Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Montáž turba
Už jsem o tom uvažoval, ale budu se muset někde zeptat, jestli by to šlo. Přece jenom je to 1995 vs. 2003 = jiná generace. Navíc najedu 50t ročně, ten starej by vydržel ještě tak dva roky max. Jestli bude turbo drahý, tak zkusím alespoň ostrou vačku a podobný detaily. Možná to dá 20 koní.....žádná sláva:( Na Vaše srazy bych tam musel dát motor z TT, abych neudělal AUDI ostudu - pod 200 koní bych se styděl ukázat!:)))
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Stan
[B]Joo 320....jenze A4 special sleva může být za 720, kdežto slevu přes 10% u BMW nedaj a nedaj:)! I tak je to ranec jako prase:( Spíš jsem srovnával A3 a 316ti - to jede stejně na hovno a rozhoduje náhon na předek - jezdím po horách..![]()
My jsme jednu zimu vyjeli s e34 525i kopec na Vysočině, kde předohraby zůstaly viset, je jasný že záleží na vzorku, atd, ale v některých situacích si troufám tvrdit, že ten zadohrab vytlačí nahoru, protože zákony fyziky stále platí, do kopce se přeci jenom ta váha přenáší na zadní nápravu.
Příklad z loňska: Koktávka 1.9 tdi, museli jsme sednout na přední batníky a kapotu, aby bylo možno vyjet "lehce" zledovatělou silnici u nás pod barákem. U 320d tancovala "trošku" prdel, ale kupodivu to vyjela - bez pomoci.
Doufám, že se mě podaří za nějakou dobu (doufejme že napadne sníh i v Brně) tohle srovnání natočit a konečně bude důkaz.
Originál zaslal Stan
[B]To Jawak: Tak to teda fakt nevím - s předohrabem se rozjedu a držím to pod plynem palba až nahoru, se zadkem bych se rychle katapultoval někam do pr****! Ale je fakt, že kdo umí....a nebojí se... a má dobrou pojistku....
vono to neni vo tom jestli je hnanej predek nebo zadek, ale vo zatizeni naprav, zapomen na naky historie o zatuhlejch zigulech v horach, moje sedma ma treba 49% vahy na predek a 51% na zadek,
Jasně, že je to o zatížení náprav - jenže když prohrabuje přední (óóó ty rozjezdy do zatáček! - ubohý homokine?áky:() tak to furt jede, tam kam chci - když prohrábne zadní, tak buď pustím plyn nebo se motám, ne? Já teda nikdy zadohrab neměl, ale učil jsem se jezdit s otcovou shade 130 a tahali mě alespoň 3x z příkopu (zima zima zima).
Když nejsi jelito tak v tý zatáčce pouštět plyn nemusíš,pěkně bokem...to je krása a někteří lidi z toho maj smrt...
Stan: jestli jezdíš v horách prodám Ti Opel Frontera Sport 4x4,motor 2,2DTI r.v. 2002 naj. 59tkm,v plné palbě ,klima,kůže,kompl. v el.,2x airbag,ABS,muzika atd.... PC.1.300.000,- nyní jen 599.000,- Kč
Stan: jestli jezdíš v horách prodám Ti Opel Frontera Sport 4x4,motor 2,2DTI r.v. 2002 naj. 59tkm,v plné palbě ,klima,kůže,kompl. v el.,2x airbag,ABS,muzika atd.... PC.1.300.000,- nyní jen 599.000,- Kč
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Stan
[B]Jasně, že je to o zatížení náprav - když prohrábne zadní, tak buď pustím plyn nebo se motám, ne? Já teda nikdy zadohrab neměl, ale učil jsem se jezdit s otcovou shade 130 a tahali mě alespoň 3x z příkopu (zima zima zima).
Vo tom sem psal, a vo tom to je...
Nemůžeš nikdy srovnávat Scháde z dob krále klacka a bawo, a už vůbec ne jejich jízdní vlastnosti - zadohrab není jako zadohrab :bigok:
to je jednoduchy, bud mas na nejakou jetou A4 posl. generace nebo setri a setri. to, jestli se da dodelat realne turbo, ti tu nikdo nerekne a hlavne asi kazdej vi, ze je to blbost...
(a nebo jestli chces hodne muziky za (pomerne) malo penez, fakt skoc do ty 320d. rekl bych, ze nepojede o moc hur, nez 1.8T a hlavne za srovnatelnou karu bys u Audi nechal ranec..
(a nebo jestli chces hodne muziky za (pomerne) malo penez, fakt skoc do ty 320d. rekl bych, ze nepojede o moc hur, nez 1.8T a hlavne za srovnatelnou karu bys u Audi nechal ranec..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Stan
[b] s předohrabem se rozjedu a držím to pod plynem palba až nahoru
jo takhle jezdi soused.......zima, kopec, plny knedlik a hrabe, hrabe, hrabe, prohrabe se na asfalt, hrabe, pali gumu.........no myslim ze zaklad jizdy do kopce v zime je cit na spojce aby to neprohrablo, pak vyjedes vsude i se zadohrabem.......navic jen jednou se mi stalo ze jsem musel kopec vyjizdet nadvakrat (diky sousedovy ktery to pekne uhrabe na led

Cit na spojce je pěkná věc, ale ta hranice, kdy Ti auto začne zpomalovat nebo hrabat je hodně tenká - na dlouhým kopci prakticky nemáš šanci to vyladit, abys nezůstal viset. Auto musí furt táhnout - jak si hraješ se spojkou, tak ji chvílema víc vyšlapáváš a ztrácí se tah. Ten plnej kotel to jistí (zas ne moc - aby se neuhladil sníh na led - aneb Tvůj soused na malým kopečku).