Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nejvhodnější motorizace pro E65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
RENDA
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00

#41 Příspěvek od RENDA »

Atila píše:Poridit si auto za podobne penize pro cloveka s tak limitovanym prijmem povazuji za stejny magorismus jako pujcku na vanocni darky, dovolenou a nebo placatou televizi. Je to rekneme znamka jiste financni negramotnosti, i kdyz uznavam ze spousta firem je z podobnych hlupaku velmi dobre ziva.
Jenom jako drobnou ukazku finacni primerenosti bych udal, ze samotna havarijni pojistka na takove auto vyjde na vice nez je jeho MESICNI plat a to i pri pouziti levnejsi alternativy pojisteni od CPP a ne napriklad bezne pojistky od Allianz, ktera by stala ty jeho mesicni platy rovnou dva.
Ano, E65 je velmi zajimave a prijemne vozidlo, ale rozhodne neni urcena lidem, kteri nejsou schopni vydelat alespon trochu seriozni penize.
Chapu, ze si lide chteji naplnit sve sny, ale meli by i tak mit jistou miru a byt schopni sve sny ukocirovat na miru alespon trochu primerenou jejich financnim moznostem.
-------------V TOM S TEBOU SOUHLASIM :idea: -----ALE TO VIS -ZIT NA DLUH A NAD SVE MOZNOSTI -JE TREND TETO NECHUTNE DOBY. :evil: ...................A SLABSI JEDINCI PROSTE PODLEHNOU :roll: ----------------RENDA :idea: :?
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#42 Příspěvek od krakatit »

padly tady veci jako ze jen havarijni pojistka je vyssi nez mesicni plat (mysleno asi u lidi s 40 000,-) priklad: 6 let stara 740 stoji asi 27000 na havarijnim rocne... pri 3 letech splaceni to dela 84 000kc na havarijnim... takze je to tak nejak jak nekdo napsal... u E65 to bude 2x tolik
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#43 Příspěvek od Martinéz »

taky jen zareaguju na zvasty typu ze u auta za 700k ci za mic ze se neresi spotreba.. proc si asi tech nekolik desitek tisic lidi rocne u nas poridi treba novyho Passata za milion v blbym 140PS TDicku? To jsou asi blbci, kdyz maji tolik penez a nesahnou po silnym benalu.. no a proc je suverenne nejprodavanejsi e65kou 730d, ktera v Social Edition Plus vyjde na 2 a pul mega? Protoze jsou asi vsichni podobne situovani zakaznici uplny magori..

..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe.. :roll:


..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it

#44 Příspěvek od giovanny »

Martinéz píše:taky jen zareaguju na zvasty typu ze u auta za 700k ci za mic ze se neresi spotreba.. proc si asi tech nekolik desitek tisic lidi rocne u nas poridi treba novyho Passata za milion v blbym 140PS TDicku? To jsou asi blbci, kdyz maji tolik penez a nesahnou po silnym benalu.. no a proc je suverenne nejprodavanejsi e65kou 730d, ktera v Social Edition Plus vyjde na 2 a pul mega? Protoze jsou asi vsichni podobne situovani zakaznici uplny magori..

..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe.. :roll:


..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..


Si myslím že Martinez to přesně napsal,a poslední můj názor k naftě ,,ano nafta se cenově dotáhla na benal ,je tu riziko v případě závady na turbu,vstřiky/tady je to nešvar českých podnikatelských kruhu v oboru výroby a distribuce paliv/ al přiznejme že jsou i lidé kteří by do svého auta nalili třeba i vyjetý olej hlavněře je to levné!!!, no a pak ten důsledek se dostaví záhy

jinak si myslím že když se s tím zachází slušně a člověk si může natankovat kvalitně tak nemusí vstřiky odejit ve 180 tisících ,,mám v itálii kamaráda a ten má na své 330d z roku 2001 245 tis na pův vstřiky!,,

a co se týká ůspory paliva oproti benalu to je jasné já mám 730d a dostal jsem se i na průměr 6,7 po dálnici běžně mám 7.5 a nijak nešetřím město 9,2 jezdím tu samou trasu už 7let ,vyzkoušel jsem ůž několik aut a na jedno obzvlášt vzpomínam a8 4.2q,, na benál se to prostě nedalo!!! to byl záhul až po namontování sekvenc lpg se to zlepšilo na neuvěřitelných 10-11 ltr.lpg pak jsem koupil 523i a na benál se prostě takové štreky s takovým průběhem km nedaly jezdit ,,jezdím 100 tis km rok takže i 523 trojka dostala lpg, ale jelikož jsem byl vždy příznivcem do naft mot, tak jsem se vrátil vybral nejrozumnější motorizaci a mám klid,a sklidným svědomím prohlašuji dáli mo pan bůh zdraví a bude se dářit tak si za něj čas koupim zase 730 v e65 PS.ale zatím neni důvod 38osmičku měnit je to skvělé auto. :P
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#45 Příspěvek od rades »

ettore píše:Vážení, jsem rád, že se nám diskuze úspěšně vyvíjí a názory se začínají tříbit. Pokud mi někdo přesvědčí, že spotřeba u 740i, případně 745i nebo 750i je do 14 litrů (ne eko-rally) tak asi neváhám, ale spotřeba +16 mne přeci jenom trochu děsí a jak tu někdo správně poznamenal, lze utrácet i rozumnějším způsobem než jen u pumpy. Přeji Všem úspěšný 2007.


Mam 540i,kde je 4,4 V8 a vřele doporučuji. Dlouhodobá spotřeba dle bc 13.2Do 7er bych ten 3.0d taky nesnesl.
TOMe39
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#46 Příspěvek od TOMe39 »

Vždyť to říkám pořád: V8 benzín - lpg - ideál... 8)
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#47 Příspěvek od rades »

TOMe39 píše:Vždyť to říkám pořád: V8 benzín - lpg - ideál... 8)


Tak Tak, přesně moje řeč :lol: . Už to tu bylo řečeno několikrát. Měl jsem možnost vyzkoušet docela dost motorů a dle mého názoru motory V8 předělané na LPG-samozdřejmě přímý vstřik je momentálmě ta nejlepší volba- svezeš se,náklady na pohonné hmoty zhruba stejné jako diesel(spíš nižší) a odpadá riziko drahých oprav diesel commonrailů.
ettore
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 27.12.2006 01:00

#48 Příspěvek od ettore »

Vážení, děkuji Všem za příspěvky, mám ještě poslední otázku co se týče podvozku. Je důležité aby auto bylo vybaveno Dynamic, nebo ted už noveji Adaptive Drive, nebo to na jízdních vlastnostech téměř nepoznám?.
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od AdaM5 »

giovanny píše:
Martinéz píše:taky jen zareaguju na zvasty typu ze u auta za 700k ci za mic ze se neresi spotreba.. proc si asi tech nekolik desitek tisic lidi rocne u nas poridi treba novyho Passata za milion v blbym 140PS TDicku? To jsou asi blbci, kdyz maji tolik penez a nesahnou po silnym benalu.. no a proc je suverenne nejprodavanejsi e65kou 730d, ktera v Social Edition Plus vyjde na 2 a pul mega? Protoze jsou asi vsichni podobne situovani zakaznici uplny magori..

..tohle skutecne muze napsat jen clovek, kterej vydelava 10 cistyho a mysli si, ze uspesnejm lidem se sypou penize do klina z nebe.. :roll:


..btw jak uz jsem psal jinde, 730d bych se vubec nebal. Mam zkusenost s 231k verzi a i po Praze se da jezdit do 10 (coz u 8valu v d prej moc nejde), na predjizdeni atd ma stale vic dynamiky nez 95% aut na ceskejch silnicich..


Si myslím že Martinez to přesně napsal,a poslední můj názor k naftě ,,ano nafta se cenově dotáhla na benal ,je tu riziko v případě závady na turbu,vstřiky/tady je to nešvar českých podnikatelských kruhu v oboru výroby a distribuce paliv/ al přiznejme že jsou i lidé kteří by do svého auta nalili třeba i vyjetý olej hlavněře je to levné!!!, no a pak ten důsledek se dostaví záhy

jinak si myslím že když se s tím zachází slušně a člověk si může natankovat kvalitně tak nemusí vstřiky odejit ve 180 tisících ,,mám v itálii kamaráda a ten má na své 330d z roku 2001 245 tis na pův vstřiky!,,

a co se týká ůspory paliva oproti benalu to je jasné já mám 730d a dostal jsem se i na průměr 6,7 po dálnici běžně mám 7.5 a nijak nešetřím město 9,2 jezdím tu samou trasu už 7let ,vyzkoušel jsem ůž několik aut a na jedno obzvlášt vzpomínam a8 4.2q,, na benál se to prostě nedalo!!! to byl záhul až po namontování sekvenc lpg se to zlepšilo na neuvěřitelných 10-11 ltr.lpg pak jsem koupil 523i a na benál se prostě takové štreky s takovým průběhem km nedaly jezdit ,,jezdím 100 tis km rok takže i 523 trojka dostala lpg, ale jelikož jsem byl vždy příznivcem do naft mot, tak jsem se vrátil vybral nejrozumnější motorizaci a mám klid,a sklidným svědomím prohlašuji dáli mo pan bůh zdraví a bude se dářit tak si za něj čas koupim zase 730 v e65 PS.ale zatím neni důvod 38osmičku měnit je to skvělé auto. :P


Ja mam podobnej nazor jako vy.A vubec si nemyslim ze u auta za 700kkc se neresi spotreba to je proste blbost.Nekdo si koupi auto jen aby ho nekam dovezlo a kdyz ma hodne penez tak si koupi silny auto a muze mu bejt jedno co to zere a kolik to zere.Ale clovek co vydelava prumerny penize a auta jsou jeho zivot tak si nasetri na podobny auto jako zminovany bohac, ale spotrebu bude samozrejme dost resit.

Jinak v e65 jsem bohuzel nejel ale cetl jsem uz spoustu recenzi a postrehu s timto autem.A osobne si taky myslim ze 730d je dostacujici, ale kdyby ty penize byly tak bych koupil tu 740d a uplne nejvic 745d protoze to musi trhat silnice :)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#50 Příspěvek od Martinéz »

745d je nastupce 740d..vymenil ho. Jinak u ojetych e65 je rozdil v cene u dieselu 6val a V8 zanedbatelnej, tam bych volil jasne. U novyho auta je to ale rana:(
ettore
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 27.12.2006 01:00

#51 Příspěvek od ettore »

Vážení, tak jsem se nakonec rozhodl a pořídil BMW 730d E65 po faceliftu. Všem diskutujícím děkuji za jejich názory a až mne přejde prvotní nadšení, přispěji se svými poznatky a zkušenostmi z provozu.
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň

#52 Příspěvek od Deli »

Tak ať slouží :)

Mě se teda E65 před líbila víc, ale proti gustu... ;)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#53 Příspěvek od Martinéz »

ettore píše:Vážení, tak jsem se nakonec rozhodl a pořídil BMW 730d E65 po faceliftu. Všem diskutujícím děkuji za jejich názory a až mne přejde prvotní nadšení, přispěji se svými poznatky a zkušenostmi z provozu.


Urcite dej vedet sve poznatky.. tata ma uplne to same ve stribre 4/05 a zatim spokojenost. Presedal z MB E320 CDI a zmena hlavne ve velikosti a pojeti designu. Resilo se jen par musek v elektrice u Bychla, jinak najeto 40tis km a nic. Spotreba dlouhodoba 8,1l. Jo a trochu nas prekvapilo, ze do vozu jsou trochu razy od kol (asi tiha), prestoze 18ky na e65 jsou dost balony. A jeste trocha vibraci od motoru v urcitejch situacich + vibrace do volantu. Asi dan za presny rizeni.

Jinak muj nejnovejsi poznatek ze to auto se ridi o dost lip a mozna i jisteji nez e61 530d 04 se kterou jsem jel predevcirem z Rakouska. Mozna to bylo tim, ze bylo nalozeny, ale stejne, na kolena jsem nesel. 730d 170kw je dobra volba... :!:
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#54 Příspěvek od krakatit »

Martinéz píše:
ettore píše:Vážení, tak jsem se nakonec rozhodl a pořídil BMW 730d E65 po faceliftu. Všem diskutujícím děkuji za jejich názory a až mne přejde prvotní nadšení, přispěji se svými poznatky a zkušenostmi z provozu.


Urcite dej vedet sve poznatky.. tata ma uplne to same ve stribre 4/05 a zatim spokojenost. Presedal z MB E320 CDI a zmena hlavne ve velikosti a pojeti designu. Resilo se jen par musek v elektrice u Bychla, jinak najeto 40tis km a nic. Spotreba dlouhodoba 8,1l. Jo a trochu nas prekvapilo, ze do vozu jsou trochu razy od kol (asi tiha), prestoze 18ky na e65 jsou dost balony. A jeste trocha vibraci od motoru v urcitejch situacich + vibrace do volantu. Asi dan za presny rizeni.

Jinak muj nejnovejsi poznatek ze to auto se ridi o dost lip a mozna i jisteji nez e61 530d 04 se kterou jsem jel predevcirem z Rakouska. Mozna to bylo tim, ze bylo nalozeny, ale stejne, na kolena jsem nesel. 730d 170kw je dobra volba... :!:


tak jestli ta vase sedmicka nema zadny problem s napravou tak ty razy od kol ma i E38, je to asi nejaky neduh....
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#55 Příspěvek od Martinéz »

problem by byt nemel.. nema skoro nic najeto. rekl bych ze to bude tim, ze je to tezka kara. teda to neni sam o sobe duvod, mergly tohle nedelaj. ale mergly jsou plavnejsi a mekci, u 7 se snaha o komunikativni podvozek a dobry jizdni vlastnosti proste projevujou tim, ze jeho naladeni nerozdejchava nerovnosti tak jako jiny auta.. ale co, stejne je to skvela jizda..
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#56 Příspěvek od krakatit »

Martinéz píše:problem by byt nemel.. nema skoro nic najeto. rekl bych ze to bude tim, ze je to tezka kara. teda to neni sam o sobe duvod, mergly tohle nedelaj. ale mergly jsou plavnejsi a mekci, u 7 se snaha o komunikativni podvozek a dobry jizdni vlastnosti proste projevujou tim, ze jeho naladeni nerozdejchava nerovnosti tak jako jiny auta.. ale co, stejne je to skvela jizda..


sedmicka je asi hold vice sportovnejsi a mercedes zase pohodlnejsi.... jak rikas ty... ale kdyz by si clovek kupoval novou sedmu tak by chtel aby to nedelalo stejny veci jako starsi E38
Hozdic
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: pát 13.10.2006 00:00
Bydliště: Východní Čechy

#57 Příspěvek od Hozdic »

gogoho píše:Co to je běžné použití???? To nechápu.......Já vám nechci nějak vyvracet vaše názory na diesel, ale někdy se v těch obouch autech alespoň svezte.Ten 3.0d je tak do 3řady....Ale nová e65 je o dost těžší víte.....a ten 730d tam neni nic moc.....Já jezdim se 745 za 10-12 litrů a to celkem rychle......Takže ty 2 litry mě fakt nezajímaji....A neni to rozdíl 6 litrů jak se zde píše.......


naprosto s tebou souhlasím...... Ten 3.0d je lenochod a člověk co si pořizule 2,2t těžký auto by měl zvážit co tam bude mít za motor..... Prostě nekterý motory v 7-mách bych zrušil :!: Tento patří mezi ně :!:
Hozdic
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: pát 13.10.2006 00:00
Bydliště: Východní Čechy

#58 Příspěvek od Hozdic »

760il :D
vlhko
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.03.2007 01:00

#59 Příspěvek od vlhko »

tak sem se dneska e65 730dA povozil a musim rict zklamani jak z automatu tak z toho jaka je to lina svine.. dobre tak na couracky po okreskach ne jet tim v noci po dalnici 150km/h... predjizdet v kopci fakt pruser :-( radsi priplatit 2-3l/100km a koupit 745i..preci kdyz uz mam na car za 2 mil tak me 2000kč měsíčně za benzín navíc nerozhodí ne??
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Greg »

vlhko píše:tak sem se dneska e65 730dA povozil a musim rict zklamani jak z automatu tak z toho jaka je to lina svine.. dobre tak na couracky po okreskach ne jet tim v noci po dalnici 150km/h... predjizdet v kopci fakt pruser :-( radsi priplatit 2-3l/100km a koupit 745i..preci kdyz uz mam na car za 2 mil tak me 2000kč měsíčně za benzín navíc nerozhodí ne??


ne vsichni kupuji nove za 2 miliony a vic, ceny ojetych dnes u zacinaji na pul milionu a kolem 700k uz koupis slusne auto... a otazka spotreby je otazka charakteru, znam lidi co si koupi auto i za 3 mega a pak stejne resi ze jim zere o litr vic nez to predchozi a ze jim to vadi... nechci tim ale rici ze je to spatne, hold nekdo spotrebu resi a jiny ne. tot vse
Odpovědět