Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problémy E38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#341 Příspěvek od Viky »

Řeším docela fest problem:-( Při rychlostech zhruba od 90 - 130kmh se mi velmi velmi velmi začne chvět celý předek. Lehkou vůli na řízení jsem vyřešil přitažením šroubku na převodce, preventivně vyměnil futro na pomocným rameni řízení, čepy řízení a ty malý přední ramena. Zajímavý je že jsou to takový lavinovitý návaly toho chvění. Zhruba vteřinu se to chvěje, vteřinu ne a tak dokola. Stačí zpomalit pod kilo a je klid ... Co s tím?
Uživatelský avatar
Tomasis Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1377
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#342 Příspěvek od Tomasis Člen Klubu »

Vyvážit kola, když nic, pak vyměnit gumy ... Až pak jdi po uložení kardanu na středu, setrvák ....
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#343 Příspěvek od Viky »

Kola vyvažovaly 2 pneuservisy, gumy o.k., uložení kardanu v pořádku. Navic to chvění jde zepředu tznm. že s tím kardan a pod nemá nic společnýho. Přemejšlim že by mohly být vyměknutý silentbloky na těch záklonových (kroucených) ramenech ...
Uživatelský avatar
Tomasis Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1377
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#344 Příspěvek od Tomasis Člen Klubu »

Co hardyna? Setrvák taky pekně rozklepe auto za jízdy .... Dělá to i při zrychlení - brzdění, nebo jen při konstantní jízdě?
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#345 Příspěvek od Viky »

Hardyna je v celku, bez viditelných prasklin a narušení. Mám automat. Při jekymkoli jízdním režimdu do těch asi 90ti kmh to nedělá vubec nic, po městě tomu šlapu za krk jak chci a pohoda. Jakmile se dostanu zhruba ke stovce začne se to tak návalovitě chvět ... Cítím to vepředu, ve volantu ale s volantem jako takovým to škube minimálně ...
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#346 Příspěvek od janbrasna »

Viky píše:Kola vyvažovaly 2 pneuservisy, gumy o.k.


Tohle samo ještě nemusí znamenat, že jsou OK. Na spoustě vyvažovaček se neukáže vertikální vibrace kterou dělají mezi 90–120kmh blbý gumy nebo šišatý disky. Neřikam že to musí být příčina, ale úplně bych to jako diagnźu neodepisoval, dokud si nevyzkoušíš jiné pneu/disky, jestli to náhodou nezmizí…
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

#347 Příspěvek od Zugy »

Nevím jestli se to může srovnat. Ale tohle mi dělala e36. Myslel jsem ze auto skoci ze silnice. Vyřešila to výměna uložení přední napravy.

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek ;)
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#348 Příspěvek od kralik »

Janbrasna ma pravdu predsedo. Zazil jsem sam na sve e38. Kola dokonale vyvazena, rovna a presto se to kolem 90km/h klepalo. Az v tretim pneuservisu prohlasili, ze jedna pneu ma prdly kord. po vymene pneu bez problemu. U e31 pro zmenu vyvazene kolo, dobra guma, ale az kdyz jsme na to cuceli se Snejkem pri roztoceni na vyvazovacce, tak jsme zjistili, ze je lehounce obvodove koply rafek. Pokud citiz ze to ted dela prede, prohod kola zade -> predek a uvidis. Jo je to pruda, ale mas jasno, zda to dela kolo. musel bys mit fakt peska, abys mel podelanych vic kol. ja kdyz hodil tu s tim prdlym kordem dozadu, predek byl najednou OK a zadek se chvel, jenze jen minimalne, protoze je jaksi tuzzsi :)
Ywes
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: pát 22.06.2007 00:00
Bydliště: Šulinystán

#349 Příspěvek od Ywes »

Měl jsem stejnej problém, přehodil jsem kola předek za zadek a je to v klidu.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#350 Příspěvek od PRAHAV8 »

Zdar, potrebuji ted delat nove brzdy a napadlo me vymenit je za brzdy ze 750. Tak se chci zeptat jakej je rozdil mezi brzdama ze 750 vs 740? Kdyz uz se pripadne rozhodnu o vymenu tak co me bude cekat? Diky
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#351 Příspěvek od Risa525 »

PRAHAV8 píše:Mam takový problém pravidelně se mi stává že mi auto po nastartování zhasne a to třeba i 5x za sebou. Zhasne to i když je motor studeny a nebo teply. Jel jsem s tim 230km a když jsem po dojeni vypnul motor a za 10min chtel nastartovat zase to zhasinalo. Vždy mi pomuže když motor vytočím tak na 4tis otáček, když ho vytočím třeba jen na 2tis tak zhasne. Je ale divne že když auto necham po dojeti stat třeba 4-5hod tak ho pak nahodim upne v pohode. Díky
někde na začátku si psal že jsi na svou sedmu čekal přes rok ale podle toho co tady čtu to asi nebyl štastnej kup...to je závad jako maku.. 8O
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#352 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

PrahaV8 : výměna brzd už se tady řešila několikrát...možná bys moh zkusit někdy taky hledat ;)

jinak výměna obnáší dát jiné brzdiče, kotouče a desky...pokud chceš i zadek...tak to samý...možná desky vzadu jsou stejný...

rozdíly : vpředy jsou větší kotouče, dvoupístky brzdiče, jiný desky....vzadu jsou širší - větraný, ale velikost stejná
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#353 Příspěvek od PRAHAV8 »

Risa525 píše:
PRAHAV8 píše:Mam takový problém pravidelně se mi stává že mi auto po nastartování zhasne a to třeba i 5x za sebou. Zhasne to i když je motor studeny a nebo teply. Jel jsem s tim 230km a když jsem po dojeni vypnul motor a za 10min chtel nastartovat zase to zhasinalo. Vždy mi pomuže když motor vytočím tak na 4tis otáček, když ho vytočím třeba jen na 2tis tak zhasne. Je ale divne že když auto necham po dojeti stat třeba 4-5hod tak ho pak nahodim upne v pohode. Díky
někde na začátku si psal že jsi na svou sedmu čekal přes rok ale podle toho co tady čtu to asi nebyl štastnej kup...to je závad jako maku.. 8O


Problém vyřešen stačila výměna svíček. Jinak auto super a když koukam na ostatní E38 tak jsem rád že to moje není takový šrot.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#354 Příspěvek od PRAHAV8 »

fishmaker píše:PrahaV8 : výměna brzd už se tady řešila několikrát...možná bys moh zkusit někdy taky hledat ;)

jinak výměna obnáší dát jiné brzdiče, kotouče a desky...pokud chceš i zadek...tak to samý...možná desky vzadu jsou stejný...

rozdíly : vpředy jsou větší kotouče, dvoupístky brzdiče, jiný desky....vzadu jsou širší - větraný, ale velikost stejná


Mě spíše zajímá jaký je rozdíl mezi brzdamy 750 vs 740. Jestli to má cenu vůbec dělat. Cekají mě ted delat brzdy na 2 autech tak bych udelal i E38.
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#355 Příspěvek od caknakis »

mám 3.0d a dal jsem tam brzy ze 750 a rozdíl...no, asi žádný, řekl bych....
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#356 Příspěvek od PRAHAV8 »

Díky! Toto jsem chtěl :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#357 Příspěvek od JaraX »

mě tam teda rozdíl přijde, určitě ne v reakci brzdy apod, to s tím nema nic společnyho, ale nejvíc když jsme testovali brzdy a brzdíš párkrát z 250ti po sobě. 740i na podruhé už slábnou, ty 750brzdy se ještě drží.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#358 Příspěvek od PRAHAV8 »

Ok ale kolikrát budu z 250 brzdit? Takhle rychle nema ani podle me cenu moc jezdit nebot u nas ti tam vlitne nejaka oktavie ktera jede 90 a pak to budes zase rozjizdet a pak zase kvuli nekomu brzdit a hlavne je to taková nepohodlná a nekonstantní jizda.
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#359 Příspěvek od Frax »

kde jsou prosím ukostřený zadní světla ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#360 Příspěvek od JaraX »

PRAHAV8 píše:Ok ale kolikrát budu z 250 brzdit? Takhle rychle nema ani podle me cenu moc jezdit nebot u nas ti tam vlitne nejaka oktavie ktera jede 90 a pak to budes zase rozjizdet a pak zase kvuli nekomu brzdit a hlavne je to taková nepohodlná a nekonstantní jizda.


tak každej ma jinej jizdni styl, proto musíš sám uvážit zda to pro tebe má smysl nebo ne. pro mě třeba jo.
Odpovědět