupení v Brně nebo jinde................
disel :1000,-
benzin klasika:1100,-
bemzin emisní:1300,-
jsou to ceny +/- nějaká korunka včetně práce a DPH, takže trochu méně jak v Praze.
Materiál je původem z USA.... JB (justice bros).
tak to byly ty pozitivní zprávy! Ty negativní: tento system tady v Brně prý nikdo nedělá, takže zajet bud do hradiště, nebo je tu ještě jedna možnost a to , že se najde nějakej mechoš co by to chtěl dělat, pak by mohlo jít domluvit mu zastoupení v Brně nebo jinde................
U všech benzíňáků? jestli jo tak to tam snad nemám po karbonu ani stopy. Při 3.500 tam mám 90 km/h (nj 4-kvaltmatal píše:Podle origo příručky se karbon odstraňuje jízdou v otáčkách nad 3.500.
Jedinej problém... nemá to ten nejlepší náhon zadní nápravy... to mi chybí...
-
MartyH
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
souhlas. koukám, že jsi tayk dobrej kutil, tak to jsem už dvaalp píše:no to se da dodelat ... ono nejde zase az tak o tlak ... takze vzit trysku z rozprasovace, propojit hadickou s nadobkou kam se da kapalina a kompresurkem treba na pneumatiky ... sikovne ceske rucicky si poradiMartyH píše:plechovky ti klidně seženu NO PROBLEM,alp píše: Ono by stacilo sehnat jen nekde ty plechovky .. aplikace se da zvladnout doma ....
ale k té aplikaci potřebuješ ještě tu nádobu (já říkám "kapačku") z které to ženeš do sání. Tu asi každej doma nemá.
jen jediný a podstatný tomu tvýmu návodu chybí. Je potřeba na tu hadičku dát štelování průtoku, každej motor to totiž bere jinak a konkretně třeba moje BMW se musí dělat pomalleji, ale zas třeba 5,2 V8 to má vysrklý za 10 minut i s projetím.
Ty plechovky by se dalo dodat..............v tom nevidím problém, pokud je někdo šikovnej tak ušetří cca 1500,-
2 Alp: jen takovej dotaz jak s tím DVD? Má ho už od tebe někdo tady v Brně?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se rozhodl vybufetit toto staré téma. Je jich tu několik, ale ostatní se zabývaly spíš dekarbonizací tím, že se chrstla voda do sání, což mi je nějak proti srsti.
Zajímalo by mě, jestli někdo máte zkušenost se systémem, který je popisovaný tady, tj. "kapačka" s rozprašovačem speciální tekutiny/aditiva v sání. Vloni jsem viděl dva M52 motory se ztrátou komprese kvůli karbonu a nechce se mi čekat, až se mi třeba stane něco podobného. Může tohle pomoct, nebo je to jenom placebo?
Koukal jsem na tohle: http://www.iob.cz - řekli mi, že doba aplikace je cca 2 hodiny a cena 1700 Kč. Má někdo zkušenost přímo s touhle firmou?
Zajímalo by mě, jestli někdo máte zkušenost se systémem, který je popisovaný tady, tj. "kapačka" s rozprašovačem speciální tekutiny/aditiva v sání. Vloni jsem viděl dva M52 motory se ztrátou komprese kvůli karbonu a nechce se mi čekat, až se mi třeba stane něco podobného. Může tohle pomoct, nebo je to jenom placebo?
Koukal jsem na tohle: http://www.iob.cz - řekli mi, že doba aplikace je cca 2 hodiny a cena 1700 Kč. Má někdo zkušenost přímo s touhle firmou?
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Srandičky a prdelky, to jo... Ale že bys s tím měl zkušenost, to sem nenapíšeš, že jo...
Mě to fakt docela zajímá... Kecy okolo toho mají na videu jak od Horsta Fuchse, což mě trochu odrazuje. Na druhou stranu mi to bylo doporučeno u TDI Chip... Asi holt budu jeden z prvních pokusných králíků tady z klubu, pak sem nahodím výsledek.
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Kdybych měl, tak se podělím. Ta kytička mě dojala ....Fx píše:Srandičky a prdelky, to jo... Ale že bys s tím měl zkušenost, to sem nenapíšeš, že jo...Mě to fakt docela zajímá... Kecy okolo toho mají na videu jak od Horsta Fuchse, což mě trochu odrazuje. Na druhou stranu mi to bylo doporučeno u TDI Chip... Asi holt budu jeden z prvních pokusných králíků tady z klubu, pak sem nahodím výsledek.
Až bude zkušenost, tak dej echo ... taky mě to zajímá ...
