tak jsem se dnes nudil a přišel jsem na to, že při vyblikávání kodu závady pomocí kontrolky Check Engine lze zjistit i ostatní chyby zapsané v paměti ECU ne jen tu poslední a po té se dají za pomoci plynového pedálu vymazat. Postup je zhruba takový po vyblikání kodu závady začne svítit kontrolka Check Engine a po té asina 10 sec zhasne, ihned po zhasnutí je třeba stisknout plyn. pédál 5x případně 6x pokud se jedná o ECU2 potom začne kontrolka Check Engine vyblikávat případnou další chybu nebo jen blikne a zhasne pokud tam nic není, když se po zhasnutí stiskne pedál a držíse tak se pamě? vymaže a kontrolka při dalším testu vybliká 1444 pro ECU1 nebo 2444 pro ECU2 což je bez závad. Všechno je k 750 s DME 1.7 takže cca od 1991.
Zdarec FUGO, můžeš sem napsat přesný postup jak postupovat, abych si mohl vyblikat Check Engine u svého BMW?
Na internetu jsem postup našel, ale je v něčině, bohužel jsem test neroschodil. Mám E34, 540iA r.v.94, si myslím, že by to měla také umět. Tabulku poruch mám.
Mad Max píše:Zdarec FUGO, můžeš sem napsat přesný postup jak postupovat, abych si mohl vyblikat Check Engine u svého BMW?
Na internetu jsem postup našel, ale je v něčině, bohužel jsem test neroschodil. Mám E34, 540iA r.v.94, si myslím, že by to měla také umět. Tabulku poruch mám.
Díky. Mad Max
jediny co potrebujes je to ze mas euro verzi ktera to proste nema propojeny s palubkou, tak natahnout drat, coz je docela opruz, pak uz jen postupovat dle manualu. funguje a podekovani fugovi ze byl nad tim ochotnej premejslet proc to u euroaut neslo
alp píše:Cuz, mohl by jsi prosim upresnit odkud kam drat ? Tipl bych si podle schematu 8 na DMEku privest na zarovku v palubovce ? Pripadne 8ku pin z DME na zarovku ku zemi? (kdyby se mi nechtelo rozdelavat pul auta
Je to tak? Nerad bych to zapojil a odkrouhl si jednotku
ve schematech ten drat nakreslenej je, ale ve skutecnosti nevede, v mym aute dokonce od palubky vedl drat podle barvy nekam pryc, a z dme drat nekam pryc taky podle barvy ale proste nebyly propojeny.
u DME 1.7 je tušim ta 8 a natáhnout tušim na pin 11 palubky, postupujte dle schématu. Z jednotky ten kabel jde a z palubky taky ale někde ve svazku to není propojený, takže se paralelně natáhne novej.
Postup je:
zapnout klíček do kontrolek, u mě až zhasne kontrolka EML u V8 nevim tam EML není, 5 stisknout plyn pedál až do kick down během cca 5sec (nevim teda jak u manuálu jestli je tam nějaký spínač), potom začne kontrolka vyblikávat kody.
Fugo píše:u DME 1.7 je tušim ta 8 a natáhnout tušim na pin 11 palubky, postupujte dle schématu. Z jednotky ten kabel jde a z palubky taky ale někde ve svazku to není propojený, takže se paralelně natáhne novej. Postup je: zapnout klíček do kontrolek, u mě až zhasne kontrolka EML u V8 nevim tam EML není, 5 stisknout plyn pedál až do kick down během cca 5sec (nevim teda jak u manuálu jestli je tam nějaký spínač), potom začne kontrolka vyblikávat kody.
jo to s tim zhasnutim eml je nutny pripomenout, ja kvuli tomu trikrat prochazel ten drat proc to nejde ze to je blbost (jo manualy maj kickdown spinac)
tak jsem dnes našel ještě v německu že vozy s DME 1.2 a 1.3 by to mělo jít také (bez záruky, schéma jsem nekontroloval) ale napojíní na kontrolku CHECK ENGINE by mělo být z pinu 15 ECU, tak to někdo zkuste.
není na tom nic divnýho, každou chvíli se mě na to někdo ptal a já jen dával odkaz na toto vlákno, tak jsem prostě připsal nový info. Proč chodit na diagnostiku když tohle většinou pomůže zdarma.
když já na sloh moc nejsem, kolikrát jsem si říkal že něco napíšu o svým autě a skončilo to jen tím co jsem napsal u sebe na stránkách, nějak mě to nejde.
opravdu, na 730, jednotka z roku 87 a taky to vyblikavat umi... nevim ani proc mam tu palubku propojenou s DME i kdyz nemam americkou verzi. ale regulerni euro. a dodelavany to neni. ale funguje to
Na tds to také funguje,akorát na kody sehnat klíč asi nemožné.Budu si ho muset udělat sám simulací různých závad a pak to překontroluji modicem.Myslím,že to funguje i na ABS.Závady to také maže,docela zajímavá zkušenost díky mistru Fugovi.