Montáž turba
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
Už jsem o tom uvažoval, ale budu se muset někde zeptat, jestli by to šlo. Přece jenom je to 1995 vs. 2003 = jiná generace. Navíc najedu 50t ročně, ten starej by vydržel ještě tak dva roky max. Jestli bude turbo drahý, tak zkusím alespoň ostrou vačku a podobný detaily. Možná to dá 20 koní.....žádná sláva:( Na Vaše srazy bych tam musel dát motor z TT, abych neudělal AUDI ostudu - pod 200 koní bych se styděl ukázat!:)))
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
Originál zaslal Stan
Joo 320....jenze A4 special sleva může být za 720, kdežto slevu přes 10% u BMW nedaj a nedaj:)! I tak je to ranec jako prase:( Spíš jsem srovnával A3 a 316ti - to jede stejně na hovno a rozhoduje náhon na předek - jezdím po horách..![]()
My jsme jednu zimu vyjeli s e34 525i kopec na Vysočině, kde předohraby zůstaly viset, je jasný že záleží na vzorku, atd, ale v některých situacích si troufám tvrdit, že ten zadohrab vytlačí nahoru, protože zákony fyziky stále platí, do kopce se přeci jenom ta váha přenáší na zadní nápravu.
Příklad z loňska: Koktávka 1.9 tdi, museli jsme sednout na přední batníky a kapotu, aby bylo možno vyjet "lehce" zledovatělou silnici u nás pod barákem. U 320d tancovala "trošku" prdel, ale kupodivu to vyjela - bez pomoci.
Doufám, že se mě podaří za nějakou dobu (doufejme že napadne sníh i v Brně) tohle srovnání natočit a konečně bude důkaz.
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
-
Petr_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 895
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: Velké Meziříčí
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
Originál zaslal Stan
To Jawak: Tak to teda fakt nevím - s předohrabem se rozjedu a držím to pod plynem palba až nahoru, se zadkem bych se rychle katapultoval někam do pr****! Ale je fakt, že kdo umí....a nebojí se... a má dobrou pojistku....
vono to neni vo tom jestli je hnanej predek nebo zadek, ale vo zatizeni naprav, zapomen na naky historie o zatuhlejch zigulech v horach, moje sedma ma treba 49% vahy na predek a 51% na zadek,
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
Jasně, že je to o zatížení náprav - jenže když prohrabuje přední (óóó ty rozjezdy do zatáček! - ubohý homokine?áky:() tak to furt jede, tam kam chci - když prohrábne zadní, tak buď pustím plyn nebo se motám, ne? Já teda nikdy zadohrab neměl, ale učil jsem se jezdit s otcovou shade 130 a tahali mě alespoň 3x z příkopu (zima zima zima).
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
Když nejsi jelito tak v tý zatáčce pouštět plyn nemusíš,pěkně bokem...to je krása a někteří lidi z toho maj smrt...
Stan: jestli jezdíš v horách prodám Ti Opel Frontera Sport 4x4,motor 2,2DTI r.v. 2002 naj. 59tkm,v plné palbě ,klima,kůže,kompl. v el.,2x airbag,ABS,muzika atd.... PC.1.300.000,- nyní jen 599.000,- Kč
Stan: jestli jezdíš v horách prodám Ti Opel Frontera Sport 4x4,motor 2,2DTI r.v. 2002 naj. 59tkm,v plné palbě ,klima,kůže,kompl. v el.,2x airbag,ABS,muzika atd.... PC.1.300.000,- nyní jen 599.000,- Kč
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
Originál zaslal Stan
Jasně, že je to o zatížení náprav - když prohrábne zadní, tak buď pustím plyn nebo se motám, ne? Já teda nikdy zadohrab neměl, ale učil jsem se jezdit s otcovou shade 130 a tahali mě alespoň 3x z příkopu (zima zima zima).
Vo tom sem psal, a vo tom to je...
Nemůžeš nikdy srovnávat Scháde z dob krále klacka a bawo, a už vůbec ne jejich jízdní vlastnosti - zadohrab není jako zadohrab :bigok:
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
to je jednoduchy, bud mas na nejakou jetou A4 posl. generace nebo setri a setri. to, jestli se da dodelat realne turbo, ti tu nikdo nerekne a hlavne asi kazdej vi, ze je to blbost...
(a nebo jestli chces hodne muziky za (pomerne) malo penez, fakt skoc do ty 320d. rekl bych, ze nepojede o moc hur, nez 1.8T a hlavne za srovnatelnou karu bys u Audi nechal ranec..
(a nebo jestli chces hodne muziky za (pomerne) malo penez, fakt skoc do ty 320d. rekl bych, ze nepojede o moc hur, nez 1.8T a hlavne za srovnatelnou karu bys u Audi nechal ranec..
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
Originál zaslal Stan
s předohrabem se rozjedu a držím to pod plynem palba až nahoru
jo takhle jezdi soused.......zima, kopec, plny knedlik a hrabe, hrabe, hrabe, prohrabe se na asfalt, hrabe, pali gumu.........no myslim ze zaklad jizdy do kopce v zime je cit na spojce aby to neprohrablo, pak vyjedes vsude i se zadohrabem.......navic jen jednou se mi stalo ze jsem musel kopec vyjizdet nadvakrat (diky sousedovy ktery to pekne uhrabe na led
-
Stan
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 12.08.2003 00:00
- Bydliště: Brno/Jilemnice
Cit na spojce je pěkná věc, ale ta hranice, kdy Ti auto začne zpomalovat nebo hrabat je hodně tenká - na dlouhým kopci prakticky nemáš šanci to vyladit, abys nezůstal viset. Auto musí furt táhnout - jak si hraješ se spojkou, tak ji chvílema víc vyšlapáváš a ztrácí se tah. Ten plnej kotel to jistí (zas ne moc - aby se neuhladil sníh na led - aneb Tvůj soused na malým kopečku).
