Martinéz píše:taky jen zareaguju na zvasty typu ze u auta za 700k ci za mic ze se neresi spotreba.. proc si asi tech nekolik desitek tisic lidi rocne u nas poridi treba novyho Passata za milion v blbym 140PS TDicku? To jsou asi blbci, kdyz maji tolik penez a nesahnou po silnym benalu.. no a proc je suverenne nejprodavanejsi e65kou 730d, ktera v Social Edition Plus vyjde na 2 a pul mega? Protoze jsou asi vsichni podobne situovani zakaznici uplny magori..
..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe..
..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..
Si myslím že Martinez to přesně napsal,a poslední můj názor k naftě ,,ano nafta se cenově dotáhla na benal ,je tu riziko v případě závady na turbu,vstřiky/tady je to nešvar českých podnikatelských kruhu v oboru výroby a distribuce paliv/ al přiznejme že jsou i lidé kteří by do svého auta nalili třeba i vyjetý olej hlavněře je to levné!!!, no a pak ten důsledek se dostaví záhy
jinak si myslím že když se s tím zachází slušně a člověk si může natankovat kvalitně tak nemusí vstřiky odejit ve 180 tisících ,,mám v itálii kamaráda a ten má na své 330d z roku 2001 245 tis na pův vstřiky!,,
a co se týká ůspory paliva oproti benalu to je jasné já mám 730d a dostal jsem se i na průměr 6,7 po dálnici běžně mám 7.5 a nijak nešetřím město 9,2 jezdím tu samou trasu už 7let ,vyzkoušel jsem ůž několik aut a na jedno obzvlášt vzpomínam a8 4.2q,, na benál se to prostě nedalo!!! to byl záhul až po namontování sekvenc lpg se to zlepšilo na neuvěřitelných 10-11 ltr.lpg pak jsem koupil 523i a na benál se prostě takové štreky s takovým průběhem km nedaly jezdit ,,jezdím 100 tis km rok takže i 523 trojka dostala lpg, ale jelikož jsem byl vždy příznivcem do naft mot, tak jsem se vrátil vybral nejrozumnější motorizaci a mám klid,a sklidným svědomím prohlašuji dáli mo pan bůh zdraví a bude se dářit tak si za něj čas koupim zase 730 v e65 PS.ale zatím neni důvod 38osmičku měnit je to skvělé auto.
