Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zrada v ostřikovačích e32

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Coxik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 06.02.2008 01:00

#1 Příspěvek od Coxik »

Ahojda,
potřebuju poradit chlapí. Objevila se mi zrada v ostřikovačích prostě neostřikují. Motorek vrní hadičky čisté a prostě to nestříká. Netušíte někdo kde je zrada?
Btw. nehlásíto žádnou chybku na BC
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od T613 »

no tak jsou ucpane ne :lol:
musis shodit deku pod kapotou a odpoj z nich hadicky, zkus zda strika voda = tak vis ze je dostatecny tlak ... potom jsou ucpany klasicky trysky :-)

nevim co na tom chce radit, vzdyt je to jasne jako u kazdeho auta
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#3 Příspěvek od deecee »

a jaka voda vlastne patri do ostrikovacu? maji nejakou v bmw? nebude moc draha? prohledal jsem cele forum a nic jsem nenasel.
Coxik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 06.02.2008 01:00

#4 Příspěvek od Coxik »

Haha strašná sranda :lol: ne hadičky a trysky jsem pročistil a stejně prd to jsem udělal hned jako první je možný že by to málo tlakovalo? Vše se tváří že je to v pořádku. A než si ze mě budete zas dělat srandu tak jsem vyměnil i tu spojku (takove to T) co je pod dekou. Takže zavěrem se ptam je možné že motorek vrní a netlakuje?
intmen
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 22.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od intmen »

to je možne občas se to stane....motorek vrči ale netalčí............vyměn ho a uvidiš... 8)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

deecee píše:a jaka voda vlastne patri do ostrikovacu? maji nejakou v bmw? nebude moc draha? prohledal jsem cele forum a nic jsem nenasel.

nj to bude tim že tam patři prostě jen bud obyč destilka jak do šáde nebo mužeš koupit "letní směs do ostřikovačů" což je jen voňavá destilka ale zase když maš otevřene okynko tak to hezky voní. ale nestoji to čerta a maji to na každe pumpě. jedině nadobka intenzivního myttí se plní nějakym sajrajtem .. mam na vičku cedulku něco ve smyslu "use original bmw intensiv cleaner nr..xxx xx xxxxx xx"
Coxik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 06.02.2008 01:00

#7 Příspěvek od Coxik »

Chmm a teď už to ani nevrni takže moterk odešel prej si mám najít novej :lol: Takže dík
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#8 Příspěvek od normann »

Kdysi jsem řešil u E12 něco podobnýho. Přišel jsem na to, že je ucpaný takový díl, který je zapojen na hadice někde za čerpadlem a má funkci jako zpětná klapka, zkrátka aby voda v hadicích nestekla samospádem přes čerpadlo zas do nádržky. Je to takovej kratičkej váleček s vývodama na obou stranách a šipkou, ukazující směr proudu vody, aby se nezapojil obráceně. Časem se to ucpe a je nutno dát nový. takže i to by mohla být příčina.
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#9 Příspěvek od deecee »

Snejk píše:nj to bude tim že tam patři prostě jen bud obyč destilka jak do šáde nebo mužeš koupit "letní směs do ostřikovačů" což je jen voňavá destilka ale zase když maš otevřene okynko tak to hezky voní. ale nestoji to čerta a maji to na každe pumpě. jedině nadobka intenzivního myttí se plní nějakym sajrajtem .. mam na vičku cedulku něco ve smyslu "use original bmw intensiv cleaner nr..xxx xx xxxxx xx"


tos fakt nepochopil, ze si delam srandu? :D
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#10 Příspěvek od deecee »

Coxik píše:Chmm a teď už to ani nevrni takže moterk odešel prej si mám najít novej :lol: Takže dík


promin, prislo mi to vtipny. prisels na to sam - ten motorek lze velmi dobre vyzkouset i mimo auto, takze tak :)
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#11 Příspěvek od vilejs »

odpoved je: zacpanej,pokazenej elektromagnetickej prepad..sranda vsak? :D mne to odislo tiez a stalo to 1000 kurun v bmw.e32ky to maju skoro vsetky..tiez som rozobral vsetko a prefukal,vycistil..no a bola to ta blbost..mas tam ten elektricky prepad? ja som bol v tom ze to ma kazda e32 8O
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#12 Příspěvek od Fugo »

škoda že to téma nebylo starší :) , co myslíš tím přepadem, bylo by hezký nazývat díly pravými jmény.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od T613 »

tak tak jelikoz mi nefunguje ostrikovani svetel a konecne jsem sehnal nedomrdane trysky taky by me zajimaly veskere postrehy co tam je za "vymysly" protoze hadice i motorky jsou ok a porad nic :lol:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#14 Příspěvek od Fugo »

jediný co je ještě na cestě, jsou zpěné ventily, jelikož jsou trysky níž vytekla by voda z nádržky, takže jedině zatuhlý ty ventily, jsou v nárazníku, a jdou použít i ze škodovky.
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#15 Příspěvek od normann »

Fugo píše:jediný co je ještě na cestě, jsou zpěné ventily, jelikož jsou trysky níž vytekla by voda z nádržky, takže jedině zatuhlý ty ventily, jsou v nárazníku, a jdou použít i ze škodovky.


to jsem tu už psal, jenže na to nereagoval, tak to asi zkontroloval a bylo to dobrý. :D
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od T613 »

Fugo píše:jediný co je ještě na cestě, jsou zpěné ventily, jelikož jsou trysky níž vytekla by voda z nádržky, takže jedině zatuhlý ty ventily, jsou v nárazníku, a jdou použít i ze škodovky.


jo to chapu a kde presne jsou nevis? je tam spoj u narazniku takove L nebo primo v tryskach?
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#17 Příspěvek od normann »

T613 píše:
Fugo píše:jediný co je ještě na cestě, jsou zpěné ventily, jelikož jsou trysky níž vytekla by voda z nádržky, takže jedině zatuhlý ty ventily, jsou v nárazníku, a jdou použít i ze škodovky.


jo to chapu a kde presne jsou nevis? je tam spoj u narazniku takove L nebo primo v tryskach?


zpětný ventil je zapojen za čerpadlem, má funkci zpětný klapky, jdi po hadicích a měl bys ho najít, pokud tam nebude steče voda z trysek do nádrže.
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#18 Příspěvek od normann »

a v případě trysek na světla voda vyteče tryskami ven.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od T613 »

no prave ja to ted mam rozpojene a vsechno mi vyteklo ven takze chyba nemuze byt jinde nez v narazniku nebo ze jsou tuhe ty motory, musim je jeste porhodit radsi zkusim jine
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od T613 »

takto mi to vycchije ven kdyz to ted doliju takze tam chyba byt nemuze
http://img162.imageshack.us/img162/9194/spa2590on7.jpg

zitra zkusim prohodit motorky a pripojim je primo na baterku a uvidim zda to dbue strikat, je mozne ze je chyba v ovladani/spinani motorku a tady je v se v poradku

muze mi nekdo rict jak se teda spousti tenhle ostrik? mam tam samo i intenziv, cetl a slysel jsem uz X zarucenych zpusobu ale bud jsem blby nebo to auto si dela co chce a nefunguje to jak ma :-)
Odpovědět