Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Montáž turba

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#1 Příspěvek od Stan »

Máte někdo zkušenost z předělávky atm benzínu na turbo? Mám A4 v turbu a na novou mám leda na základ. Jít ze 150 k na 102 k je asi tak na špagát, ale když vona je taaak krásná - skoro jak ty vaše báwa!:drive:
Díkec za radu!

Stan
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

tak si tam dej ten starej motor
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#3 Příspěvek od Stan »

Už jsem o tom uvažoval, ale budu se muset někde zeptat, jestli by to šlo. Přece jenom je to 1995 vs. 2003 = jiná generace. Navíc najedu 50t ročně, ten starej by vydržel ještě tak dva roky max. Jestli bude turbo drahý, tak zkusím alespoň ostrou vačku a podobný detaily. Možná to dá 20 koní.....žádná sláva:( Na Vaše srazy bych tam musel dát motor z TT, abych neudělal AUDI ostudu - pod 200 koní bych se styděl ukázat!:)))
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#4 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Pane bože.....no nevím kolik stojí nová a4 v základu,ale co říkáš na 320d ,tet na ni je akcička,kůže ,al kola,myslím i nějaký sport packet zdarma kolem 800k...150PS po záruce čip....a je 180PS...
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#5 Příspěvek od Stan »

Joo 320....jenze A4 special sleva může být za 720, kdežto slevu přes 10% u BMW nedaj a nedaj:)! I tak je to ranec jako prase:( Spíš jsem srovnával A3 a 316ti - to jede stejně na hovno a rozhoduje náhon na předek - jezdím po horách..:)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#6 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

za 940 muzes mit 320D s Mkovym podvozkem
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Originál zaslal Stan
[B]Joo 320....jenze A4 special sleva může být za 720, kdežto slevu přes 10% u BMW nedaj a nedaj:)! I tak je to ranec jako prase:( Spíš jsem srovnával A3 a 316ti - to jede stejně na hovno a rozhoduje náhon na předek - jezdím po horách..:)


My jsme jednu zimu vyjeli s e34 525i kopec na Vysočině, kde předohraby zůstaly viset, je jasný že záleží na vzorku, atd, ale v některých situacích si troufám tvrdit, že ten zadohrab vytlačí nahoru, protože zákony fyziky stále platí, do kopce se přeci jenom ta váha přenáší na zadní nápravu.
Příklad z loňska: Koktávka 1.9 tdi, museli jsme sednout na přední batníky a kapotu, aby bylo možno vyjet "lehce" zledovatělou silnici u nás pod barákem. U 320d tancovala "trošku" prdel, ale kupodivu to vyjela - bez pomoci.
Doufám, že se mě podaří za nějakou dobu (doufejme že napadne sníh i v Brně) tohle srovnání natočit a konečně bude důkaz.
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#8 Příspěvek od Stan »

Já počítal tak s 600t, ted možná 700t, určitě ne 940t:( Ale až vyrostu...!!!! Diesela bych stejně nechtěl, 4000 ot. a zvadne a? s Chipem nebo Daylem nebo třeba nahoře bez:))
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#9 Příspěvek od Stan »

To Jawak: Tak to teda fakt nevím - s předohrabem se rozjedu a držím to pod plynem palba až nahoru, se zadkem bych se rychle katapultoval někam do pr****! Ale je fakt, že kdo umí....a nebojí se... a má dobrou pojistku....
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#10 Příspěvek od Petr_1 »

Až zkusíš zadohrab, poznáš o čem to vlastně je. Už bych s předokolkou ani neuměl. A že bych někam nevyjel se mi už hodně dlouho nestalo. Vlastně s osobákem ještě nestalo.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Stan
[B]To Jawak: Tak to teda fakt nevím - s předohrabem se rozjedu a držím to pod plynem palba až nahoru, se zadkem bych se rychle katapultoval někam do pr****! Ale je fakt, že kdo umí....a nebojí se... a má dobrou pojistku....

vono to neni vo tom jestli je hnanej predek nebo zadek, ale vo zatizeni naprav, zapomen na naky historie o zatuhlejch zigulech v horach, moje sedma ma treba 49% vahy na predek a 51% na zadek,
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#12 Příspěvek od Stan »

Když jsem kdysi dělal ve Švýcarsku, tak tam měl jeden chlápek Báwo a vždycky v zimě strkal do kufru pytel cementu nebo písku nebo co:) Že by stavěl?:)
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#13 Příspěvek od Stan »

Jasně, že je to o zatížení náprav - jenže když prohrabuje přední (óóó ty rozjezdy do zatáček! - ubohý homokine?áky:() tak to furt jede, tam kam chci - když prohrábne zadní, tak buď pustím plyn nebo se motám, ne? Já teda nikdy zadohrab neměl, ale učil jsem se jezdit s otcovou shade 130 a tahali mě alespoň 3x z příkopu (zima zima zima).
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#14 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Když nejsi jelito tak v tý zatáčce pouštět plyn nemusíš,pěkně bokem...to je krása a někteří lidi z toho maj smrt...

Stan: jestli jezdíš v horách prodám Ti Opel Frontera Sport 4x4,motor 2,2DTI r.v. 2002 naj. 59tkm,v plné palbě ,klima,kůže,kompl. v el.,2x airbag,ABS,muzika atd.... PC.1.300.000,- nyní jen 599.000,- Kč
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Originál zaslal Stan
[B]Jasně, že je to o zatížení náprav - když prohrábne zadní, tak buď pustím plyn nebo se motám, ne? Já teda nikdy zadohrab neměl, ale učil jsem se jezdit s otcovou shade 130 a tahali mě alespoň 3x z příkopu (zima zima zima).


Vo tom sem psal, a vo tom to je...
Nemůžeš nikdy srovnávat Scháde z dob krále klacka a bawo, a už vůbec ne jejich jízdní vlastnosti - zadohrab není jako zadohrab :bigok:
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#16 Příspěvek od Stan »

Díky René, ale off roady mě neberou - jednou jsem jel s Grand Cherokee a zatáčky mně úplně znechutily. Já dělám v Jilemnici a potřebuju v zimě vyjet kopec před Pakou, ale jinak jsem z Brna, tam najezdím většinu km a teréňákem do města:( asi ne:)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#17 Příspěvek od Martinéz »

to je jednoduchy, bud mas na nejakou jetou A4 posl. generace nebo setri a setri. to, jestli se da dodelat realne turbo, ti tu nikdo nerekne a hlavne asi kazdej vi, ze je to blbost...

(a nebo jestli chces hodne muziky za (pomerne) malo penez, fakt skoc do ty 320d. rekl bych, ze nepojede o moc hur, nez 1.8T a hlavne za srovnatelnou karu bys u Audi nechal ranec..
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#18 Příspěvek od Stan »

Tož to je v pytli:(
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal Stan
[b] s předohrabem se rozjedu a držím to pod plynem palba až nahoru


jo takhle jezdi soused.......zima, kopec, plny knedlik a hrabe, hrabe, hrabe, prohrabe se na asfalt, hrabe, pali gumu.........no myslim ze zaklad jizdy do kopce v zime je cit na spojce aby to neprohrablo, pak vyjedes vsude i se zadohrabem.......navic jen jednou se mi stalo ze jsem musel kopec vyjizdet nadvakrat (diky sousedovy ktery to pekne uhrabe na led :) )
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#20 Příspěvek od Stan »

Cit na spojce je pěkná věc, ale ta hranice, kdy Ti auto začne zpomalovat nebo hrabat je hodně tenká - na dlouhým kopci prakticky nemáš šanci to vyladit, abys nezůstal viset. Auto musí furt táhnout - jak si hraješ se spojkou, tak ji chvílema víc vyšlapáváš a ztrácí se tah. Ten plnej kotel to jistí (zas ne moc - aby se neuhladil sníh na led - aneb Tvůj soused na malým kopečku).
Odpovědět