Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Muj "nový" stroj

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Unkwas
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 11.10.2003 00:00

#1 Příspěvek od Unkwas »

Výkon . 55,2KW - 5600ot/min
Největší točivý m ... 106N/m - 3500ot/min

To vše za 15000 :)

RV: 1988
Uveden do provozu 1995
najeto 65 000 km

5tikvalt
Přílohy
zigul.jpg
zigul.jpg (155.34 KiB) Zobrazeno 1720 x
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

no jooo, zadni nahon je zadni nahon, ale za ty prachy bys mel urcite e21 jak z praku :D
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Unkwas
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 11.10.2003 00:00

#3 Příspěvek od Unkwas »

Ale kapanek bych to asi neuživil :) Etě tam dam LPG z mojí nynější 1,3 a to pak bude vození. Klidně si to rozdam s každym BMW :)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Co to má za motor? 1,6? Dáme závod, s Fávem Ti natrhnu :twisted:
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#5 Příspěvek od Pavel »

... :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe:
HEERY
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od HEERY »

No jasne super stroj.Mel jsem tez 2107 / 4kvalt a je to drtic...
Akorat odchazej predni blatniky jako u vsech zigulu...
Ted mam vlastne koncepcne to same auto akorat ma o 250 ps vic...
Unkwas
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 11.10.2003 00:00

#7 Příspěvek od Unkwas »

Motor to má 1,5 ale Fáva si dávam k snídani :) Ete se to musí dat kapanek do kupy vyměnis svisláky a další detaily ale pak si to s tebou klidně rozdám :)

A jak jsem bohužel je to jen 4 kvalt měly tam chybku :(
Murfas
Registrovaný
Příspěvky: 754
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Bydliště: Praha 10

#8 Příspěvek od Murfas »

Unkwas píše:Výkon . 55,2KW - 5600ot/min
Největší točivý m ... 106N/m - 3500ot/min

To vše za 15000 :)

RV: 1988
Uveden do provozu 1995
najeto 65 000 km

5tikvalt


Sis trosku splet kluby ne......... tohle je BMW klub a ne srotiste.
Salo
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 16.12.2003 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Salo »

Murfas píše:
Unkwas píše:Výkon . 55,2KW - 5600ot/min
Největší točivý m ... 106N/m - 3500ot/min

To vše za 15000 :)

RV: 1988
Uveden do provozu 1995
najeto 65 000 km

5tikvalt


Sis trosku splet kluby ne......... tohle je BMW klub a ne srotiste.

:o Asi se trošku přehmát :yep2:
Kaca2
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: stř 21.01.2004 01:00

#10 Příspěvek od Kaca2 »

no to je nějak mimo klub to je fakt, ale ta koroze mi na tom vadí nejvíc...jak to vidím kolem těch klik a zámků ..a co teprve spodek.... :zmateny:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Zas tak mimo to není. Zigul má prevzatou koncepci myslím že právě z BMW a na motoru taky pracovali chlapci z BMW. Jenže celé se to musel postavit jinak ajinde a za jiné many. Konec koncu znáte někdo masově vyráběné auto, které má pohon v zadu a motor v předu a není to z němec?
Unkwas
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 11.10.2003 00:00

#12 Příspěvek od Unkwas »

kaca píše:no to je nějak mimo klub to je fakt, ale ta koroze mi na tom vadí nejvíc...jak to vidím kolem těch klik a zámků ..a co teprve spodek.... :zmateny:


Tak už se neda verit ani kamaradum :( No co chybama se clovek uci ale jinak zamaskovany to bylo pekne to se musi uznat. Jinak po dukladne prohlidce na kanale podlaha jaksi neexituje :(
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Shrek »

Speedy píše:Zas tak mimo to není. Zigul má prevzatou koncepci myslím že právě z BMW a na motoru taky pracovali chlapci z BMW. Jenže celé se to musel postavit jinak ajinde a za jiné many. Konec koncu znáte někdo masově vyráběné auto, které má pohon v zadu a motor v předu a není to z němec?

Tak nemysli, ale přemejšlej. :D

Žigul je bejvalej Fiat 124 z roku 1966. FIAT ho prodal Rusům s linkou, Rusové ho přizpůsobili na "ruské poměry" (zesílené nápravy, vyšší světlá výška a různá "vylepšení" - jinak by v Rusku nepřežil). Dokonce pak město, kde se Žiguly vyráběly, přejmenovali po jednom italským soudruhovi, komunistovi Palmiro Togliattim.

Mimochodem jezdili jste někdo ve 131 Supermirafiori? Můj tatík měl jednoho na počátku 80. let - '78 1.6 DOHC 100 koní, náhon na zadek, jezdilo to skvěle. Dokonce se dělal i dvoulitr 115k a verze Abarth se 140 k šestnáctiventilem (od 1976). Cool ne?
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Baxon »

vlezu do sekce "Můj nový stroj", protože se chci podívat, kdo si nadělil nového mazlíka a nechápu. Místo toho vyjetá, stará, rezavá, hnusná, ruská popelnice.
Proč si nenajdeš web "máme popelnice" tam by se ti možná dostalo uznání :wink: .
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#15 Příspěvek od Pavel »

Baxon píše:vlezu do sekce "Můj nový stroj", protože se chci podívat, kdo si nadělil nového mazlíka a nechápu. Místo toho vyjetá, stará, rezavá, hnusná, ruská popelnice.
Proč si nenajdeš web "máme popelnice" tam by se ti možná dostalo uznání :wink: .
.. :super: :super: :super: :mhihi: :mhihi:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#16 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

To tě zas někdo pořádně nakrmil pí....vinama,fakt to vypadá na to,že 7let byl někde v autosalónu.... proto je asi tak extrémně zachovalý a proto si za ty originál km dal 15k! Fakt ti fandím..... :D
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Pivson »

Shrek píše:
Speedy píše:Žigul je bejvalej Fiat 124 z roku 1966. FIAT ho prodal Rusům s linkou, Rusové ho přizpůsobili na "ruské poměry" (zesílené nápravy, vyšší světlá výška a různá "vylepšení" - jinak by v Rusku nepřežil). Dokonce pak město, kde se Žiguly vyráběly, přejmenovali po jednom italským soudruhovi, komunistovi Palmiro Togliattim.

Mimochodem jezdili jste někdo ve 131 Supermirafiori? Můj tatík měl jednoho na počátku 80. let - '78 1.6 DOHC 100 koní, náhon na zadek, jezdilo to skvěle. Dokonce se dělal i dvoulitr 115k a verze Abarth se 140 k šestnáctiventilem (od 1976). Cool ne?


Jo toho žigula otec měl, byla to tusim 2101 :-) tekrát kočár.
Kupoval ho novýho :-)

S tou 131 jsem mel tu čest se svézt. Bylo to hustý a prekvapilo mě to jak jede. Měl ho kamarad, ovšem zmohla ho koroze a kdyz to prodaval tak desne hucela prevodovka. Aby se to zmírnilo, někdo poradil do toho dat piliny ono to opravdu ztichlo, ovsem na jak dlouho se nevi, hned slo nejakym cikanum.
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#18 Příspěvek od JFK Čestný člen »

vy jste ale hnusný:o):)
Odpovědět