Jit do toho nebo ne? Mam 193000 km

Neni to az zas takova picovina, ja z principu verim chiptuningu of firem co fakt maj za sebou nejaky uspechy, nebal bych se do auta dat pocitac motec ale uz bych si tam dal tezko neco co prodava kdejakej kaspar, at uz si za tim ucelem udelal srocko a dela ze tomu rozumi nebo prodava kopie nejakejch veci z italsky burzy, je to presne to co nikdy nevis co ti delaj, jestli otviraj dyl striky (coz jim dela hrozne dobre a konci to po stopadesati s propalenejma pistama) nebo autu s turbem tvrdi ze ma vic vzduchu nez opravdu ma (coz je druha oblibena varianta tehle lacinejch hracek). Vzdycky mne desi kdyz nekdo prodava cip na modelovou radu bawora a tvrdi ze je na urcitej model, kazdej kdo kdy v ruce drzel elektricky schema vi, ze pocitac auta je kazdou chvili jinej, je to jednoduse proto ze jednak automobilka po sobe ladi chyby a druhak a to je to hlavni ze se meni jednotlivy komponenty co dodavaj vstupy ,at uz meni vyrobce nebo to proste meni za jiny co se v nejakejch meznich situacich chovaj jinak, pak uz to je trosku sazka do loterie.Pitr píše:Mozna je to zhovadilost ale dovolil jsem si uloupit jeden nazor nejmenovaneho cloveka ktery mi sedi... A klonim se k nemu na 99% trosku chyba ze nezminuje turbo... Vesmes tohle plati hlavne pro atm. motory.
u TD a TDS neni turbo rizeno pocitacem, elektronicky. takze tam se jen upravuji mapy vstriku, ne? turbo si kazdy musi doladit rucne. nebo se pletu?Pitr píše:Vis ja bych se divil kdyby nejezdilo, protoze to by ten chip musel byt super shit aby nenajezdil ani tech 90 tis JEste jsem neslysel ze by nekdo tvrdil ze nacipoval a motor sel uplne do sracek. U VW si akorat po nacipovani a najezdeni neco kolem 30 tis stezovali ze jim to netahne a podobne a ze je asi v haji turbo... Byli to vesmes lidi se staryma KKK Proste se utocilo. vymenili za Garetta a jezdilo se dal. Jde dost o ty tolerance ulozeni toho turba. KKK bylo dost spatne. Pokud je na dolnich hraninicich a turbo co ma davat 0,8 bar a dava 1,2 musi samo sebou tocit vic.. A nezvladne to... Nehlede na to ze ty nejhorsi chipy maji permanentne otevrenou vastegate a turbo frci i na volnobeh to je moc spatne protoze to neni dostatecny tlak oleje.. Nevim jak je to u BMW.. Nikdy jsem se tim nezabyval... Trebas vydrzi jaky koliv chip kdyz nepropali pisty... TAkze mrtvy motor je jedna vec... Nepravdepodobna... Druha vec je ze ten motor odchazi pomalu a majitel si toho nemuze vsimnout. POstupne to ztraci vykon. Nevim proc, co se tam vysmatla a opotrebuje trychleji, ale je to tak. Aspon podle zkusenosti druhych a mych. Pak sedne do toho sameho co ma, ale nenachipovaneho a zjisti, ze je to zivejsi pruznejsi... A divi se ja mam chip a jede to hur.... aha... A co stim? Je cas to prodat