No jestli to dělá je při určité rychlosti což zanmená 95-100 ve 105 to graduje a na 120 už nic, tak to může být opravdu jen guma nebo disk., poloosa by to dělala furt ramena taky řízení se mi taky nezdá. U BMW věci ohledně ramen poznáš velmi rychle hned se v řízení projeví.
souhlasím se "stenliem" Když to vybruje třeba jen v tahu může to být poloosa (vnitřní kloub u rozvodovky, venkovní většinou křupe v rejdu, ale vnitřní rozechvěje celé auto) ale pokud jsou vybrace jen při určité rychlosti, bude to mít stopro souvislost s vyvážením popř. diskem. Ale když je disk nakoplý na vyvažovačce se to většinou ukáže (už jen pohledem)!!!! Taky to může být výrobní vada gum, nebo disku. Určitě bych skusil dát nauto jinou sadu (ne jen přezout), za to nic nedáš.
Kortys píše:Mám stejný problém s vibracemi při brždění. Komplet brzdy nové a jedna spojovačka, kola OK. Co ještě bývá vadné, nebo co jsi ještě měnil. Dík Kortys.
Tak dnes jsem dojel na STK, aby mi s tím zaklepali, ale vše tuhé, možná trochu volnější spodní zadní čep na levém zadním rameni. Říkal, že se mu ale nezdá, že by toto způsobovalo ty vibrace. Dělá mi to v určité rychlosti, a spíš při lehčím brždění. Napadá vás ještě něco?
Dík
Když to dělá při brždění tak to bude na nápravě, už se to řešilo v 7er, stk v pohodě ale po výměně silentbloků vada odstraněna, jen přijít na to který, hold máme hodně benevolentní stk.
Dál mě napadá zkusit kola od někoho jiného, jelikož to nemusí být koplím hliníkem, ale v pneu může být urvaný jeden kord a to na vyvažovačce nepoznáš.
Tak jsem vyměnil čepy a o ono to dělalo dál, tak to byl jeden kotouč z vnitřní strany lehce pojebaný od špatně fungující destičky. Pořádné očištění brzdičů a desek a všech mechanismů a lehké stočení kotoučů pomohlo a vše je ok.
Tak mě to nakonec dělaly destičky Meyle, rozpatlávají se po kotouči. Teď Textar a klid. Na zadku je už dojedu, ale Meyle nekupovat, kotouče jsou dobré.