Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problémy E38
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Řeším docela fest problem:-( Při rychlostech zhruba od 90 - 130kmh se mi velmi velmi velmi začne chvět celý předek. Lehkou vůli na řízení jsem vyřešil přitažením šroubku na převodce, preventivně vyměnil futro na pomocným rameni řízení, čepy řízení a ty malý přední ramena. Zajímavý je že jsou to takový lavinovitý návaly toho chvění. Zhruba vteřinu se to chvěje, vteřinu ne a tak dokola. Stačí zpomalit pod kilo a je klid ... Co s tím?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Hardyna je v celku, bez viditelných prasklin a narušení. Mám automat. Při jekymkoli jízdním režimdu do těch asi 90ti kmh to nedělá vubec nic, po městě tomu šlapu za krk jak chci a pohoda. Jakmile se dostanu zhruba ke stovce začne se to tak návalovitě chvět ... Cítím to vepředu, ve volantu ale s volantem jako takovým to škube minimálně ...
Viky píše:Kola vyvažovaly 2 pneuservisy, gumy o.k.
Tohle samo ještě nemusí znamenat, že jsou OK. Na spoustě vyvažovaček se neukáže vertikální vibrace kterou dělají mezi 90–120kmh blbý gumy nebo šišatý disky. Neřikam že to musí být příčina, ale úplně bych to jako diagnźu neodepisoval, dokud si nevyzkoušíš jiné pneu/disky, jestli to náhodou nezmizí…
Janbrasna ma pravdu predsedo. Zazil jsem sam na sve e38. Kola dokonale vyvazena, rovna a presto se to kolem 90km/h klepalo. Az v tretim pneuservisu prohlasili, ze jedna pneu ma prdly kord. po vymene pneu bez problemu. U e31 pro zmenu vyvazene kolo, dobra guma, ale az kdyz jsme na to cuceli se Snejkem pri roztoceni na vyvazovacce, tak jsme zjistili, ze je lehounce obvodove koply rafek. Pokud citiz ze to ted dela prede, prohod kola zade -> predek a uvidis. Jo je to pruda, ale mas jasno, zda to dela kolo. musel bys mit fakt peska, abys mel podelanych vic kol. ja kdyz hodil tu s tim prdlym kordem dozadu, predek byl najednou OK a zadek se chvel, jenze jen minimalne, protoze je jaksi tuzzsi 

- Risa525
- Registrovaný
- Příspěvky: 1951
- Registrován: ned 07.11.2004 01:00
- Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
někde na začátku si psal že jsi na svou sedmu čekal přes rok ale podle toho co tady čtu to asi nebyl štastnej kup...to je závad jako maku..PRAHAV8 píše:Mam takový problém pravidelně se mi stává že mi auto po nastartování zhasne a to třeba i 5x za sebou. Zhasne to i když je motor studeny a nebo teply. Jel jsem s tim 230km a když jsem po dojeni vypnul motor a za 10min chtel nastartovat zase to zhasinalo. Vždy mi pomuže když motor vytočím tak na 4tis otáček, když ho vytočím třeba jen na 2tis tak zhasne. Je ale divne že když auto necham po dojeti stat třeba 4-5hod tak ho pak nahodim upne v pohode. Díky

PrahaV8 : výměna brzd už se tady řešila několikrát...možná bys moh zkusit někdy taky hledat
jinak výměna obnáší dát jiné brzdiče, kotouče a desky...pokud chceš i zadek...tak to samý...možná desky vzadu jsou stejný...
rozdíly : vpředy jsou větší kotouče, dvoupístky brzdiče, jiný desky....vzadu jsou širší - větraný, ale velikost stejná

jinak výměna obnáší dát jiné brzdiče, kotouče a desky...pokud chceš i zadek...tak to samý...možná desky vzadu jsou stejný...
rozdíly : vpředy jsou větší kotouče, dvoupístky brzdiče, jiný desky....vzadu jsou širší - větraný, ale velikost stejná
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Risa525 píše:někde na začátku si psal že jsi na svou sedmu čekal přes rok ale podle toho co tady čtu to asi nebyl štastnej kup...to je závad jako maku..PRAHAV8 píše:Mam takový problém pravidelně se mi stává že mi auto po nastartování zhasne a to třeba i 5x za sebou. Zhasne to i když je motor studeny a nebo teply. Jel jsem s tim 230km a když jsem po dojeni vypnul motor a za 10min chtel nastartovat zase to zhasinalo. Vždy mi pomuže když motor vytočím tak na 4tis otáček, když ho vytočím třeba jen na 2tis tak zhasne. Je ale divne že když auto necham po dojeti stat třeba 4-5hod tak ho pak nahodim upne v pohode. Díky
Problém vyřešen stačila výměna svíček. Jinak auto super a když koukam na ostatní E38 tak jsem rád že to moje není takový šrot.
fishmaker píše:PrahaV8 : výměna brzd už se tady řešila několikrát...možná bys moh zkusit někdy taky hledat
jinak výměna obnáší dát jiné brzdiče, kotouče a desky...pokud chceš i zadek...tak to samý...možná desky vzadu jsou stejný...
rozdíly : vpředy jsou větší kotouče, dvoupístky brzdiče, jiný desky....vzadu jsou širší - větraný, ale velikost stejná
Mě spíše zajímá jaký je rozdíl mezi brzdamy 750 vs 740. Jestli to má cenu vůbec dělat. Cekají mě ted delat brzdy na 2 autech tak bych udelal i E38.
PRAHAV8 píše:Ok ale kolikrát budu z 250 brzdit? Takhle rychle nema ani podle me cenu moc jezdit nebot u nas ti tam vlitne nejaka oktavie ktera jede 90 a pak to budes zase rozjizdet a pak zase kvuli nekomu brzdit a hlavne je to taková nepohodlná a nekonstantní jizda.
tak každej ma jinej jizdni styl, proto musíš sám uvážit zda to pro tebe má smysl nebo ne. pro mě třeba jo.