Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)
Huh tak sem se docet az sem 
 To byla fuska 
 Jen bych k tomu asi napsal ze jsem jel v nove 530d a hnedka potom v 530i ve stejne vybave. Papirove ma diesel o 10kW min, o 0,2 vteriny horsi 0-100 a je o 100kg tezsi. Pocit z jizdy asi takovy ze kdyz jsem sednul do benzinu z dieslu, tak jsem nadaval ze to vubec nejede a byl jsem tezce zklamany. I kdyz jsem ten benzin tocil porad do maxima, porad to jelo o nicem. A troufam si tvrdit ze pri normalni jizde ten benzin tomu dieselu nema vubec sanci ujet, kdezto naopak to je mozne docela dobre (prece jenom 500Nm je 500Nm a staci kdyz v tom benzinu nebude mit jednou optimalne zarazeno a ma smulu). A v pripade stejne ceny, stejneho komfortu, v podstate stejneho zvuku nechapu cloveka ktery si koupi benzin.....ale zase treba u trojky bych radeji volil 330ci nez 330cd, protoze ten 3.0 benzin v coupe se sekvenckou je super 
			
			
									
						
										
						- 
				Shrek
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 763
 - Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
No vzhledem k tomu, že se ti 500 Nm ztratí v těžkém převodu a pásmo použitelných otáček je u troubodýzlu o hodně menší, troufám si tvrdit (a to jsem s dieselem vyhrál nejeden měřený sprint), že na tom, jestli optimálně zařadíš, u dieselu sakra záleží..., mnohem víc než u benzínu.
Musí to tam pěkně padat, jinak benzíňák přetáhne dva kvalty o 1500-2000 otáček výš a je v čudu (neplést s čoudem)...
30d má turbodíru docela festovní (ovšem, musí mít velký turbo, jinak by ztrácela dech v oblasti max. výkonu), takže jede od 1800, ale spíš 2000 (tdsko je ještě výš, dík neVTG turbu). 530i má VANOS a plochou křivku momentu, takže bere od 2000 též kontinuálně až do otáček max. výkonu? Kde leží vrchol max výkonu 530d a kde 530i?
Mi prosí vás řekněte, nač měřit u 530i a 530d zrychlení z 80 na 120 na čtyřku, když 530i to s přehledem zvládne o 2 sekundy rychleji na trojku a to ji nijak netrápíte...
Hele jsem příznivce dieselů odtud potud. Pro polykání kilometrů vysokým rychlostním průměrem za super náklady je 530d optimální, ale to je vše.
			
			
									
						
										
						Musí to tam pěkně padat, jinak benzíňák přetáhne dva kvalty o 1500-2000 otáček výš a je v čudu (neplést s čoudem)...
30d má turbodíru docela festovní (ovšem, musí mít velký turbo, jinak by ztrácela dech v oblasti max. výkonu), takže jede od 1800, ale spíš 2000 (tdsko je ještě výš, dík neVTG turbu). 530i má VANOS a plochou křivku momentu, takže bere od 2000 též kontinuálně až do otáček max. výkonu? Kde leží vrchol max výkonu 530d a kde 530i?
Mi prosí vás řekněte, nač měřit u 530i a 530d zrychlení z 80 na 120 na čtyřku, když 530i to s přehledem zvládne o 2 sekundy rychleji na trojku a to ji nijak netrápíte...
Hele jsem příznivce dieselů odtud potud. Pro polykání kilometrů vysokým rychlostním průměrem za super náklady je 530d optimální, ale to je vše.
- 
				Shrek
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 763
 - Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Originál zaslal bpytlik
shrek: kdyz to zvladne na trojku od dve vteriny driv, tak na tom bude stejne jako diesel na 4ku...skoda ze to neni na trojku nekde ofiko napsane. A s tim razenim, obe auta byly v tiptroniku. Proste to byly moje pocity...jel jsi v obou autech po sobe nebo jenom placas teorie?![]()
Jel jsem v 530i E39 na předváděčce v Pcích před dvěmi lety a v 530d už je to hodně dlouho... možná tak pět let, tos právě možná dělal řidičák
To bylo přesný - "Pro polykání kilometrů vysokým rychlostním průměrem za super náklady je optimální, ale to je vše." Není nad ten řev, když se utrhne ručička otáčkoměru a letí 4500, 5500, 6500, 7500, 8500 ...Honda CRX Targa in memoriam:) To bylo to "Joy and Fun"! VTEC první generace bez zkurvenýho plynulýho přestavování - koplo to naráz a bez prodlevy, ani turbo se numůže rovnat!
			
			
									
						
										
						- 
				Shrek
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 763
 - Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Originál zaslal Stan
Není nad ten řev, když se utrhne ručička otáčkoměru a letí 4500, 5500, 6500, 7500, 8500 ...Honda CRX Targa in memoriam:) To bylo to "Joy and Fun"! VTEC první generace bez zkurvenýho plynulýho přestavování - koplo to naráz a bez prodlevy, ani turbo se numůže rovnat!
No to věřím. Tehdá 18-tiletej mladší brácha mýho kámoše musel zrušit dva kousky, než se s tím naučil jezdit.
Originál zaslal darmon
jako aby tu nebyly nejaky hoaxy, nemusi to hned bejt evo8 nebo sti RA mod C, ja proste vetsinu casu travim na silnici, az budu jezdit denne dalnici praha plzen, pak mozna pro mne nejakej vyznam Mko dostane a treba bych premejslel o M5 ale voproti sedme mi zas tolik nenabidne. A pak by mne sralo mit takovy auto aby mi to v chotkacich nebo v radotine ukazal kluk co si vcera koupil pres tipcars imprezu GT (takze zadny WRX, WRX Sti nebo vic) ale "vobycejny" GT z roku 98 z "vobycejnejma" 220kobylama, se stejnym pohodlim jako v tom baworu. A takovej pekac se da sehnat v naprostym klidu kolem 300tisic a je tam vobrovskej potencial s tim cokoliv delat.
Sorry kamo ale trochu prehanis. Mel sem tu cest s poslednim STI ( asi pred rokem ) a zas takova pecka jak tvrdi particka z magea to neni. Jo jezdi to nadherne ( az zabere turbo - do ty doby je to neskutecna plecka) ale nic ultra to neni. Je jasny ze kazdej chce vod auta neco trochu jinyho ale tvrdit ze bys to dostaval vod GTcka s M5 je trosku ujety, ne? To bys musel bejt hrozny drevo
- 
				darmon
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3701
 - Registrován: úte 07.01.2003 01:00
 - Klubové ID: 91
 - Kontaktovat uživatele:
 
Originál zaslal LOPOLO
Sorry kamo ale trochu prehanis. Mel sem tu cest s poslednim STI ( asi pred rokem ) a zas takova pecka jak tvrdi particka z magea to neni. Jo jezdi to nadherne ( az zabere turbo - do ty doby je to neskutecna plecka) ale nic ultra to neni. Je jasny ze kazdej chce vod auta neco trochu jinyho ale tvrdit ze bys to dostaval vod GTcka s M5 je trosku ujety, ne? To bys musel bejt hrozny drevo![]()
myslim ze ujety to neni, nevim jak si s tim jezdil a kolik si s tim najezdil, naucit se efektivne jezdit v zatackach se ctyrkolkou neni zalezitost na tejden. Ostatne v sobotu s nama byl kluk kterej mel sam vic M baworu nez co tohle cely forum bude mit kdy dohromady, taky mel GT a naky jiny imprezy. Jeho nazor na vec ma pro mne vetsi vahu nez nazor kluka co se s tim parkrat svez a proto hulaka vo turbu , vo kterym to ovsem neni.
Originál zaslal RuDoSh
lopolo jsou i silnejsi verze nez jen STIpochybuju ze jsi jel v te 330 konove, ale i tak nechpu co je na tom lepsi nez CSL
![]()
netvrdim ze ne, jen sem napsal svoji zkusenost. Staci se vysrat na kecy a mrknout tam, kde to testovali. Videli ste nekdo recenzi v top gearu? Podivejte se jak dopadlo CLS. Je to pred EVO VIII hned za TVR 350C a 911 GT3. Morcillago je az za EVEm. Normalni M3 je z tohodle pohledu min o patnact mist niz.
Originál zaslal darmon
myslim ze ujety to neni, nevim jak si s tim jezdil a kolik si s tim najezdil, naucit se efektivne jezdit v zatackach se ctyrkolkou neni zalezitost na tejden. Ostatne v sobotu s nama byl kluk kterej mel sam vic M baworu nez co tohle cely forum bude mit kdy dohromady, taky mel GT a naky jiny imprezy. Jeho nazor na vec ma pro mne vetsi vahu nez nazor kluka co se s tim parkrat svez a proto hulaka vo turbu , vo kterym to ovsem neni.
Mno jo, jako fanouska rallye mu nic jinyho nezbejva a jeho nazor na soucasnou M3 produkci je podle vseho irelevantni. Subjektivne muze srovnat pouze E36 M3 3,2 s tim, co ma posledni dobou. Chapu jak se na veci diva ale vubec nic to pro me neznamena. Sem jinej.
Originál zaslal LOPOLO
Enzo je luxusni rychly auto pro snoby .. ty si snad myslis ze je to auto na sport? Neblbni... OK, pripoustim ze je to s pojmem sportovni auto trosku komplikovanejsi.
No, jednak bych rekl, ze Enzo JE sportovni auto, bez ohledu na to, kdo ma sanci si to koupit a jednak, s pojmem sportovni auto mi to pripada jednoznacne, rozdil mezi "sportovni" a "zavodni" se tady evidentne kdekomu z Vas trosku ztraci.
