-------------V TOM S TEBOU SOUHLASIMAtila píše:Poridit si auto za podobne penize pro cloveka s tak limitovanym prijmem povazuji za stejny magorismus jako pujcku na vanocni darky, dovolenou a nebo placatou televizi. Je to rekneme znamka jiste financni negramotnosti, i kdyz uznavam ze spousta firem je z podobnych hlupaku velmi dobre ziva.
Jenom jako drobnou ukazku finacni primerenosti bych udal, ze samotna havarijni pojistka na takove auto vyjde na vice nez je jeho MESICNI plat a to i pri pouziti levnejsi alternativy pojisteni od CPP a ne napriklad bezne pojistky od Allianz, ktera by stala ty jeho mesicni platy rovnou dva.
Ano, E65 je velmi zajimave a prijemne vozidlo, ale rozhodne neni urcena lidem, kteri nejsou schopni vydelat alespon trochu seriozni penize.
Chapu, ze si lide chteji naplnit sve sny, ale meli by i tak mit jistou miru a byt schopni sve sny ukocirovat na miru alespon trochu primerenou jejich financnim moznostem.
nejvhodnější motorizace pro E65
-
RENDA
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
-
krakatit
- Registrovaný
- Příspěvky: 812
- Registrován: ned 16.01.2005 01:00
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
taky jen zareaguju na zvasty typu ze u auta za 700k ci za mic ze se neresi spotreba.. proc si asi tech nekolik desitek tisic lidi rocne u nas poridi treba novyho Passata za milion v blbym 140PS TDicku? To jsou asi blbci, kdyz maji tolik penez a nesahnou po silnym benalu.. no a proc je suverenne nejprodavanejsi e65kou 730d, ktera v Social Edition Plus vyjde na 2 a pul mega? Protoze jsou asi vsichni podobne situovani zakaznici uplny magori..
..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe..
..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..
..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe..
..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..
-
giovanny
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
- Klubové ID: 1934
Si myslím že Martinez to přesně napsal,a poslední můj názor k naftě ,,ano nafta se cenově dotáhla na benal ,je tu riziko v případě závady na turbu,vstřiky/tady je to nešvar českých podnikatelských kruhu v oboru výroby a distribuce paliv/ al přiznejme že jsou i lidé kteří by do svého auta nalili třeba i vyjetý olej hlavněře je to levné!!!, no a pak ten důsledek se dostaví záhyMartinéz píše:taky jen zareaguju na zvasty typu ze u auta za 700k ci za mic ze se neresi spotreba.. proc si asi tech nekolik desitek tisic lidi rocne u nas poridi treba novyho Passata za milion v blbym 140PS TDicku? To jsou asi blbci, kdyz maji tolik penez a nesahnou po silnym benalu.. no a proc je suverenne nejprodavanejsi e65kou 730d, ktera v Social Edition Plus vyjde na 2 a pul mega? Protoze jsou asi vsichni podobne situovani zakaznici uplny magori..
..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe..![]()
..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..
jinak si myslím že když se s tím zachází slušně a člověk si může natankovat kvalitně tak nemusí vstřiky odejit ve 180 tisících ,,mám v itálii kamaráda a ten má na své 330d z roku 2001 245 tis na pův vstřiky!,,
a co se týká ůspory paliva oproti benalu to je jasné já mám 730d a dostal jsem se i na průměr 6,7 po dálnici běžně mám 7.5 a nijak nešetřím město 9,2 jezdím tu samou trasu už 7let ,vyzkoušel jsem ůž několik aut a na jedno obzvlášt vzpomínam a8 4.2q,, na benál se to prostě nedalo!!! to byl záhul až po namontování sekvenc lpg se to zlepšilo na neuvěřitelných 10-11 ltr.lpg pak jsem koupil 523i a na benál se prostě takové štreky s takovým průběhem km nedaly jezdit ,,jezdím 100 tis km rok takže i 523 trojka dostala lpg, ale jelikož jsem byl vždy příznivcem do naft mot, tak jsem se vrátil vybral nejrozumnější motorizaci a mám klid,a sklidným svědomím prohlašuji dáli mo pan bůh zdraví a bude se dářit tak si za něj čas koupim zase 730 v e65 PS.ale zatím neni důvod 38osmičku měnit je to skvělé auto.
-
rades
- Registrovaný
- Příspěvky: 175
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Mam 540i,kde je 4,4 V8 a vřele doporučuji. Dlouhodobá spotřeba dle bc 13.2Do 7er bych ten 3.0d taky nesnesl.ettore píše:Vážení, jsem rád, že se nám diskuze úspěšně vyvíjí a názory se začínají tříbit. Pokud mi někdo přesvědčí, že spotřeba u 740i, případně 745i nebo 750i je do 14 litrů (ne eko-rally) tak asi neváhám, ale spotřeba +16 mne přeci jenom trochu děsí a jak tu někdo správně poznamenal, lze utrácet i rozumnějším způsobem než jen u pumpy. Přeji Všem úspěšný 2007.
-
TOMe39
- Registrovaný
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
rades
- Registrovaný
- Příspěvky: 175
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Tak Tak, přesně moje řečTOMe39 píše:Vždyť to říkám pořád: V8 benzín - lpg - ideál...
-
ettore
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 27.12.2006 01:00
-
AdaM5
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
Ja mam podobnej nazor jako vy.A vubec si nemyslim ze u auta za 700kkc se neresi spotreba to je proste blbost.Nekdo si koupi auto jen aby ho nekam dovezlo a kdyz ma hodne penez tak si koupi silny auto a muze mu bejt jedno co to zere a kolik to zere.Ale clovek co vydelava prumerny penize a auta jsou jeho zivot tak si nasetri na podobny auto jako zminovany bohac, ale spotrebu bude samozrejme dost resit.giovanny píše:Si myslím že Martinez to přesně napsal,a poslední můj názor k naftě ,,ano nafta se cenově dotáhla na benal ,je tu riziko v případě závady na turbu,vstřiky/tady je to nešvar českých podnikatelských kruhu v oboru výroby a distribuce paliv/ al přiznejme že jsou i lidé kteří by do svého auta nalili třeba i vyjetý olej hlavněře je to levné!!!, no a pak ten důsledek se dostaví záhyMartinéz píše:taky jen zareaguju na zvasty typu ze u auta za 700k ci za mic ze se neresi spotreba.. proc si asi tech nekolik desitek tisic lidi rocne u nas poridi treba novyho Passata za milion v blbym 140PS TDicku? To jsou asi blbci, kdyz maji tolik penez a nesahnou po silnym benalu.. no a proc je suverenne nejprodavanejsi e65kou 730d, ktera v Social Edition Plus vyjde na 2 a pul mega? Protoze jsou asi vsichni podobne situovani zakaznici uplny magori..
..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe..![]()
..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..
jinak si myslím že když se s tím zachází slušně a člověk si může natankovat kvalitně tak nemusí vstřiky odejit ve 180 tisících ,,mám v itálii kamaráda a ten má na své 330d z roku 2001 245 tis na pův vstřiky!,,
a co se týká ůspory paliva oproti benalu to je jasné já mám 730d a dostal jsem se i na průměr 6,7 po dálnici běžně mám 7.5 a nijak nešetřím město 9,2 jezdím tu samou trasu už 7let ,vyzkoušel jsem ůž několik aut a na jedno obzvlášt vzpomínam a8 4.2q,, na benál se to prostě nedalo!!! to byl záhul až po namontování sekvenc lpg se to zlepšilo na neuvěřitelných 10-11 ltr.lpg pak jsem koupil 523i a na benál se prostě takové štreky s takovým průběhem km nedaly jezdit ,,jezdím 100 tis km rok takže i 523 trojka dostala lpg, ale jelikož jsem byl vždy příznivcem do naft mot, tak jsem se vrátil vybral nejrozumnější motorizaci a mám klid,a sklidným svědomím prohlašuji dáli mo pan bůh zdraví a bude se dářit tak si za něj čas koupim zase 730 v e65 PS.ale zatím neni důvod 38osmičku měnit je to skvělé auto.
Jinak v e65 jsem bohuzel nejel ale cetl jsem uz spoustu recenzi a postrehu s timto autem.A osobne si taky myslim ze 730d je dostacujici, ale kdyby ty penize byly tak bych koupil tu 740d a uplne nejvic 745d protoze to musi trhat silnice
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
ettore
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 27.12.2006 01:00
-
Deli
- Registrovaný
- Příspěvky: 580
- Registrován: ned 30.04.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 914
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
Urcite dej vedet sve poznatky.. tata ma uplne to same ve stribre 4/05 a zatim spokojenost. Presedal z MB E320 CDI a zmena hlavne ve velikosti a pojeti designu. Resilo se jen par musek v elektrice u Bychla, jinak najeto 40tis km a nic. Spotreba dlouhodoba 8,1l. Jo a trochu nas prekvapilo, ze do vozu jsou trochu razy od kol (asi tiha), prestoze 18ky na e65 jsou dost balony. A jeste trocha vibraci od motoru v urcitejch situacich + vibrace do volantu. Asi dan za presny rizeni.ettore píše:Vážení, tak jsem se nakonec rozhodl a pořídil BMW 730d E65 po faceliftu. Všem diskutujícím děkuji za jejich názory a až mne přejde prvotní nadšení, přispěji se svými poznatky a zkušenostmi z provozu.
Jinak muj nejnovejsi poznatek ze to auto se ridi o dost lip a mozna i jisteji nez e61 530d 04 se kterou jsem jel predevcirem z Rakouska. Mozna to bylo tim, ze bylo nalozeny, ale stejne, na kolena jsem nesel. 730d 170kw je dobra volba...
-
krakatit
- Registrovaný
- Příspěvky: 812
- Registrován: ned 16.01.2005 01:00
tak jestli ta vase sedmicka nema zadny problem s napravou tak ty razy od kol ma i E38, je to asi nejaky neduh....Martinéz píše:Urcite dej vedet sve poznatky.. tata ma uplne to same ve stribre 4/05 a zatim spokojenost. Presedal z MB E320 CDI a zmena hlavne ve velikosti a pojeti designu. Resilo se jen par musek v elektrice u Bychla, jinak najeto 40tis km a nic. Spotreba dlouhodoba 8,1l. Jo a trochu nas prekvapilo, ze do vozu jsou trochu razy od kol (asi tiha), prestoze 18ky na e65 jsou dost balony. A jeste trocha vibraci od motoru v urcitejch situacich + vibrace do volantu. Asi dan za presny rizeni.ettore píše:Vážení, tak jsem se nakonec rozhodl a pořídil BMW 730d E65 po faceliftu. Všem diskutujícím děkuji za jejich názory a až mne přejde prvotní nadšení, přispěji se svými poznatky a zkušenostmi z provozu.
Jinak muj nejnovejsi poznatek ze to auto se ridi o dost lip a mozna i jisteji nez e61 530d 04 se kterou jsem jel predevcirem z Rakouska. Mozna to bylo tim, ze bylo nalozeny, ale stejne, na kolena jsem nesel. 730d 170kw je dobra volba...
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
problem by byt nemel.. nema skoro nic najeto. rekl bych ze to bude tim, ze je to tezka kara. teda to neni sam o sobe duvod, mergly tohle nedelaj. ale mergly jsou plavnejsi a mekci, u 7 se snaha o komunikativni podvozek a dobry jizdni vlastnosti proste projevujou tim, ze jeho naladeni nerozdejchava nerovnosti tak jako jiny auta.. ale co, stejne je to skvela jizda..
-
krakatit
- Registrovaný
- Příspěvky: 812
- Registrován: ned 16.01.2005 01:00
sedmicka je asi hold vice sportovnejsi a mercedes zase pohodlnejsi.... jak rikas ty... ale kdyz by si clovek kupoval novou sedmu tak by chtel aby to nedelalo stejny veci jako starsi E38Martinéz píše:problem by byt nemel.. nema skoro nic najeto. rekl bych ze to bude tim, ze je to tezka kara. teda to neni sam o sobe duvod, mergly tohle nedelaj. ale mergly jsou plavnejsi a mekci, u 7 se snaha o komunikativni podvozek a dobry jizdni vlastnosti proste projevujou tim, ze jeho naladeni nerozdejchava nerovnosti tak jako jiny auta.. ale co, stejne je to skvela jizda..
-
Hozdic
- Registrovaný
- Příspěvky: 115
- Registrován: pát 13.10.2006 00:00
- Bydliště: Východní Čechy
naprosto s tebou souhlasím...... Ten 3.0d je lenochod a člověk co si pořizule 2,2t těžký auto by měl zvážit co tam bude mít za motor..... Prostě nekterý motory v 7-mách bych zrušilgogoho píše:Co to je běžné použití???? To nechápu.......Já vám nechci nějak vyvracet vaše názory na diesel, ale někdy se v těch obouch autech alespoň svezte.Ten 3.0d je tak do 3řady....Ale nová e65 je o dost těžší víte.....a ten 730d tam neni nic moc.....Já jezdim se 745 za 10-12 litrů a to celkem rychle......Takže ty 2 litry mě fakt nezajímaji....A neni to rozdíl 6 litrů jak se zde píše.......
-
Hozdic
- Registrovaný
- Příspěvky: 115
- Registrován: pát 13.10.2006 00:00
- Bydliště: Východní Čechy
-
vlhko
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: čtv 08.03.2007 01:00
tak sem se dneska e65 730dA povozil a musim rict zklamani jak z automatu tak z toho jaka je to lina svine.. dobre tak na couracky po okreskach ne jet tim v noci po dalnici 150km/h... predjizdet v kopci fakt pruser
radsi priplatit 2-3l/100km a koupit 745i..preci kdyz uz mam na car za 2 mil tak me 2000kč měsíčně za benzín navíc nerozhodí ne??
-
Greg
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: pon 11.04.2005 00:00
- Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
- Klubové ID: 660
ne vsichni kupuji nove za 2 miliony a vic, ceny ojetych dnes u zacinaji na pul milionu a kolem 700k uz koupis slusne auto... a otazka spotreby je otazka charakteru, znam lidi co si koupi auto i za 3 mega a pak stejne resi ze jim zere o litr vic nez to predchozi a ze jim to vadi... nechci tim ale rici ze je to spatne, hold nekdo spotrebu resi a jiny ne. tot vsevlhko píše:tak sem se dneska e65 730dA povozil a musim rict zklamani jak z automatu tak z toho jaka je to lina svine.. dobre tak na couracky po okreskach ne jet tim v noci po dalnici 150km/h... predjizdet v kopci fakt pruserradsi priplatit 2-3l/100km a koupit 745i..preci kdyz uz mam na car za 2 mil tak me 2000kč měsíčně za benzín navíc nerozhodí ne??
