Seřízení vůle ventilů E46 M3
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
sic
- Registrovaný
- Příspěvky: 146
- Registrován: úte 06.03.2007 01:00
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
stejně pokud chceš penízek mezi ventilem a vackou vyměnit , musi vacka ven , tzn. že seřízení vanosů je nutnost stejněsic píše:kazdych 20tis. to by mal byt bezny interval, tak isto aj kontorla vanosu (skrutiek).Vlasta píše:Kontrolujete to někdo i mimo předepsanej servisní interval?
seřizovací podložky se dají koupit i u motorářů v druhovýrobě podle požadované tloušťky
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
-
daverave
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned 29.07.2007 00:00
- Klubové ID: 1419
no, to neni uplne pravda, protoze si ventilovy vule na M3 E46 delam sam a rozhodne vacky ven nejdou. staci vytahnout sponu, co zajistuje konika, aby nesjel z ventilu, konika stahnu do strany a plochym magnetem podlozku vytahnu. btw - je to postup primo od BMW, staci se podivat do TISu.MattyX píše:stejně pokud chceš penízek mezi ventilem a vackou vyměnit , musi vacka ven , tzn. že seřízení vanosů je nutnost stejněsic píše:kazdych 20tis. to by mal byt bezny interval, tak isto aj kontorla vanosu (skrutiek).Vlasta píše:Kontrolujete to někdo i mimo předepsanej servisní interval?
seřizovací podložky se dají koupit i u motorářů v druhovýrobě podle požadované tloušťky
no a jinak BMW prodava primo celej set tehle podlozek - sice stoji cca 6k, ale zato tam jsou vsechny rozmery podlozek, tusim ze asi po 6ks od kazdeho rozmeru. koupil jsem si to a muzu jenom doporucit. aspon nemusim nekde pokoutne shanet nejake podlozky z druhovyroby, radsi OEM
-
Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
Přesně jak píše "Daverave", neni třeba nic vyndávat. Vše je krásně vidět na DIY videu 1 a 2 viz. zde:daverave píše:no, to neni uplne pravda, protoze si ventilovy vule na M3 E46 delam sam a rozhodne vacky ven nejdou. staci vytahnout sponu, co zajistuje konika, aby nesjel z ventilu, konika stahnu do strany a plochym magnetem podlozku vytahnu. btw - je to postup primo od BMW, staci se podivat do TISu.MattyX píše:stejně pokud chceš penízek mezi ventilem a vackou vyměnit , musi vacka ven , tzn. že seřízení vanosů je nutnost stejněsic píše: kazdych 20tis. to by mal byt bezny interval, tak isto aj kontorla vanosu (skrutiek).
seřizovací podložky se dají koupit i u motorářů v druhovýrobě podle požadované tloušťky
no a jinak BMW prodava primo celej set tehle podlozek - sice stoji cca 6k, ale zato tam jsou vsechny rozmery podlozek, tusim ze asi po 6ks od kazdeho rozmeru. koupil jsem si to a muzu jenom doporucit. aspon nemusim nekde pokoutne shanet nejake podlozky z druhovyroby, radsi OEM
Video 1:
http://www.youtube.com/watch?v=-zs98cI- ... F2468B24CF
Video 2:
http://www.youtube.com/watch?v=2246Kaa_ ... re=related
-
Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
Či tady je to taky pěkně vidět jak se to nastavuje.
Link:
http://www.youtube.com/watch?v=HhV4m-ng ... re=related
Link:
http://www.youtube.com/watch?v=HhV4m-ng ... re=related
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
no po shlídnutí toho videa je fakt že tady to potřeba není , žil jsem v domění že je sto stejný jako u 3.0/3.2 e36 , kde je lepsi vacku povolit (jen krajní uložení nechat dotaženy) aby bylo víc místa a pak se podarilo ten penizek vyloupnout ven,kterej jde kurevsky z tuha tam magnetek moc nepomůžedaverave píše:...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Samo
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
-
daverave
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned 29.07.2007 00:00
- Klubové ID: 1419
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
netso
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte 17.06.2008 00:00
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Klubové ID: 2550
-
wat69
- Registrovaný
- Příspěvky: 140
- Registrován: pon 08.11.2010 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2696
