Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vcera v noci jsme se byli projet s 320i JFK...

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#61 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal ondra_m
[B]Dyk je to eeasy :-)

Já bych to udělal tím tachotestem :-) a do vejfuku nalil vodu a pak nastartoval a fotil :-)


pri tachotestu, mas vsechny rucicky vpravo (ale ne pres max), sviti olej, service, inspekce, voda je na cervenym, benzin v max s rozsvicenou rezervou a brzovy oblozeni

[B]Co trefa?


takze netrefa :)
Anonym

#62 Příspěvek od Anonym »

Jak to tady čtu tak je to vážně bomba:bomba: Škoda, že nemužu otevřít ty obrázky abych to viděl na vlastní oči.
ondra_m
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#63 Příspěvek od ondra_m »

Originál zaslal Kriznik
[B]

pri tachotestu, mas vsechny rucicky vpravo (ale ne pres max), sviti olej, service, inspekce, voda je na cervenym, benzin v max s rozsvicenou rezervou a brzovy oblozeni



takze netrefa :)


Ha aha :-) Tak nic ale pokus dobrej :P

Mno už by jste to mohli odhalit :bigok:
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#64 Příspěvek od d.aemon »

Co takhle COčko pro prudké ochlazení nasávaného vzduchu?
Jakub

#65 Příspěvek od Jakub »

To mi hlava nebere, pokud si vejfuk od nikud neprisava,pak nemam ani paru o tom odkud se ty sragory berou....... To samy ty tocky... UFFFFFFFF
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný

#66 Příspěvek od TURBO_KrteK »

:sok:
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Lion »

Hehe tak takovou erekci z vejfuku sem teda ještě nikdy neviděl.. A ty poblzněný ručičky na přístrojích to je opravdu maso ale trochu bych se asi bál to vyzkoušet na mím voze..Co když by nahodou něco při tom dle výkonu něco v motoru povolilo..:bomba: :bomba: :bomba:

Ale jinak fakt dobrý maso.. To sem jak bych řek lidově ještě nežral..:)))))
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#68 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Lion
[B]Hehe tak takovou erekci z vejfuku sem teda ještě nikdy neviděl.. A ty poblzněný ručičky na přístrojích to je opravdu maso ale trochu bych se asi bál to vyzkoušet na mím voze..Co když by nahodou něco při tom dle výkonu něco v motoru povolilo..:bomba: :bomba: :bomba:

Ale jinak fakt dobrý maso.. To sem jak bych řek lidově ještě nežral..:)))))


No hlavne, kde by jsi vzal ve ctyrvalci ten vykon, zeeee???:)))))))))))) nic proti ctyrvalci:))) treba m3 e30 nebo subarko je cooooool:)))
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od TT »

:lool: ....nic proti čtyřválci:mhihi:
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#70 Příspěvek od JFK Čestný člen »

čtyřválec v báwu je suuupeeeer, ale musej se dívat dva proti sobě pod jednou haubnou, jinak je to na p*ču. ale to už raději dvojčata z rodiny šestiválců:ucta: :ucta: :ucta: od pana Hamanna, s tou jeho Lagunou Secou bych klidně mojí M3 zahnul:D :D
Přílohy
pic_ch1.jpg
pic_ch1.jpg (14.58 KiB) Zobrazeno 1817 x
pic_ch1.jpg
pic_ch1.jpg (14.58 KiB) Zobrazeno 1817 x
slunicko
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: stř 03.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od slunicko »

A kdo by ne?! :banan:
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#72 Příspěvek od mcfil »

:kladivko: :kladivko: Já ne. Laguna Seca je prdítko pro důchodce. :cigo2: :cigo2: :bigok:
slunicko
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: stř 03.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od slunicko »

Originál zaslal mcfil
[B]:kladivko: :kladivko: Já ne. Laguna Seca je prdítko pro důchodce. :cigo2: :cigo2: :bigok:


No když myslíš?!?!?!:P
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od Klakson »

:ganstr: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :lol2:
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#75 Příspěvek od mcfil »

Originál zaslal slunicko
[B]No když myslíš?!?!?!:P


No jasně, že bych ji bral, to byl sarkasmus. Ale za 8 mega bych šel spíš do Murcielaga. Nebo do Turba a ještě by zbylo na domeček. Ale Seca je bomba, jen ta cena. Jen ta cena.
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#76 Příspěvek od mcfil »

A co takhle toto.

Úprava Breyton:

Motor - řadový šestiválcový motor 3.2 litru, posílený o turbodmychadlo s maximálním plnicím tlakem 1bar. Maximální výkon 396kW(528koní)/6500min-1, točivý moment dosahuje maxima 550Nm/5500min-1. Litrový výkon stoupl na 123kW.

Speciál pokoří 100km/h za 4.9sec a ručička tachometru se zastaví
až na hranici 328km/h. Tomu byl přizpůsoben i podvozek a brzdy. Svoje místo nalezly kotouče AP Racing o průměru 356mm společně se šestipístkovými brzdovými třmeny téže značky. Podvozek byl posílen sportovními tlumiči Bilstein a extrémní výkon na vozovku přenáší hliníková kola Breyton LM Magic 9Jx19“ vpředu a 10Jx19“ vzadu obutých do pneumatik Dunlop SP8000 o rozměrech 245/35 ZR19 a 285/30 ZR19.

Na to, že je to přes dva roky starý a každý už to asi viděl tak si myslim, že je to pecka a určitě za úplně jiný peníze než Laguna Seca. A je to udělaný ze sedanu.
Přílohy
0038_06.jpg
0038_06.jpg (4.55 KiB) Zobrazeno 2438 x
0038_06.jpg
0038_06.jpg (4.55 KiB) Zobrazeno 2438 x
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#77 Příspěvek od mcfil »

A tady je to zepředu. Ten přední nárazník se mi nelíbí, ale je to prý kvůli funkčnosti atd.
Citace: Během prvních testování na okruhu v Dijonu a Hockenheimu se vyzkoušela funkčnost všech nových komponent a projevila jejich vysoká efektivita, zejména při maximálních rychlostech. Nové jsou přední a zadní spoiler, maska chladiče, boční prahy a zadní křídlo.
Přílohy
0038_05.jpg
0038_05.jpg (5.41 KiB) Zobrazeno 2438 x
0038_05.jpg
0038_05.jpg (5.41 KiB) Zobrazeno 2438 x
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od Klakson »

tohodle ne, ale Breyton udělal ještě to samý ale v rozšířený verzi
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od Klakson »

nebo že by to bylo ono :eek: :zmateny: :bigok:
slunicko
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: stř 03.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od slunicko »

No jo jeden krasavec za druhým :bigok: jen mět ty prachy na to... :bigcry:
Odpovědět