Dotaz na majitele 750
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
Pánové potřeboval bych zjistit jakou teplotu nasávaného vzduchu (IAT)má seriová 750, nejlépe po delší jízdě ihned po zastavení bez vypnutí motoru, je mě jasný že nikdo z vás na to nemá budík a ani nepoužívá dataloging, stačilo by mě to alespoň orientačně tak že sáhnete na sání a odhadnete teplotu, do 60stC by jste měli na sání ještě udržet ruku. Děkuji.
-
tomboss
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
-
tomboss
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
max-max
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 19.08.2004 00:00
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
teoreticky ano, ale V12 prostě zabírá celý motorový prostor a sání jsou nad výfukama, a jsou rozpálený, samozřejmě by bylo nejlepší kdybych vděl přímo hodnotu z čidla teploty vzduchu, ale pochybuju že někdo k vůli mě bude mít rozebranej E-box a konektor ECU a bude mě to měřit multimetrem na kabelu co vede z čidla do ECU, samozřejmě pokud se někdo nabídne tak mu napíšu které to jsou piny,
A proč to potřebuju vědět? Jak jistě víte můj V12 má dvě turbodmychadla a samozřejmě intercoolery a teplotu nasávaného loguju do notebooku (mimo jiné taky, plnící tlak L+P strany,Teplotu výfukových plynů,Otáčky motoru,Širokopásmovou lambdu) a ta teplota po nastartování je skutečně shodná z venkovní ale jak se motor ohřívá tak ta teplota jde taky nahoru momentálně jsem někde na 50stC.
A proč to potřebuju vědět? Jak jistě víte můj V12 má dvě turbodmychadla a samozřejmě intercoolery a teplotu nasávaného loguju do notebooku (mimo jiné taky, plnící tlak L+P strany,Teplotu výfukových plynů,Otáčky motoru,Širokopásmovou lambdu) a ta teplota po nastartování je skutečně shodná z venkovní ale jak se motor ohřívá tak ta teplota jde taky nahoru momentálně jsem někde na 50stC.
-
hoboj
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
hoboj
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
jestli to chceš ještě změřit v různých režimech tak si řekni - ještě to mámFugo píše:takže ty 3volty odpovídají cca 30stC. Já jsem někde na 50stC když jedou ventilátory a nestojím na místě. Asi mě přes zimu čeká předělání IC na vodní chlazení s vlastním okruhem a pumpou pak ta IAT snad klesne alespoň na 40stC
napojené
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
