Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E-38 unik servooleje

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od medvidek »

Cauves lidicky,mam neustale problem s unikem a prosakovanim servooleje a prijde mi ze je to nemoc vsech e-38 a asi mi nezbyde nic jinyho nez koupit vsechny hadice novy za x tisis kc. Tece servoolej jenom me,nebo v tom nejsem sam????? Mam prusak pod nadobkou na servoolej ve spoji s hadicema a ve spoji u chladicove steny kde je zapertlovana hadice. Uz jsem z toho hotovej :cry:
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00
Klubové ID: 1902

#2 Příspěvek od gogoho »

já mám motor celej v suchu...........Na mojí bejvalý..E38 735.........To teklo........ ale málo...nic vážnýho
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Player1 »

sice nemám sedmu,ale prosakuje mi to pod nádobkou serva. Ale ani se není čemu divit-není tam žádná stahovačka ani nic jinýho na té hadici těsně pod nádobkou. Jinak sucho
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#4 Příspěvek od bas2 »

medvidek píše:Cauves lidicky,mam neustale problem s unikem a prosakovanim servooleje a prijde mi ze je to nemoc vsech e-38 a asi mi nezbyde nic jinyho nez koupit vsechny hadice novy za x tisis kc. Tece servoolej jenom me,nebo v tom nejsem sam????? Mam prusak pod nadobkou na servoolej ve spoji s hadicema a ve spoji u chladicove steny kde je zapertlovana hadice. Uz jsem z toho hotovej :cry:
Taky mi to tam tece, ale malo, takze zatim se mi hadice menit nechce
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

taky jsem řešil nějaké průsaky, hadice jsem vyndal a v obchodě s hydraulikou nechal vyměnit, staré koncovky daly na novou hadici a je to OK, mám dělalný vedení na olej automatu, olej k TD, sevoolej k asc+t atd.
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#6 Příspěvek od normann »

Taky mi to mírně sákne, ale nic hroznýho, jednou za čas operu wapkou a klid. Na E30tce mi to taky takhle lehce sáklo, stačilo 1x za půl roku umýt wapkou. Na ostatních BMW mi to neteklo. Kdyby teklo jenom tohle....
Vyjma jednoho M20 a M40, mi přímo chcaly všechny motory, co jsem z Bavorska měl včetně současnýho M52 tds. Většinou gufera na klice, prsa a u M30 735 mi chcalo snad odevšud, vždycky jsem to nechal přetěsnit a pak už ani kapka.
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#7 Příspěvek od medvidek »

Asi to poresim jak pise FUGO,nic jinyho me nezbyde a uz me nabavi cekat kdy zas neco praskne atd. Chci mit klid a motor suchej
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od medvidek »

Tak jsem dneska koupil za 5500kc novy hadice origo BMW a bude klid,uz jsem to psychicky nevydrzel. Je mozny aby servo tlacilo moc velkej tlak ze praskaj hadice????
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#9 Příspěvek od Fugo »

teoreticky ano, záleží jaký system e38 používá ale odhaduji že klasický s regulačním ventilem který když se zasekne tak servo tlačí vysoký tlak, ale mnohem častější je že se zasekne v poloze otevřeno a tím pádem je tlak nedostatečný.
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#10 Příspěvek od medvidek »

Da se to nejak zkontrolovat????
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#11 Příspěvek od Fugo »

určitě se to dá na výstupu měřit, podobně jako provozní tlak na vedení oleje automatu, ale hodnoty ti neřeknu, protože je k e38 nevím
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#12 Příspěvek od medvidek »

Zkus po tom zapatrat,v patek se stavim na kafe a proberem to,diky
kawazx6r01
Registrovaný
Příspěvky: 435
Registrován: ned 23.03.2008 01:00

#13 Příspěvek od kawazx6r01 »

no tak panove,me to chcije jak krava.....za posledni pulrok dolito cca 1,5litru....je to servo spojeny s tlumicema.Asi taky budu menit hadice....sakrys
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od hoboj »

medvidek píše:Zkus po tom zapatrat,v patek se stavim na kafe a proberem to,diky
Jak to delas ze dostanes kafe, jaho jeste nedostal :D :D
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#15 Příspěvek od Fugo »

vždyť taky dostal jen džus. Kafe nedělám nejsem na to zařízen. :wink:
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#16 Příspěvek od medvidek »

A hned v 5litrovem baleni :lol:
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#17 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

jak se projevuje nedostatek servooleje ?

občas při otáčení volantem se ozývá něco jako vrzání...tak jestli to může být důsledkem nedostatku oleje ?
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#18 Příspěvek od Fugo »

může být, jednodušší bude hladinu oleje zkontrolovat.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od T613 »

jo me to zacne vrzat a hned to dolivam a je to ok nebo se predtim zahlasi na CC to cidlo v nadobe ale jak kdy
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00
Klubové ID: 1902

#20 Příspěvek od gogoho »

T613 píše:jo me to zacne vrzat a hned to dolivam a je to ok nebo se predtim zahlasi na CC to cidlo v nadobe ale jak kdy

V nádobě je čidlo??? a kudy to většinou nejvíce uniká??

díky...
Odpovědět