Klakson píše:po nastartování se roztrhne na sračkuMikeT píše:A co životnost motoru a agregátu jako celku?![]()
![]()





Tzn. ze mas dve turba, jedno malicky ktery se roztoci okamzite po seslapnuti plynu a druhe ktere se pridava ve vyssich otackach... Odpada tak dira po seslapnuti plynu...MikeT píše:Ten termín jsem jěště neslyšel, co to je?Lukas H. píše:Rika ti neco postupny preplnovani?MikeT píše: Proč jako?
Jestli trochu víš, co všechno se musí stát, aby turbo zafungovalo, tak ti dojde, že ta "díra" tam bude vždycky, navíc sekvenční přeplňování je naprosto nová technologie (když neberu raritku Porsche 959, která ale zrovna měla "díry" jako prase), která podle odborníků svého vrcholu dosáhne až někdy za 5 let.Lukas H. píše:Tzn. ze mas dve turba, jedno malicky ktery se roztoci okamzite po seslapnuti plynu a druhe ktere se pridava ve vyssich otackach... Odpada tak dira po seslapnuti plynu...MikeT píše:Ten termín jsem jěště neslyšel, co to je?Lukas H. píše: Rika ti neco postupny preplnovani?
Aha, to znám, ale česky se tomu říká dvoustupňové přeplňování. Postupný přeplňování, to jsem teda ještě neslyšel. Smyslem tohoto řešení ale není eliminování turboefektu - to by byla moc drahá legrace. Na to tady máme jiné techniky, viz zmíněný ALS nebo různé tzv. pop-off ventily.Lukas H. píše:Tzn. ze mas dve turba, jedno malicky ktery se roztoci okamzite po seslapnuti plynu a druhe ktere se pridava ve vyssich otackach... Odpada tak dira po seslapnuti plynu...
Kompresor snad prodlevu nemá, ten se točí pořád.Speedy píše:No, co jsem koukal po různých webech a i videích, tak jsem došel k názoru, že M3 + kompresor je docela dobrá volba, jak zvýšit radikálně výkon. A jestli to má malou prodlevu, tak myslím, že to zastak nevadí, protože tenhle motor má výkonu už tak docela dost i bez turba.
Skoro zvažuju zapokusovat na svojí 323i a vrznout tam ten kompresor
jj, máš pravdu..MikeT píše:Kompresor snad prodlevu nemá, ten se točí pořád.Speedy píše:No, co jsem koukal po různých webech a i videích, tak jsem došel k názoru, že M3 + kompresor je docela dobrá volba, jak zvýšit radikálně výkon. A jestli to má malou prodlevu, tak myslím, že to zastak nevadí, protože tenhle motor má výkonu už tak docela dost i bez turba.
Skoro zvažuju zapokusovat na svojí 323i a vrznout tam ten kompresor