Největší točivý m ... 106N/m - 3500ot/min
To vše za 15000

RV: 1988
Uveden do provozu 1995
najeto 65 000 km
5tikvalt
kaca píše:no to je nějak mimo klub to je fakt, ale ta koroze mi na tom vadí nejvíc...jak to vidím kolem těch klik a zámků ..a co teprve spodek.... :zmateny:
Speedy píše:Zas tak mimo to není. Zigul má prevzatou koncepci myslím že právě z BMW a na motoru taky pracovali chlapci z BMW. Jenže celé se to musel postavit jinak ajinde a za jiné many. Konec koncu znáte někdo masově vyráběné auto, které má pohon v zadu a motor v předu a není to z němec?
Shrek píše:Speedy píše:Žigul je bejvalej Fiat 124 z roku 1966. FIAT ho prodal Rusům s linkou, Rusové ho přizpůsobili na "ruské poměry" (zesílené nápravy, vyšší světlá výška a různá "vylepšení" - jinak by v Rusku nepřežil). Dokonce pak město, kde se Žiguly vyráběly, přejmenovali po jednom italským soudruhovi, komunistovi Palmiro Togliattim.
Mimochodem jezdili jste někdo ve 131 Supermirafiori? Můj tatík měl jednoho na počátku 80. let - '78 1.6 DOHC 100 koní, náhon na zadek, jezdilo to skvěle. Dokonce se dělal i dvoulitr 115k a verze Abarth se 140 k šestnáctiventilem (od 1976). Cool ne?