Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Hartge E46 M3 5.0

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
MikeT
Registrovaný
Příspěvky: 246
Registrován: úte 13.07.2004 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od MikeT »

Co říkáte tomuhle (M3 s motorem z M5)? Dneska už je tenhle Hartge klasika, ale myslím, že se tady o tom ještě nemluvilo.
BTW: Tohle je příklad tuningu, kterej uznávám.

http://www.hartge.de/html/e46m3uk.html

Obrázek
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

Mein GOTT, das ist sehr gut Auto.... 8O
Ich habe auch diese Auto.... 8) Aber im kleine model... :cry: :cry: :cry:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od psena »

http://www.hartge.de/html/videouk.html

Jo jede to pekne...uz jsem to videjko nekde videl, jo mas pravdu to je tuning jak ma byt!
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#4 Příspěvek od JFK Čestný člen »

zrovna jsem o tom mluvil s Lukášem H. E46 M3 s M5 motorem, ale asi vyhrála idea E46 M3 bi-turbo:)
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Zave »

Je to zkratka znacka ideal... Ty jo to musi trhat asfalt ze silnice... :D :D :D
MikeT
Registrovaný
Příspěvky: 246
Registrován: úte 13.07.2004 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MikeT »

JFK píše:zrovna jsem o tom mluvil s Lukášem H. E46 M3 s M5 motorem, ale asi vyhrála idea E46 M3 bi-turbo:)


Turbo do emtrojky :?: :?: :?: To snad néé :!: To je úchylárna na entou.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Zave »

A nepopletli si v tom zavodu akorat tridu? Kdyz se tu rika ze je to motor kalsika M5 a vyhralo to tridu e46 bi-turbo.... :wink:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#8 Příspěvek od JFK Čestný člen »

MikeT píše:
JFK píše:zrovna jsem o tom mluvil s Lukášem H. E46 M3 s M5 motorem, ale asi vyhrála idea E46 M3 bi-turbo:)


Turbo do emtrojky :?: :?: :?: To snad néé :!: To je úchylárna na entou.

Ne jedno ale dvě. Jediný rozumný důvod, proč je to úchylárna?
Podle mě je úchylárna mít v M3: LPG, naftu atd...
Nejsi ty takovej ten ortodox co v M-ku nepochopí nikdy turbo, ani vlastně ale neví proč? Jenom že to někdo říkal? :D Jedna úchylárna tam bude: 500 PS, 550 Nm
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#9 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Zave_M50 píše:A nepopletli si v tom zavodu akorat tridu? Kdyz se tu rika ze je to motor kalsika M5 a vyhralo to tridu e46 bi-turbo.... :wink:

nevím o jakém závodě to mluvíš. M5 E39 mám, auto špica, ale na předělání do jiného auta na pikaču. Teď můžu koupit M5 motor komplet (dif., spojka, přev. atd), takže se uvažovalo kam s ním, jediné auto, které si to zaslouží (poslední pěkný bawor) je E46-ka. Ale o dost jednoduší a efektivnější by bylo udělat M3 bi-turbo. Výkonově stejné jako s M5 motorem. teď se pár lidí ozve, že do M5 se může dát také turbo ale není místo:)
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Zave »

A za kolik ten motor mas? Esi se teda muzu optat... Jen me zajima jaky se pohybuji ceny... :wink:
MikeT
Registrovaný
Příspěvky: 246
Registrován: úte 13.07.2004 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MikeT »

2JFK: Tak zkusíme najít pravdu, doufám, že se nepohádáme.

Ten motor na to není stavěný (hlava, písty, klika). 100% nevydrží takový krou?ák a teplotu. Je to odlehčený vysokootáčkový motor. Dále si myslím, že díky tomu ztatí jednu ze svojich největších předností a tou je perfektní reakce na plyn a harmonický průběh výkonových křivek.

A posledním momentem je to, co už jsi sám psal - turbo ani 4x4 prostě do emka nepatří. Jsou na to jiný dobrý auta (Audi, Subaru atd.).

Proto si myslím, že turbo je špatná volba, kdežto zástavba většího objemu je volba ideální.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#12 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

ja to vidim taky tak ... atmosferickej motor s rychlou reakci na plyn je to, co dela Mka Mkama ( a jiny auta tohodle typu )
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#13 Příspěvek od JFK Čestný člen »

S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál :)

Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Klakson »

no mě osbně by to bylo jedno, jestli M5 motor v trojce, nebo M3 biturbo, kdybych na to měl :lol:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#15 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

JFK píše:S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál :)

Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...


jestli je ALS ta technologie z rallye ( co to udrzuje jakoby porad stejne natlakovany ) tak mas urcite pravdu .. ale kvalitni bude stat urcite vo dost vic nez cena toho motoru .. asi by vedel Darmon vic.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#16 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

U twinturba je reakce na plyn okamzita... :wink:
N54 PWR
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#17 Příspěvek od JFK Čestný člen »

LOPOLO píše:
JFK píše:S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál :)

Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...


jestli je ALS ta technologie z rallye ( co to udrzuje jakoby porad stejne natlakovany ) tak mas urcite pravdu .. ale kvalitni bude stat urcite vo dost vic nez cena toho motoru .. asi by vedel Darmon vic.


Jo ALS furt plní turbo. Tady ale nejde o to co co stojí, jde o to, že M5 motor je trochu velkej a moc se s ním už v té kastli E46 nedá vymejšlet. A hlavně je problémovější na údržbu.
Jinak už to tady někde bylo, M3 s kompresorem, i když je to horší varianta než to bi-turbo s ALS, ale taky to pojede jako kráva:)
MikeT
Registrovaný
Příspěvky: 246
Registrován: úte 13.07.2004 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MikeT »

A co životnost motoru a agregátu jako celku?
MikeT
Registrovaný
Příspěvky: 246
Registrován: úte 13.07.2004 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od MikeT »

Lukas H. píše:U twinturba je reakce na plyn okamzita... :wink:


Proč jako?
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Klakson »

MikeT píše:A co životnost motoru a agregátu jako celku?


po nastartování se roztrhne na sračku :bomb: :bigups: :lol:
Odpovědět