Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dekarbonizace motoru

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Zave »

MartyH: Je ty jsi z Brna... :wink: Kde jsi to nechal delat? V Brne? :D
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od patras Čestný člen »

napiste nekdo jak se projevuje, ze je usazenej karbon v motoru (sani) a jak se projevi zmena po dekarbonizaci ??
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od patras Čestný člen »

alp píše:ja jsem pocitil mensi spotrebu (cca o litr a pul), lepsi odpich a tak nejak dynamiku a min se ten motor kuckal (asi vstriky).
tak to asi vyzkousim taky :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Zave »

patras píše:
alp píše:ja jsem pocitil mensi spotrebu (cca o litr a pul), lepsi odpich a tak nejak dynamiku a min se ten motor kuckal (asi vstriky).
tak to asi vyzkousim taky :)
Ja taky, ale nepred musim zjistit od MartyHo kde to v Brne delaji....
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MartyH »

už jsem tu!!!
trochu těžká nestíhačka, hrůza su v zaměstnání a musím pracovat :lol:

Takže s tím jak se projevuje: menší spotřeba, lepší dynamika! Je to opravdu znatelné.

Jinak ano, su z Brna, ale tuhle kůru jsem dělal u známýho v servisu v Uherským Hradišti kde bývám dost často. Dnes za ním jedu dám s ním řeč o aktualních cenách a kromě toho bude určitě vedět kterej jeho "známej" :lol: to dělá tady v Brně (já totiž tady svoje auto mechanikovy do ruk po jistých zkušenostech nedám a dělám na něm sám nebo v Hradiš?u) za ty háky o jsem psal. Napíšu Vám přesnej typ toho třísložkovýho sajrajtu s kterým dělá.
zjistím co se dá................
.............sorry průser, musít jít někoho sprdnout, za chviklu se zas ozvu.................
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od MartyH »

.......tak mám zas pár minut.
Padlo tu menší kuckání.......tak to přesně jak ALP psal....vstřiky, protože jeden ten ....se pouští přes sání a jde přes vstřiky, ten je určenej na čištění sání a vstřiků. Další plechovku do paliva a další do oleje.

Co ale doporučuju tak tuto "akci" provést souběžně s výměnou palivovýho filtru!

Zkusím o víkendu zjistit, jestli jsou kluci s kterýma dspolupracuje v brně schopni to případným zájemcům za nějaký socialní peníz obstarat nebo minimálně dám vědět přesný typ toho co používá on a co je na 100% vyzkoušené a funkční.

jinak ještě nevím jestli to tu zaznělo, ale ta kůra fakt trvá běžne tak 20 min (u BMW troch déle! :cry: ) ale po ní je potřeba to trochu prohnat aby veškerý přebytky šly z motoru ven :wink:

2ZAve: jasně štatl je můj rodilý domov, jen mám smůlu se Váma ostatníma z Brna někde srazit, málo který čtvrtek stíhám :oops: ale hodlám to brzo napravit. Snad hned příští týden...........
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#27 Příspěvek od Dande »

Prohnat auti nedela asi nikomu problem 8) .Sem zvedavej na nazory ostatnich co do toho pujdou :roll: .
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od MartyH »

já zatím neznám nikoho kdo tím prošel a litoval toho :wink: já ne (zvlášt vzhledem ke kvalitě našeho benzinu).

Mě by spíš zajímalo jestli má někdo nějaké zkušenosti s nějakým dobrým aditivem do převodovky.
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MartyH »

Tak víkend je za námi :? a já slíbil aktualní ceny, takž tady jsou:
disel :1000,-
benzin klasika:1100,-
bemzin emisní:1300,-

jsou to ceny +/- nějaká korunka včetně práce a DPH, takže trochu méně jak v Praze.
Materiál je původem z USA.... JB (justice bros).

tak to byly ty pozitivní zprávy! Ty negativní: tento system tady v Brně prý nikdo nedělá, takže zajet bud do hradiště, nebo je tu ještě jedna možnost a to , že se najde nějakej mechoš co by to chtěl dělat, pak by mohlo jít domluvit mu zastoupení v Brně nebo jinde................
Standa
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 09.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Standa »

matal píše:Podle origo příručky se karbon odstraňuje jízdou v otáčkách nad 3.500.
U všech benzíňáků? jestli jo tak to tam snad nemám po karbonu ani stopy. Při 3.500 tam mám 90 km/h (nj 4-kvalt :( ) a 90 já rozhodně nejezdim (pokud se předemnou neobjeví nějakej sasík, kterej zasere celou silnici a tvoří 2km kolonu :evil: ). Jinak se mi podařilo vytočit na 6.000 a neuvěřitelných 160km/h :D těch 50PS je holt znát :lol:
Jedinej problém... nemá to ten nejlepší náhon zadní nápravy... to mi chybí... :cry:
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od MartyH »

alp píše: Ono by stacilo sehnat jen nekde ty plechovky .. aplikace se da zvladnout doma ....
plechovky ti klidně seženu NO PROBLEM,
ale k té aplikaci potřebuješ ještě tu nádobu (já říkám "kapačku" :D ) z které to ženeš do sání. Tu asi každej doma nemá.
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od MartyH »

alp píše:
MartyH píše:
alp píše: Ono by stacilo sehnat jen nekde ty plechovky .. aplikace se da zvladnout doma ....
plechovky ti klidně seženu NO PROBLEM,
ale k té aplikaci potřebuješ ještě tu nádobu (já říkám "kapačku" :D ) z které to ženeš do sání. Tu asi každej doma nemá.
no to se da dodelat ... ono nejde zase az tak o tlak ... takze vzit trysku z rozprasovace, propojit hadickou s nadobkou kam se da kapalina a kompresurkem treba na pneumatiky ... sikovne ceske rucicky si poradi :)
souhlas. koukám, že jsi tayk dobrej kutil, tak to jsem už dva :wink:
jen jediný a podstatný tomu tvýmu návodu chybí. Je potřeba na tu hadičku dát štelování průtoku, každej motor to totiž bere jinak a konkretně třeba moje BMW se musí dělat pomalleji, ale zas třeba 5,2 V8 to má vysrklý za 10 minut i s projetím.

Ty plechovky by se dalo dodat..............v tom nevidím problém, pokud je někdo šikovnej tak ušetří cca 1500,-

2 Alp: jen takovej dotaz jak s tím DVD? Má ho už od tebe někdo tady v Brně?
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od MartyH »

všichni ne :oops:
mně to na okruh nevyšlo :(
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Na dekarbonizaci je nejlepší hlavu dolů a pěkně projet drátěným kartáčem :)
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Zave »

Jawak píše:Na dekarbonizaci je nejlepší hlavu dolů a pěkně projet drátěným kartáčem :)
No tak to klobouk dolu... :lol:

Uz jsi rozjel komp?
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

No sichr, já jsem přece technik, aneb software-hardware všeho druhu :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Tak jsem se rozhodl vybufetit toto staré téma. Je jich tu několik, ale ostatní se zabývaly spíš dekarbonizací tím, že se chrstla voda do sání, což mi je nějak proti srsti.

Zajímalo by mě, jestli někdo máte zkušenost se systémem, který je popisovaný tady, tj. "kapačka" s rozprašovačem speciální tekutiny/aditiva v sání. Vloni jsem viděl dva M52 motory se ztrátou komprese kvůli karbonu a nechce se mi čekat, až se mi třeba stane něco podobného. Může tohle pomoct, nebo je to jenom placebo?

Koukal jsem na tohle: http://www.iob.cz - řekli mi, že doba aplikace je cca 2 hodiny a cena 1700 Kč. Má někdo zkušenost přímo s touhle firmou?
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Fatal Design »

Jen doufej, že ti tam nebudou sadit ty kytky :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Srandičky a prdelky, to jo... Ale že bys s tím měl zkušenost, to sem nenapíšeš, že jo... :cry: Mě to fakt docela zajímá... Kecy okolo toho mají na videu jak od Horsta Fuchse, což mě trochu odrazuje. Na druhou stranu mi to bylo doporučeno u TDI Chip... Asi holt budu jeden z prvních pokusných králíků tady z klubu, pak sem nahodím výsledek.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Fatal Design »

Fx píše:Srandičky a prdelky, to jo... Ale že bys s tím měl zkušenost, to sem nenapíšeš, že jo... :cry: Mě to fakt docela zajímá... Kecy okolo toho mají na videu jak od Horsta Fuchse, což mě trochu odrazuje. Na druhou stranu mi to bylo doporučeno u TDI Chip... Asi holt budu jeden z prvních pokusných králíků tady z klubu, pak sem nahodím výsledek.
Kdybych měl, tak se podělím. Ta kytička mě dojala .... :)
Až bude zkušenost, tak dej echo ... taky mě to zajímá ...
Odpovědět