Já bych to udělal tím tachotestem a do vejfuku nalil vodu a pak nastartoval a fotil
pri tachotestu, mas vsechny rucicky vpravo (ale ne pres max), sviti olej, service, inspekce, voda je na cervenym, benzin v max s rozsvicenou rezervou a brzovy oblozeni
pri tachotestu, mas vsechny rucicky vpravo (ale ne pres max), sviti olej, service, inspekce, voda je na cervenym, benzin v max s rozsvicenou rezervou a brzovy oblozeni
Hehe tak takovou erekci z vejfuku sem teda ještě nikdy neviděl.. A ty poblzněný ručičky na přístrojích to je opravdu maso ale trochu bych se asi bál to vyzkoušet na mím voze..Co když by nahodou něco při tom dle výkonu něco v motoru povolilo..:bomba: :bomba: :bomba:
Ale jinak fakt dobrý maso.. To sem jak bych řek lidově ještě nežral..))))
Originál zaslal Lion [B]Hehe tak takovou erekci z vejfuku sem teda ještě nikdy neviděl.. A ty poblzněný ručičky na přístrojích to je opravdu maso ale trochu bych se asi bál to vyzkoušet na mím voze..Co když by nahodou něco při tom dle výkonu něco v motoru povolilo..:bomba: :bomba: :bomba:
Ale jinak fakt dobrý maso.. To sem jak bych řek lidově ještě nežral..))))
No hlavne, kde by jsi vzal ve ctyrvalci ten vykon, zeeee???:)))))))))))) nic proti ctyrvalci:))) treba m3 e30 nebo subarko je cooooool:)))
čtyřválec v báwu je suuupeeeer, ale musej se dívat dva proti sobě pod jednou haubnou, jinak je to na p*ču. ale to už raději dvojčata z rodiny šestiválců:ucta: :ucta: :ucta: od pana Hamanna, s tou jeho Lagunou Secou bych klidně mojí M3 zahnul:D
Originál zaslal slunicko [B]No když myslíš?!?!?!:P
No jasně, že bych ji bral, to byl sarkasmus. Ale za 8 mega bych šel spíš do Murcielaga. Nebo do Turba a ještě by zbylo na domeček. Ale Seca je bomba, jen ta cena. Jen ta cena.
Motor - řadový šestiválcový motor 3.2 litru, posílený o turbodmychadlo s maximálním plnicím tlakem 1bar. Maximální výkon 396kW(528koní)/6500min-1, točivý moment dosahuje maxima 550Nm/5500min-1. Litrový výkon stoupl na 123kW.
Speciál pokoří 100km/h za 4.9sec a ručička tachometru se zastaví
až na hranici 328km/h. Tomu byl přizpůsoben i podvozek a brzdy. Svoje místo nalezly kotouče AP Racing o průměru 356mm společně se šestipístkovými brzdovými třmeny téže značky. Podvozek byl posílen sportovními tlumiči Bilstein a extrémní výkon na vozovku přenáší hliníková kola Breyton LM Magic 9Jx19“ vpředu a 10Jx19“ vzadu obutých do pneumatik Dunlop SP8000 o rozměrech 245/35 ZR19 a 285/30 ZR19.
Na to, že je to přes dva roky starý a každý už to asi viděl tak si myslim, že je to pecka a určitě za úplně jiný peníze než Laguna Seca. A je to udělaný ze sedanu.
A tady je to zepředu. Ten přední nárazník se mi nelíbí, ale je to prý kvůli funkčnosti atd.
Citace: Během prvních testování na okruhu v Dijonu a Hockenheimu se vyzkoušela funkčnost všech nových komponent a projevila jejich vysoká efektivita, zejména při maximálních rychlostech. Nové jsou přední a zadní spoiler, maska chladiče, boční prahy a zadní křídlo.