Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	e32 - automat nechce jet dopředu
- 
				Zave
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 7883
 - Registrován: sob 22.05.2004 00:00
 - Bydliště: Charlie's in da Starobrno
 - Klubové ID: 90
 - Kontaktovat uživatele:
 
Fpohode... Nejsem mlhovkar....darmon píše:no tak sorry, mlhovkariZave_M50 píše:Darmon: Ja s tim nic nemam spolecnyho... Ja se to dovedel az nejakou tu dobu po zniceni, tak mi tu nenadavej do mlhoFkaru ze sem se zucastnil liQidace prevodovky...A navic mlhoFkar nejsem...
![]()
Nechci se tu s nekym hadat a byt v rozporu!!!
- 
				RuDoSh
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 9986
 - Registrován: ned 20.04.2003 00:00
 - Bydliště: Zlín
 - Klubové ID: 5
 - Kontaktovat uživatele:
 
jsi mi rikal, ze s mlhovkama jezdis po meste, aby jsi vubec neco videlZave_M50 píše:Fpohode... Nejsem mlhovkar....darmon píše:no tak sorry, mlhovkariZave_M50 píše:Darmon: Ja s tim nic nemam spolecnyho... Ja se to dovedel az nejakou tu dobu po zniceni, tak mi tu nenadavej do mlhoFkaru ze sem se zucastnil liQidace prevodovky...A navic mlhoFkar nejsem...
![]()
Nechci se tu s nekym hadat a byt v rozporu!!!
![]()
![]()
- 
				psena
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2208
 - Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 58
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ivo píše:Hoši nechápu proč se k sobě takhle chováte já jsem si párkrát zkusil s mojí 750il hrabat a prostě tam dáš M (manuál) a jedničku a vypneš ASC a vše je v pohodě jelikož při samotném hrabání je u toho 12ti válce 3500otáček takže jediný co ničíš sou gumy![]()
![]()
no tak co stačí takhle ale znám to jen s 5.0 V12
Aha, takze tohle je 750i v manualu?
- 
				Zave
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 7883
 - Registrován: sob 22.05.2004 00:00
 - Bydliště: Charlie's in da Starobrno
 - Klubové ID: 90
 - Kontaktovat uživatele:
 
Nee... S cirou optikou to sviti lip...RuDoSh píše:jsi mi rikal, ze s mlhovkama jezdis po meste, aby jsi vubec neco videlZave_M50 píše:Fpohode... Nejsem mlhovkar....darmon píše:no tak sorry, mlhovkari![]()
![]()
![]()
![]()
hele u auta s man. převodovkou taky nevytočíš motor na 5 tis a nenarveš tam kvalt přes zuby. Takže u aut. musiš ve volnoběhu dát kvalt a potom teprv přidávat plyn, to M nebo E nebo S jsou jen volby pro režim jak ta převodovka má řadit M- manuální dáváš tam kvalty Ty, S sport vytáčí to kam až to jde a pak řadí další kvalt, E econom.
			
			
									
						
										
						- 
				RedBaron
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 940
 - Registrován: úte 02.09.2003 00:00
 - Bydliště: ČB
 - Klubové ID: 178
 - Kontaktovat uživatele:
 
Pšeňa: Když jsme jeli spolu, tak jsem měl [S][3], tedy sport režim, kterej točí až 6400 před přeřazením a režim, ve kterým to zařadí maximálně trojku. Když se jede ostřeji, vždycky je tam potom připravenej vhodnej kvalt a když ne, tak kickdown trvá do půl vteřinky. Když jsme potom sjížděli z Hosína přes Borek do ČB, tak jsem potom odřadil na [E][D], aby to řadilo i 4. a 5. stupeň, prostě normální projíždění tam, kde nemá cenu blbnout. Do vytočenýho neutrálu jsem nikdy neřadil. 
Manuál byl jen na starším čtyřkvaltu, tady jsou jen volby [S][E][*], tedy sport, ekonomic (běžná jízda) a zimní režim, kdy to zcela vynechává první rychlost a rozjíždí se to na to, co je zařazeno v kulise. Vypadá to složitě, ale je to fakt jednoduchý jak facka.
---
Tommano&spol.: S automatem se dá klidně i blbnout, jenom je největší píčovina to vytočit a mrsknout tam kvalt, jde do hajzlu obložení, a to je naprosto stejný případ jako u spojky v manuálu, schválně zkus kolikrát běžná spojka po sobě vydrží přenést moment přes gumy 235 nebo 255 když dáš plnej a pustíš ji.
Když je tam kvalt, tak to ani na suchým asfaltu nezahrabe ani bez ASC. Stejně tak moje 540iA a stejně tak 750iA mýho mechanika, natož 735iA mýho táty. Jasně, jde tomu pomoct nakopnutím brzdou, čímž se odlehčí zadek a prokluz umožní nebo prostě zatočit předek a utrhne se to taky, když je na to místo nebo trocha písečku pod kolem taky udělá své.
Přiznám se, že jsem žádný kolečka se svým autem nedělal a asi ani dělat nebudu, je to volovina. U 635CSi když jsem potřeboval odněkud rychle vypadnout opačným směrem, tak jsem dal plnej, pustil spojku, otočila se na pětníku a zmizela do opačnýho směru, jenže dělal jsem to jen když to mělo smysl a byl manuál a samosvor, což je na tyhle věci trochu líp konstruovaný.
Abys měl představu, kolik to bude stát, tak když jsme kupovali kompletní sadu na ZF4HP22 v 735iA, tzn. lamely, o-kroužky, ložiska, repase měniče a práce, stálo to 32 tisíc Kč.
Jenom bych někde nerad poslouchal, že automat se pořád sere, jak to někteří rádi prohlašují, protože s touhle převodovkou můj mechanik najezdil 2x200 tisíc kilometrů s károu a dalším autem na ní ze Švajcu, a to je na ní sakra jiná zátěž než si jen tak jezdit. Jenom se musí vědět, jak ji používat a čeho se vyvarovat.
Mrzí mě, že ti to tak dopadlo, ale aspoň bude zkušenost do budoucna. Takže přeju hodně štěstí, málo utracených peněz a brzo si zase hovět v kůži za volantem.
			
			
									
						
										
						Manuál byl jen na starším čtyřkvaltu, tady jsou jen volby [S][E][*], tedy sport, ekonomic (běžná jízda) a zimní režim, kdy to zcela vynechává první rychlost a rozjíždí se to na to, co je zařazeno v kulise. Vypadá to složitě, ale je to fakt jednoduchý jak facka.
---
Tommano&spol.: S automatem se dá klidně i blbnout, jenom je největší píčovina to vytočit a mrsknout tam kvalt, jde do hajzlu obložení, a to je naprosto stejný případ jako u spojky v manuálu, schválně zkus kolikrát běžná spojka po sobě vydrží přenést moment přes gumy 235 nebo 255 když dáš plnej a pustíš ji.
Když je tam kvalt, tak to ani na suchým asfaltu nezahrabe ani bez ASC. Stejně tak moje 540iA a stejně tak 750iA mýho mechanika, natož 735iA mýho táty. Jasně, jde tomu pomoct nakopnutím brzdou, čímž se odlehčí zadek a prokluz umožní nebo prostě zatočit předek a utrhne se to taky, když je na to místo nebo trocha písečku pod kolem taky udělá své.
Přiznám se, že jsem žádný kolečka se svým autem nedělal a asi ani dělat nebudu, je to volovina. U 635CSi když jsem potřeboval odněkud rychle vypadnout opačným směrem, tak jsem dal plnej, pustil spojku, otočila se na pětníku a zmizela do opačnýho směru, jenže dělal jsem to jen když to mělo smysl a byl manuál a samosvor, což je na tyhle věci trochu líp konstruovaný.
Abys měl představu, kolik to bude stát, tak když jsme kupovali kompletní sadu na ZF4HP22 v 735iA, tzn. lamely, o-kroužky, ložiska, repase měniče a práce, stálo to 32 tisíc Kč.
Jenom bych někde nerad poslouchal, že automat se pořád sere, jak to někteří rádi prohlašují, protože s touhle převodovkou můj mechanik najezdil 2x200 tisíc kilometrů s károu a dalším autem na ní ze Švajcu, a to je na ní sakra jiná zátěž než si jen tak jezdit. Jenom se musí vědět, jak ji používat a čeho se vyvarovat.
Mrzí mě, že ti to tak dopadlo, ale aspoň bude zkušenost do budoucna. Takže přeju hodně štěstí, málo utracených peněz a brzo si zase hovět v kůži za volantem.
- 
				Zave
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 7883
 - Registrován: sob 22.05.2004 00:00
 - Bydliště: Charlie's in da Starobrno
 - Klubové ID: 90
 - Kontaktovat uživatele:
 
Jojo... To je strojovna...psena píše:Jo jasne, vim ze jsi do otacek neradil...
takze pokud tam mas 3 tak tam muzes dat za jizdy D a stejne tak muzes dat 3 kdyz pred tim jedes na D?
No asi ano, uz to zacinam chapat, to vis zajima me to, tva kara me porad nedava spat....
- 
				RedBaron
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 940
 - Registrován: úte 02.09.2003 00:00
 - Bydliště: ČB
 - Klubové ID: 178
 - Kontaktovat uživatele:
 
psena: Přesně tak, za jízdy můžeš dávat cokoli mezi kvalty. Dokonce když ve 160ti dáš dvojku, tak ti do nedovolí dokud otáčky neslezou pod těch 6400 kvůli přetočení. Vyřazení na neutrál prý podle bývalého majitele nevadí a stejně tak by už měla být ohlídaná zpátečka a parkovačka při jízdě vpřed, to každopádně nevím, protože ani jedno jsem mimo stání zařadit nezkoušel a ani nebudu, vždycky jenom mezi kvalty.psena píše:Jo jasne, vim ze jsi do otacek neradil...
takze pokud tam mas 3 tak tam muzes dat za jizdy D a stejne tak muzes dat 3 kdyz pred tim jedes na D?
No asi ano, uz to zacinam chapat, to vis zajima me to, tva kara me porad nedava spat....
V sobotu odjíždím na Costa Bravu a zatím nechávám vyměnit olej a filtr v automatu u Bychla ve Vestci, doživotní náplni nevěřím ani za mák a převodovka při přeřazení na čtyřku malinko cukne, takže uvidíme, jestli jí to pomůže. Když jsem o tom cuknutí říkal mechanikovi, tak se mi tlemil, co hledám u jedenáctiletýho auta za vychytávky, že to skoro necejtil
- 
				TOMMANO_V12
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 159
 - Registrován: pát 24.09.2004 00:00
 - Bydliště: Karosa B 941E
 - Kontaktovat uživatele:
 
JJJ... Diky za rady a info o automatu, doufam, ze jiz brzy budu jezdit....RedBaron píše:Pšeňa: Když jsme jeli spolu, tak jsem měl [S][3], tedy sport režim, kterej točí až 6400 před přeřazením a režim, ve kterým to zařadí maximálně trojku. Když se jede ostřeji, vždycky je tam potom připravenej vhodnej kvalt a když ne, tak kickdown trvá do půl vteřinky. Když jsme potom sjížděli z Hosína přes Borek do ČB, tak jsem potom odřadil na [E][D], aby to řadilo i 4. a 5. stupeň, prostě normální projíždění tam, kde nemá cenu blbnout. Do vytočenýho neutrálu jsem nikdy neřadil.
Manuál byl jen na starším čtyřkvaltu, tady jsou jen volby [S][E][*], tedy sport, ekonomic (běžná jízda) a zimní režim, kdy to zcela vynechává první rychlost a rozjíždí se to na to, co je zařazeno v kulise. Vypadá to složitě, ale je to fakt jednoduchý jak facka.
---
Tommano&spol.: S automatem se dá klidně i blbnout, jenom je největší píčovina to vytočit a mrsknout tam kvalt, jde do hajzlu obložení, a to je naprosto stejný případ jako u spojky v manuálu, schválně zkus kolikrát běžná spojka po sobě vydrží přenést moment přes gumy 235 nebo 255 když dáš plnej a pustíš ji.
Když je tam kvalt, tak to ani na suchým asfaltu nezahrabe ani bez ASC. Stejně tak moje 540iA a stejně tak 750iA mýho mechanika, natož 735iA mýho táty. Jasně, jde tomu pomoct nakopnutím brzdou, čímž se odlehčí zadek a prokluz umožní nebo prostě zatočit předek a utrhne se to taky, když je na to místo nebo trocha písečku pod kolem taky udělá své.
Přiznám se, že jsem žádný kolečka se svým autem nedělal a asi ani dělat nebudu, je to volovina. U 635CSi když jsem potřeboval odněkud rychle vypadnout opačným směrem, tak jsem dal plnej, pustil spojku, otočila se na pětníku a zmizela do opačnýho směru, jenže dělal jsem to jen když to mělo smysl a byl manuál a samosvor, což je na tyhle věci trochu líp konstruovaný.
Abys měl představu, kolik to bude stát, tak když jsme kupovali kompletní sadu na ZF4HP22 v 735iA, tzn. lamely, o-kroužky, ložiska, repase měniče a práce, stálo to 32 tisíc Kč.
Jenom bych někde nerad poslouchal, že automat se pořád sere, jak to někteří rádi prohlašují, protože s touhle převodovkou můj mechanik najezdil 2x200 tisíc kilometrů s károu a dalším autem na ní ze Švajcu, a to je na ní sakra jiná zátěž než si jen tak jezdit. Jenom se musí vědět, jak ji používat a čeho se vyvarovat.
Mrzí mě, že ti to tak dopadlo, ale aspoň bude zkušenost do budoucna. Takže přeju hodně štěstí, málo utracených peněz a brzo si zase hovět v kůži za volantem.
- 
				Anonymous
 
- 
				TOMMANO_V12
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 159
 - Registrován: pát 24.09.2004 00:00
 - Bydliště: Karosa B 941E
 - Kontaktovat uživatele:
 
