Co říkáte tomuhle (M3 s motorem z M5)? Dneska už je tenhle Hartge klasika, ale myslím, že se tady o tom ještě nemluvilo.
BTW: Tohle je příklad tuningu, kterej uznávám.
JFK píše:zrovna jsem o tom mluvil s Lukášem H. E46 M3 s M5 motorem, ale asi vyhrála idea E46 M3 bi-turbo:)
Turbo do emtrojky To snad néé To je úchylárna na entou.
Ne jedno ale dvě. Jediný rozumný důvod, proč je to úchylárna?
Podle mě je úchylárna mít v M3: LPG, naftu atd...
Nejsi ty takovej ten ortodox co v M-ku nepochopí nikdy turbo, ani vlastně ale neví proč? Jenom že to někdo říkal? Jedna úchylárna tam bude: 500 PS, 550 Nm
Zave_M50 píše:A nepopletli si v tom zavodu akorat tridu? Kdyz se tu rika ze je to motor kalsika M5 a vyhralo to tridu e46 bi-turbo....
nevím o jakém závodě to mluvíš. M5 E39 mám, auto špica, ale na předělání do jiného auta na pikaču. Teď můžu koupit M5 motor komplet (dif., spojka, přev. atd), takže se uvažovalo kam s ním, jediné auto, které si to zaslouží (poslední pěkný bawor) je E46-ka. Ale o dost jednoduší a efektivnější by bylo udělat M3 bi-turbo. Výkonově stejné jako s M5 motorem. teď se pár lidí ozve, že do M5 se může dát také turbo ale není místo:)
2JFK: Tak zkusíme najít pravdu, doufám, že se nepohádáme.
Ten motor na to není stavěný (hlava, písty, klika). 100% nevydrží takový krou?ák a teplotu. Je to odlehčený vysokootáčkový motor. Dále si myslím, že díky tomu ztatí jednu ze svojich největších předností a tou je perfektní reakce na plyn a harmonický průběh výkonových křivek.
A posledním momentem je to, co už jsi sám psal - turbo ani 4x4 prostě do emka nepatří. Jsou na to jiný dobrý auta (Audi, Subaru atd.).
Proto si myslím, že turbo je špatná volba, kdežto zástavba většího objemu je volba ideální.
JFK píše:S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál
Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...
jestli je ALS ta technologie z rallye ( co to udrzuje jakoby porad stejne natlakovany ) tak mas urcite pravdu .. ale kvalitni bude stat urcite vo dost vic nez cena toho motoru .. asi by vedel Darmon vic.
JFK píše:S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál
Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...
jestli je ALS ta technologie z rallye ( co to udrzuje jakoby porad stejne natlakovany ) tak mas urcite pravdu .. ale kvalitni bude stat urcite vo dost vic nez cena toho motoru .. asi by vedel Darmon vic.
Jo ALS furt plní turbo. Tady ale nejde o to co co stojí, jde o to, že M5 motor je trochu velkej a moc se s ním už v té kastli E46 nedá vymejšlet. A hlavně je problémovější na údržbu.
Jinak už to tady někde bylo, M3 s kompresorem, i když je to horší varianta než to bi-turbo s ALS, ale taky to pojede jako kráva:)