No jasne super stroj.Mel jsem tez 2107 / 4kvalt a je to drtic...
Akorat odchazej predni blatniky jako u vsech zigulu...
Ted mam vlastne koncepcne to same auto akorat ma o 250 ps vic...
Zas tak mimo to není. Zigul má prevzatou koncepci myslím že právě z BMW a na motoru taky pracovali chlapci z BMW. Jenže celé se to musel postavit jinak ajinde a za jiné many. Konec koncu znáte někdo masově vyráběné auto, které má pohon v zadu a motor v předu a není to z němec?
kaca píše:no to je nějak mimo klub to je fakt, ale ta koroze mi na tom vadí nejvíc...jak to vidím kolem těch klik a zámků ..a co teprve spodek.... :zmateny:
Tak už se neda verit ani kamaradum No co chybama se clovek uci ale jinak zamaskovany to bylo pekne to se musi uznat. Jinak po dukladne prohlidce na kanale podlaha jaksi neexituje
Speedy píše:Zas tak mimo to není. Zigul má prevzatou koncepci myslím že právě z BMW a na motoru taky pracovali chlapci z BMW. Jenže celé se to musel postavit jinak ajinde a za jiné many. Konec koncu znáte někdo masově vyráběné auto, které má pohon v zadu a motor v předu a není to z němec?
Tak nemysli, ale přemejšlej.
Žigul je bejvalej Fiat 124 z roku 1966. FIAT ho prodal Rusům s linkou, Rusové ho přizpůsobili na "ruské poměry" (zesílené nápravy, vyšší světlá výška a různá "vylepšení" - jinak by v Rusku nepřežil). Dokonce pak město, kde se Žiguly vyráběly, přejmenovali po jednom italským soudruhovi, komunistovi Palmiro Togliattim.
Mimochodem jezdili jste někdo ve 131 Supermirafiori? Můj tatík měl jednoho na počátku 80. let - '78 1.6 DOHC 100 koní, náhon na zadek, jezdilo to skvěle. Dokonce se dělal i dvoulitr 115k a verze Abarth se 140 k šestnáctiventilem (od 1976). Cool ne?
vlezu do sekce "Můj nový stroj", protože se chci podívat, kdo si nadělil nového mazlíka a nechápu. Místo toho vyjetá, stará, rezavá, hnusná, ruská popelnice.
Proč si nenajdeš web "máme popelnice" tam by se ti možná dostalo uznání .
Baxon píše:vlezu do sekce "Můj nový stroj", protože se chci podívat, kdo si nadělil nového mazlíka a nechápu. Místo toho vyjetá, stará, rezavá, hnusná, ruská popelnice.
Proč si nenajdeš web "máme popelnice" tam by se ti možná dostalo uznání .
To tě zas někdo pořádně nakrmil pí....vinama,fakt to vypadá na to,že 7let byl někde v autosalónu.... proto je asi tak extrémně zachovalý a proto si za ty originál km dal 15k! Fakt ti fandím.....
Speedy píše:Žigul je bejvalej Fiat 124 z roku 1966. FIAT ho prodal Rusům s linkou, Rusové ho přizpůsobili na "ruské poměry" (zesílené nápravy, vyšší světlá výška a různá "vylepšení" - jinak by v Rusku nepřežil). Dokonce pak město, kde se Žiguly vyráběly, přejmenovali po jednom italským soudruhovi, komunistovi Palmiro Togliattim.
Mimochodem jezdili jste někdo ve 131 Supermirafiori? Můj tatík měl jednoho na počátku 80. let - '78 1.6 DOHC 100 koní, náhon na zadek, jezdilo to skvěle. Dokonce se dělal i dvoulitr 115k a verze Abarth se 140 k šestnáctiventilem (od 1976). Cool ne?
Jo toho žigula otec měl, byla to tusim 2101 tekrát kočár.
Kupoval ho novýho
S tou 131 jsem mel tu čest se svézt. Bylo to hustý a prekvapilo mě to jak jede. Měl ho kamarad, ovšem zmohla ho koroze a kdyz to prodaval tak desne hucela prevodovka. Aby se to zmírnilo, někdo poradil do toho dat piliny ono to opravdu ztichlo, ovsem na jak dlouho se nevi, hned slo nejakym cikanum.